Vakantiehuis Fri Hûs

Vakantiehuis
Vakantiehuis Fri Hûs
9,5

32 reviews over Vakantiehuis Fri Hûs in het Nederlands

Fantastisch! Volgende keer weer!

Gerlinde
29-6-2018

Super leuk huisje op een mooie plek in west Terschelling! Wij hebben genoten! Alles was top!

Fantastisch verblijf!

M. Lumkeman
11-12-2017

Heerlijk huisje, van alle gemakken en comfort voorzien op duurzame basis. Aan alles is gedacht, iedere detail klopt, het huisje straalt liefde en rust uit. Ideale ligging t.o.v boot, dorp, duinen en strand, alles op loopafstand. Hoofd leeg, hart gevuld na afloop.

Marianne Roelofs
6-10-2017

Fantastisch verblijf!Met geweldige ligging...binnen 2 minuten liep ik met de hond in de duinen!

Centrum,haven,zee...alles op loopafstand!

Huisje is geheel compleet,leuk ingericht.

Zalig knus huis met alles d'r op en d'r an!

RoRo Zuijderhoudt
3-4-2017

Fri Hus is echt voor de gast. Het ontbreekt je aan niets. Alles fris, ruim,helder. Zalige bedden (lange matrassen en breed!). Echt alles is aanwezig (vinden wij dan). Netflix zelfs dat hebben de eigenaren geregeld. Gruwelijk verwend. Zeker voor herhaling vatbaar. Het is een hysterisch hoge waardering maar zeker waar(d).

Erg vriendelijke eigenaren, supergezellig huis van alle gemakken voorzien met een perfecte ligging vlakbij de duinen en het strand. Op loopafstand van het gezellige centrum.

Schoon, fris en sfeervolle vakantiewoning

Willy Matthijs
11-10-2016

Een perfect en sfeervol vakantiehuisje. Op loopafstand van de haven, het Groene Strand, de duinen, de winkeltjes, terrasjes en restaurantjes. In het huisje voel en zie je dat de eigenaren er alles aan hebben gedaan om Fri Hus tot een echt (vakantie) thuis te maken. Ze hebben echt aan alles gedacht! Volgend jaar gaan we weer!

Joyce
9-7-2016

Prachtig huis om heerlijk te genieten van alles wat op loopafstand te doen is. Groene strand, duinen en de winkeltjes.

Sfeervol vakantiehuis op het mooie Terschelling!

Marianne de Jong
9-7-2016

Sfeervol ingericht. Mooie ligging, waardoor je snel bij de zee bent een net zo snel in het dorp.

Het huisje is superknus ingericht, alles is duurzaam en het is volledig zelfvoorzienend. De ligging is helemaal goed: alles in West op loopafstand, maar je loopt ook zo de duinen in. De straat zelf is superrustig, dus goede nachtrust gegarandeerd. Netflix, wifi, wasmachine, alles is aanwezig.

Het huisje is niet supergroot, maar met z'n tweeën heb je echt niet meer nodig. :)

Je zou zelfs een kindje mee kunnen nemen, al is het huisje hier volgens mij niet per se op ingericht.

Een heerlijk huisje op een unieke plek

Sytze en Margreet
14-5-2016

Afgelopen week hebben we genoten van een paar heerlijke dagen in dit fantastische huisje, gelegen in een stil straatje in het oude deel van West Terschelling. De woning is met zorg ingericht en heeft alle comfort die je maar wil: heerlijke bedden, een lekkere “hangbank”, vaatwasser, wasmachine, droger etc.

De winkels, restaurants en de prachtige Terschellinger natuur liggen allemaal op loopafstand. s’ Avonds strijkt het licht van de Brandaris traag over de daken van de huizen. Wat wil een mens nog meer! Wij komen graag nog eens terug naar dit unieke plekje. Marije, nogmaals bedankt voor je gastvrijheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fri Hûs in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fri Hûs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.