Appartement Finistère

Appartement Finistère
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Finistère voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Finistère in het Nederlands

Mooi, compleet en ruim appartement

PietervS
11-5-2013

We hebben het hemelvaart weekend hier doorgebracht met 4 volwassenen en 2 kinderen (10 en 13 jaar). Ook met zes personen is het erg ruim. De voorzieningen zijn goed en de speel atributen buiten zijn ook goed. De gratis Wifi werd door de kinderen enorm gewaardeerd. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Kortom als we nog een keertje naar Terschelling gaan, komen we terug.

Genieten!

Ingrid Alkema
4-10-2010

Een ruim 6- persoons appartement. Keurig ingericht en modern. Rustig gelegen in Oosterend.

Onze kinderen van 6 en 8 jaar hebben zich best vermaakt op het voetbalveld en de trampoline dat bij deze accomodatie hoort.

De fietsen stonden klaar. Wij komen zeker nog eens terug.

2008

Heerlijk!

M. de Best
7-7-2008

Komend jaar voor de derde keer op rij naar Finistere. Deze appartementen worden verhuurd door dezelfde familie als appartementen De Groede.

De appartementen zijn zeer ruim, uitstekend onderhouden en schoon. Inventaris is voldoende aanwezig en alles werkt naar behoren. Je bent in principe zelf verantwoordelijk voor de eindschoonmaak, maar dit wordt gelukkig wel gecontroleerd waardoor het schoonmaakniveau uitstekend is.

Zeer ruime tuin met leuke speeltoestellen voor de kinderen en voldoende ruimte voor sport en spel.

Goede wasgelegenheid met twee wasmachines en droger.

Ruime parkeerplaats voor de auto's. Ligging aan de weg naar het stand van Oosterend.

Absolute aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Finistère voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Finistère in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Finistère zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Finistère scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.