Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.8Inrichting
  • 9.4Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Eutopia

• 10Irma vos26-02-2016

Fantastic place!

Eutopia is a fantastic location with a marvelous view over the dunes. The house is comfortable and you can have there a nive holiday.

• 10Machteld17-01-2016

Adembenemend hartverwarmend verbondenheid en leven

Veel als je houdt van het eiland. Er is weinig nodig om van het eiland te houden. Je houdt van het eiland of niet en dat valt of staat met het gevoel hoe het eiland Terschelling je omarmt. Het is zo'n geweldige ervaring. Het eilandgevoel geeft antwoord aan een oeroud verlangen naar Leven. Kracht en meer! Het huis biedt veiligheid en warmte en is voor alle gemakken voorzien. Ik voeg hier een paar regels van mijn gedicht aan toe; Het eiland waar ik me hart aan heb verloren blijf mij iedere keer bekoren Veiligheid, ruimte ik voel het weer Ook nu was het hier zijn, adembenemend keer op keer Ik keek naar de zee, de wolken en haar eindeloze stranden en dacht ik, hier wil ik zijn, hier wil ik landen!!! Machteld

• 9Marloes30-10-2015

Heerlijk huis!

Wat een fijn huis! Verbouwd tot een modern ruim huis, van alle gemakken voorzien, fijne keuken met alles aanwezig. Het huis was bij aankomst heel schoon en de plek is erg mooi, wat een uitzicht! Voor herhaling vatbaar!

• 9Chris Rosema14-09-2015

fantastische plek

Vakantiehuis Eutopia Midsland aan Zee heeft een geweldige ligging; de woning is comfortabel en van de meeste gemakken voorzien. Supermarkt op 2km, zee, strand en restaurant op loopafstand.

• 10irene visser12-07-2015

Een absolute aanrader

Eutopia is een fantastisch vakantiehuis, licht, ruim en van alle gemakken voorzien. Prachtige ligging met heel veel privacy midden in de duinen.

• 10Machteld13-03-2013

Adembenemend

Bij aankomst staat het huisje in een prachtige omgeving. Eutopia waar alles goed en mooi is. Warmte en sfeer ervaar je bij binnenkomst . Een welkom. Je ziet de toewijding waarmee het huisje verbouwd is. Er ontbreekt niets . Ik ervaar het als 'thuiskomen' . De omgeving draagt er toe bij. De natuur om het huisje het duingebied de vogels fazanten en de prachtige luchten maken het tot iets wat ik in een woord kan samenvoegen Adembenemend. Een aanrader

• 9Ria en Edwin21-05-2012

Een briljante verbouwing

Al 12 jaar komen wij in Eutopia op Terschelling, dit huisje heeft alles wat je nodig bent op je vakantie, maar overdrijft niet in luxe. Na de verbouwing in 2012 is het allemaal nog beter geworden. Ruimtelijker, zicht op de natuur in het oosten, 's avonds lekker genieten van de zon in het westen. Met recht een toppertje! Voor een natuur liefhebber een paradijs door de grote diversiteit aan 'Wild Life' in de tuin. Toen wij hier in 2000 voor het eerst onze vakantie vierden is de uitspraak ontstaan; leven als een God in Frankrijk. Na 12 jaar geldt dit nog steeds en we hopen hier nog jaren onze vakantie samen met de hondjes te kunnen houden.

• 7Steffan29-08-2010

Klein maar fijn

Prachtige ligging in de duinen, gehele dag krijg je bezoek van konijnen en fazanten. Prettige afstand van strand. Erg rustige omgeving, weinig overlast.

Huisje is opzich netjes, maar met meer dan 4 personen wordt het krap. De woonkamer beschikt over veel boeken / video's en spellen en heeft een moderne tv. Slaapkamers zijn netjes, maar wel oud. Bedden liggen goed, en op elke kamer is een wasbak aanwezig. Aparte keuken, en apart toilet. De douche bevindt zich in een soort van kast in de keuken. Een badkamer was dus het grootste gemis.

Huisdieren mogen in het huisje, wat erg fijn is. Ik raad dit huisje aan voor mensen die niet teveel luxe verwachten, en met een huisdier naar het eiland willen komen.

• 8Aalbert van Sliedregt15-04-2006

Een fantastisch uitzicht, bijzondere collectie boeken in de boekenkast, passend bij de unieke sfeer van deze plek. Bezinning. Een spirituele plek. In verbinding met de zee (5 min dwars door de duinen), de duinen (kijk je op uit), hei, (kijk je op uit) en bossen (aan de horizon) Heerlijk wandelen en fietsen. Kleine Kinderen (1-3 jaar) hebben rondom het huisje voldoende ruimte o.a. zand om te spelen. Oudere kinderen (vanaf 4 jaar.) struinen de duinen door die vlakbij liggen. De oude bunkers zijn voor jongens vanaf 8 - 9 natuurlijk reuze spannend. Absolute stilte en rust. Zelfs in het hoogseizoen. In de zomer zwemmen in zee. Fietspad op 350 meter maar daar heb je geen last van, ook niet in hoogseizoen. Kijk uit. Eenmaal geweest wil je elk jaar terug. Waarom schrijf ik dit eigenlijk.

Vakantiehuis Eutopia info

• CafeNiet beschikbaar