Appartement Étoile de Mer

54 reviews over Appartement Étoile de Mer in het Nederlands

Aanrader!

Jeroen Bode,
10-2-2019

Prachtig appartement in de voormalige pastorie van West-Terschelling. Van alle gemakken voorzien en brandschoon. De ligging is geweldig: in het centrum van het oude dorp, direct onder de Brandaris. Veel winkels, café's, restuarants enz. binnen een straal van 300 meter. Bij goed weer naar buiten, bij slecht weer binnen blijven, een film kijken, lezen, koken enz. Want voor dat laatste is ook alles in het appartement aanwezig.

Gereisd met partner in februari 2019

Fantastisch!

Rob,
5-1-2019

Prachtige lokatie, hartje Terschelling. Ook bij minder mooi weer Kun je je hier prima vermaken, Appartement (2 verdiepingen) is van alle gemakken voorzien ( alleen geen afwasmachine).

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige plek voor de herfst/wintermaanden.

Marleen,
14-12-2018

Heerlijk appartement. Warm, knus en luxe ingericht.

Gereisd met partner in december 2018

Super!

Familie Bos,
26-10-2018

Prettig appartement, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Uitzicht op de Brandaris blijft uniek!

Gereisd met partner in oktober 2018

fantastisch

wia,
3-8-2018

fantastisch superverblijf in jullie appartement het ligt heel centaal overal dichtbij het appartement was keurig en van alle gemakken voor zien de gastvrijheid was ook fantastich

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig

Rob van Rijn,
30-1-2018

Fantastisch appartement voor twee personen. Zeer verzorgd, aan alle details is gedacht. Zeer centraal in het dorp West Terschelling. Voor de wat koudere maanden een prachtig onderkomen.

Gereisd met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het B&B is een mooie centrale plek in een prachtig oud pand, zeer centraal gelegen. Vele voorzieningen maken het verblijf aangenaam. Thea is zeer behulpzaam wanneer je iets te vragen hebt, maar geeft je ook voldoende privacy. Het was kortom een heerlijk verblijf!

Gereisd met partner in januari 2018

In één woord: Verrukkelijk!

Inge,
5-5-2017

Locatie en inrichting zijn perfect. Zalig ligbad! En terwijl het aan een -heel mooie- winkelstraat ligt is het er heerlijk stil. Je ziet de Brandaris vanuit het zijraam! 's Nachts natuurlijk extra fijn en mooi. Ik heb aan de schuine kant van het dak geslapen en dat was een beetje onhandig maar voegde zeker ook toe aan de knusse sfeer. En heel belangrijk: Thea en haar man weten werkelijk wat gastvrijheid en vriendelijke behulpzaamheid is. Het was een fijn contact waardoor wij direct konden beginnen met ontspannen en genieten. Hartelijk dank aan hun allebei. Poeh, wat hadden Willem en ik een zalige week!

Gereisd met partner in april 2017

Frisse inrichting met aandacht voor detail. Veel boeken, spelletjes, films aanwezig. Gratis gebruik van strandmatjes, parpaplu, nordic- walking -stokken. Ideale ligging in dorp en vlak bij strand en haven. Twee-persoons bed met twee éénpersoonsmatrassen! Dit laatste is niet vermeld op de site maar wel handig om te weten als je zelf beddengoed meeneemt.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Een schot in de roos!

Gertie Mulder
16-5-2016

Appartement Etoile de Mer bleek een schot in de roos: perfecte ligging bij de Brandaris in West, een prettige inrichting met een prima uitgeruste keuken en goede bedden, en een fijne gastvrouw van wie we zelfs een fiets mochten lenen. We hebben genoten van de enorme keuze aan dvd's en natuurlijk vooral van wandelingen en fietstochten door heel Terschelling. Een ansolute aanrader!

Gereisd met partner in mei 2016

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Étoile de Mer in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Étoile de Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.