Appartement
9,7

38 reviews over Appartement De Zeeboer van Schylge in het Nederlands

Een adres om terug te komen!

Lilian,
28-10-2018

Perfect gelegen om het mooie Terschelling te ontdekken. Bushalte en fietsverhuur om de hoek. Huisje Groen is knus, van alle gemakken voorzien, compleet uitgeruste keuken. Lichte woonkamer, lekkere bedden, vrij uitzicht open de tuin met speeltuin. wij en de kinderen hebben ons er prima vermaakt, gaan niet snel terug naar een accomodatie maar voor de Zeeboer maken wij van harte een uitzondering!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Fantastische locatie, top gastvrijheid fijn huis

susan feijen,
8-1-2018

Huisjes zijn erg compleet nieuw en luxe. voor mij was een pre dat er geen huisdieren mogen komen . de eigenaar heeft heel veel liefde voor het eiland en veel tips voor wat je kunt doen. de tuin was nog niet helemaal af toen wij er waren maar dat stoorde niet.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk releaxed vakantie vieren

De Jongf,
3-1-2018

De Zeeboer is een geweldige plek waar je heerlijk releaxed een vakantie kunt beleven. Ze hebben een geweldige ruime buitenplek voor kinderen, waardoor ouders ook kunnen releaxen. Daarnaast is de Zeeboer zelf een geweldig gastheer en bereik je de beste tips te geven om het eiland te ontdekken. Top plek. Eigenlijk geen minpunten.

Gereisd met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Verwennerij

Sandra,
3-1-2018

In een prachtig ingericht appartement hebben wij een week mogen genieten op Terschelling. Ons appartement was luxe, sfeervol en aan alles was gedacht. We konden er zelf heerlijk koken (alles was in de keuken aanwezig) en samen met onze peuter-dochter genieten van de heerlijke tuin met speelplaats. Groot genoeg om zelf ook te relaxen. Leuke restaurantjes in de buurt en op de hoek van de straat nog een grote speeltuin. Met alle leuke tips van Hans was het een echte verwennerij op het eiland. Als je wilt genieten van luxe, sfeer en een heerlijke omgeving dan ben je bij de Zeeboer van Schylge écht aan het juiste adres. Wij komen in dit nieuwe jaar ook zeker weer bij je aan Hans!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Aanrader!

leontine,
1-1-2018

Centraal gelegen, prachtig ingericht, ruim appartement van alle gemakken voorzien. We komen zeker terug!!!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Top verblijf en ontvangst. Zeer goed vertoeven

Folkert Folkers,
30-12-2017

Na de verbouwing is de inrichting helemaal perfect en is zeer functioneel. Fijn bed, fijne badkamer, fijne inrichting, Rust, Ruimte. Te veel om op te noemen. Hans doet ontzettend zijn best om zijn gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken,

Helaas geen vriesgedeelte in de koelkast en te weinig bergruimte voor de boodschappen. Hier zou verbetering in komen is ons verzekerd.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk huisje op mooie plek...

Dieuwerke,
30-12-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in De Zeeboer. Een fijn huisje met authentieke uitstraling en met leuke, eigentijdse inrichting. De bedden zijn goed en de keuken is rijk uitgerust zodat je met een gezin niks tekort komt. Het huisje is gelegen op een mooi terrein met een heerlijke tuin en speeltuintje voor de kinderen. De pruimen uit pruimenboom voor de deur hebben we gebruikt voor een zelfgemaakte pruimentaart. Hans, de eigenaar, is zeer hulpvaardig en heeft ons veel leuke wetenswaardigheden verteld over het eiland.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Perfecte kerstlocatie voor 6 personen

Dhr. Soetelief,
30-12-2017

Met groep van 6 mensen naar Terschelling voor een kerstvakantie. Perfecte locatie gevonden bij De Zeeboer. Appartementen van alle gemakken voorzien. Volledig ingerichte keuken maakte het makkelijk om zelf in het huisje een kerstmaal te bereiden. Pannen, servies, keukengerei - alles dik in orde. Men had er ook rekening mee gehouden dat we bij aankomst nog geen boodschappen hadden gedaan: koffie, suiker, thee, pakje soep - allemaal meteen te gebruiken. Wij zitten vaker in huisjes en bij aankomst zijn meeste appartementen wel schoon maar vrij kaal en leeg. En keukengerei is altijd een allegaartje - hoe vaak we wel niet op zoek zijn geweest naar een kurkentrekker... Hier dus niet! We voelden ons meteen thuis en hebben een geweldige week gehad.

Gereisd met vrienden in december 2017

Super!

Dorine,
28-12-2017

Super appartementen. Licht, modern en schoon!

Gereisd met vrienden in april 2017

Een prachtige en gastvrije plek.

Truus van den Brink,
28-12-2017

Mooi appartement op een ruim en prettig terrein. Het enthousiasme van de eigenaren is plezierig en aanstekelijk. We hebben meteen weer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Zeeboer van Schylge in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Zeeboer van Schylge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.