Appartement De Zeeboer van Schylge

Meer appartement info

40 reviews over Appartement De Zeeboer van Schylge

• 8van Houten26-09-2020

Mooie huisjes, onvriendelijke verhuurder

Gezellig en knus huisje hygiënische en leuk ingericht. Miste alleen extra ruimte om boodschappen in te doen.

Eigenaar had wat ons betreft wat vriendelijker kunnen zijn. Naar de kinderen vonden wij hem wat bord en ook bij weg gaan stond hij al met de stofzuiger in het huisje. Ook de interesse hoe wij het hebben gehad was ver te zoeken Ook was het leuk geweest als hij wat vertelde over het eiland, wat je kunt doen etc.

Maar de huisjes die zijn geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 2019
    9Hester20-06-2019

Pareltje!

Wat een fijne plek. Mooie, moderne, sfeervolle en complete appartementen. Van alle gemakken voorzien. Ook de ligging is fantastisch. Gelegen in het rustige Hoorn, aan een zijstraatje van de hoofdweg. Restaurantjes, winkels en speeltuin om de hoek. Bij ieder appartement een privé-terras en daarnaast een groot speelveld met ook nog een ruime loungehoek voor gezamenlijk gebruik. Je ziet dat er veel zorg wordt besteed aan de appartementen en het buitenterrein. Wij waren er samen met vrienden en vijf kinderen en hadden twee naastgelegen appartementen gehuurd blauw en geel. Dit was ideaal. Voor ons wordt dit wel een plekje om terug te keren.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    10Lilian28-10-2018

Een adres om terug te komen!

Perfect gelegen om het mooie Terschelling te ontdekken. Bushalte en fietsverhuur om de hoek. Huisje Groen is knus, van alle gemakken voorzien, compleet uitgeruste keuken. Lichte woonkamer, lekkere bedden, vrij uitzicht open de tuin met speeltuin. wij en de kinderen hebben ons er prima vermaakt, gaan niet snel terug naar een accomodatie maar voor de Zeeboer maken wij van harte een uitzondering!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9susan feijen08-01-2018

Fantastische locatie, top gastvrijheid fijn huis

Huisjes zijn erg compleet nieuw en luxe. voor mij was een pre dat er geen huisdieren mogen komen . de eigenaar heeft heel veel liefde voor het eiland en veel tips voor wat je kunt doen. de tuin was nog niet helemaal af toen wij er waren maar dat stoorde niet.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10De Jongf03-01-2018

Heerlijk releaxed vakantie vieren

De Zeeboer is een geweldige plek waar je heerlijk releaxed een vakantie kunt beleven. Ze hebben een geweldige ruime buitenplek voor kinderen, waardoor ouders ook kunnen releaxen. Daarnaast is de Zeeboer zelf een geweldig gastheer en bereik je de beste tips te geven om het eiland te ontdekken. Top plek. Eigenlijk geen minpunten.

• 10Sandra03-01-2018

Verwennerij

In een prachtig ingericht appartement hebben wij een week mogen genieten op Terschelling. Ons appartement was luxe, sfeervol en aan alles was gedacht. We konden er zelf heerlijk koken (alles was in de keuken aanwezig) en samen met onze peuter-dochter genieten van de heerlijke tuin met speelplaats. Groot genoeg om zelf ook te relaxen. Leuke restaurantjes in de buurt en op de hoek van de straat nog een grote speeltuin. Met alle leuke tips van Hans was het een echte verwennerij op het eiland. Als je wilt genieten van luxe, sfeer en een heerlijke omgeving dan ben je bij de Zeeboer van Schylge écht aan het juiste adres. Wij komen in dit nieuwe jaar ook zeker weer bij je aan Hans!

• 9leontine01-01-2018

Aanrader!

Centraal gelegen, prachtig ingericht, ruim appartement van alle gemakken voorzien. We komen zeker terug!!!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• Oude reviews

10Folkert Folkers30-12-2017

Top verblijf en ontvangst. Zeer goed vertoeven

Na de verbouwing is de inrichting helemaal perfect en is zeer functioneel. Fijn bed, fijne badkamer, fijne inrichting, Rust, Ruimte. Te veel om op te noemen. Hans doet ontzettend zijn best om zijn gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken,

Helaas geen vriesgedeelte in de koelkast en te weinig bergruimte voor de boodschappen. Hier zou verbetering in komen is ons verzekerd.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Dieuwerke30-12-2017

Heerlijk huisje op mooie plek...

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in De Zeeboer. Een fijn huisje met authentieke uitstraling en met leuke, eigentijdse inrichting. De bedden zijn goed en de keuken is rijk uitgerust zodat je met een gezin niks tekort komt. Het huisje is gelegen op een mooi terrein met een heerlijke tuin en speeltuintje voor de kinderen. De pruimen uit pruimenboom voor de deur hebben we gebruikt voor een zelfgemaakte pruimentaart. Hans, de eigenaar, is zeer hulpvaardig en heeft ons veel leuke wetenswaardigheden verteld over het eiland.

• 10Dhr. Soetelief30-12-2017

Perfecte kerstlocatie voor 6 personen

Met groep van 6 mensen naar Terschelling voor een kerstvakantie. Perfecte locatie gevonden bij De Zeeboer. Appartementen van alle gemakken voorzien. Volledig ingerichte keuken maakte het makkelijk om zelf in het huisje een kerstmaal te bereiden. Pannen, servies, keukengerei - alles dik in orde. Men had er ook rekening mee gehouden dat we bij aankomst nog geen boodschappen hadden gedaan: koffie, suiker, thee, pakje soep - allemaal meteen te gebruiken. Wij zitten vaker in huisjes en bij aankomst zijn meeste appartementen wel schoon maar vrij kaal en leeg. En keukengerei is altijd een allegaartje - hoe vaak we wel niet op zoek zijn geweest naar een kurkentrekker... Hier dus niet! We voelden ons meteen thuis en hebben een geweldige week gehad.

Gereisd met vrienden in december 2017

Appartement De Zeeboer van Schylge info