Hotel De Walvisvaarder

Hotel De Walvisvaarder
8,6

14 tips over Hotel De Walvisvaarder

catty9, 29-5-2015
Bushalte voor de deur en de fiets is gratis bij de hand, dus eigenlijk kun je de auto thuis laten. De kosten van de auto overtocht kun je beter aan andere dingen besteden.
Robert Jan, 31-12-2014

Huur fietsen. Met de fiets is het hele eiland te bereiken. Zo'n 9 km en je bent in Terschelling.

Daarnaast waren wij er begin november en toen was er de zogenaamde Berenloop (een hardloopwedstrijd). Als je een liefhebber bent van drukte dan zeg ik doen, ander vermijd deze periode.

emsaf, 21-9-2014

Een avondje hessel , huifkartocht over de bosplaat amelandergat

Midgetgolf formerum

We hebben een aantal aanbieders voor De Walvisvaarder voor je op een rij gezet:

Elske, 20-9-2014
Alle kamers zijn goed ; In Lies zelf is niet zoveel te doen , maar alles is goed bereikbaar per.De bus stopt voor het hoetel en je kunt een huifkartocht maken
Zepp, 25-7-2014
Als je niet een hele makkelijke eter bent boek dan geen diner maar ga in een plaatselijk restaurant wat eten.
Ruud, 17-6-2014

Aanrader is een avondje eten in het Eetcafe van zanger Hessel!

niet alleen is het eten top, maar het optreden van de eigenaar daarna is eveneens een must see/must hear.

r_slakhorst7, 23-5-2014
Het Wrakkenmuseum is zeer de moeite waard. Is ook leuk voor volwassenen. Wij hebben er 2 uur lachend rond gelopen door de pakkende teksten bij de gevonden voorwerpen. Je moet zeker ook een keer bij café Hessel zijn geweest. Lekker eten en natuurlijk een biertje erbij.
ineke, 3-5-2014
als je van wandelen en fietsen houdt is dit zeker een aanrader,een tuinkamer is in de zomer ook een goede optie, liggen prachtig en je kunt lekker buiten zitten.
Irene, 23-9-2013
De tuinkamer met stoomdouche en wirlpool is een echte aanrader. Voor een gezellig avondje uit eten ga je naar tapasrestaurant De Reis: Spaanse sferen op een Nederlands eiland!
CarlaFransRiaHenk, 23-4-2013
'savond op de fiets naar "Hessel" is goed te doen.ongeveer 10 minuten.

We hebben een aantal aanbieders voor De Walvisvaarder voor je op een rij gezet: