Hotel De Walvisvaarder

160 reviews over Hotel De Walvisvaarder in het Nederlands

Bijzonder gezellig

Michiel,
5-1-2019

De Walvisvaarder vond ik een ouderwets gezellig hotel. Verwacht geen wit gepleisterd interieur, maar juist een bruine kroegsfeer. Personeel is vriendelijk en de kamers waren goed schoon.

Gezellig en compleet voor stellen

Els Vroegop,
1-12-2018

Het is minder geschikt voor kinderen, maar wel heel leuk voor stellen en fitte mensen. Om ergens te komen is de fietsenverhuur ideaal. Er is een supermarkt naast de accomodatie. Er zijn geen glazen of bestek aanwezig. Binnen veel privacy. Buiten zitten is met minder privacy. Goede bedden.

Fantastichs

Yahnina,
30-8-2018

Erg mooi schoon en net hotel een soort thuis komen hele vriendlijke mensen erg gemotiveerd om er wat moois van te maken en een goede sfeer kort om gewoon een top hotel

Sfeervolle accommodatie

Marian Bouthoorn,
2-8-2018

Sfeervolle accommodatie, lekkerder ontbijtbuffet, lekker maaltijden, goede fietsenberging en oplaadmogelijkheid. Een aanrader!

Thuiskomen in een familiehotel

Marleen,
1-8-2018

Gezellig en prima familie hotel. Prettige sfeer, hartelijk ontvangst. Geweldig uitgebreid ontbijtbuffet. Nette en schone kamers. Gezellige plekjes om aan de bar te zitten met barman Maarten of barvrouw Margreet óf rondom de open haard.

Er is een grote spelletjes kast zodat je je niet hoeft te vervelen. fietsverhuur van goede kwaliteit. Gunstige ligging, centraal op het eiland.

Prima hotel met ruime schone kamers

J van halderen,
20-7-2018

Prima ruime kamers

Vriendelijk personeel

Hartelijke ontvangst

Prachtig hotel in het midden van Terschelling.

R.Boshuizen,
7-6-2018

Mooie en gezellig ingerichte boerderij, mooie schone kamer.

Eten gewoon lekker, vriendelijk personeel, alles gewoon goed.

9 km van het centrum.

Geweldig

Margret,
      12-5-2018

Zeer vriendelijk ontvangst. Kregen een upgrade naar de bruidssuite!!!hele mooie kamer,alleen geen zitje buiten dat was jammer. Vriendelijk personeel staat je graag te woord. Erg gezellig in de bar / open haard . Heerlijk kneuterig! Als we weer op terschelling komen komen we zeker de weten terug. Eten wel buiten deur gedaan.

Prima hotel.

Ria,
      14-4-2018

Erg gastvrij, we kwamen al heel vroeg aan, mochten toch al inchecken, fietsen al beschikbaar, echt fijn. Inrichting is goed, netjes, schoon, wel wat gedateerd. Er is geen koffie/theegelegenheid op de kamer, dat mis ik wel, vooral als je 's morgens al vroeg voor het ontbijt wilt gaan wandelen. Ook geen automaat ergens in het hotel. Ontbijt is goed. Diner/dagmenu is maar éen ding, geen keuzemogelijkheid. Erg goede faciliteiten voor wat betreft fietsen. Voor een paar dagen een prima hotel. Goede uitvalmogelijkheden alle kanten van het eiland op.

Vriendelijke ontvangst met koffie/thee. Mooie schone kamers, goede fietsen en prima ontbijt en diner.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Walvisvaarder in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Walvisvaarder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.