Hotel De Walvisvaarder

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°16°
Hotel De Walvisvaarder
8,6

154 reviews over Hotel De Walvisvaarder in het Nederlands

Prachtig hotel in het midden van Terschelling.

R.Boshuizen
7-6-2018

Mooie en gezellig ingerichte boerderij, mooie schone kamer.

Eten gewoon lekker, vriendelijk personeel, alles gewoon goed.

9 km van het centrum.

Geweldig

Margret
        12-5-2018

Zeer vriendelijk ontvangst. Kregen een upgrade naar de bruidssuite!!!hele mooie kamer,alleen geen zitje buiten dat was jammer. Vriendelijk personeel staat je graag te woord. Erg gezellig in de bar / open haard . Heerlijk kneuterig! Als we weer op terschelling komen komen we zeker de weten terug. Eten wel buiten deur gedaan.

Prima hotel.

Ria
        14-4-2018

Erg gastvrij, we kwamen al heel vroeg aan, mochten toch al inchecken, fietsen al beschikbaar, echt fijn. Inrichting is goed, netjes, schoon, wel wat gedateerd. Er is geen koffie/theegelegenheid op de kamer, dat mis ik wel, vooral als je 's morgens al vroeg voor het ontbijt wilt gaan wandelen. Ook geen automaat ergens in het hotel. Ontbijt is goed. Diner/dagmenu is maar éen ding, geen keuzemogelijkheid. Erg goede faciliteiten voor wat betreft fietsen. Voor een paar dagen een prima hotel. Goede uitvalmogelijkheden alle kanten van het eiland op.

We hebben een aantal aanbieders voor De Walvisvaarder voor je op een rij gezet:

Vriendelijke ontvangst met koffie/thee. Mooie schone kamers, goede fietsen en prima ontbijt en diner.

Gezellig hotel met vriendelijk personeel

Jellema
        25-3-2018

Goede ontvangst met kopje koffie/thee. We werden naar onze kamer gebracht. Top. Kamer zag er netjes en gezellig uit. Fietsen zaten bij ons arrangement. Deze waren prima.

Het enige minpuntje vonden wij t eten. Dit viel ons tegen. Erg simpel. Prijs/ kwaliteit is niet in verhouding.

Wij komen graag nog eens terug maar gaan elders eten.

Bij t ontbijt verse jus d

'orange. Verder heel eenvoudig.

Fantastisch verblijf en voor herhaling vatbaar.

V.d. Meulen
        3-3-2018

De tuinappartementen zijn erg mooi en zien er schoon uit. Heerlijk bed en je hebt een kleine woonkamer met tv. Heerlijke stoomdouche en bubbelbad. Bij het restaurant gedeelte heb je ook een bar en een openhaard met fijne loungestoelen er om heen. Heerlijk als je in de winterperiode daar bent. Het eten is niet a la carte maar er staat op het bord wat er klaar wordt gemaakt die avond. Lekker eten maar het is ook leuk om ergens anders te eten.

Zeer vriendelijke mensen!

Zeker voor regelmatige terugkeer een aanrader.

Familie. Louwers
        28-2-2018

Geweldige crew , erg goede sfeer, goed eten en met alle wensen word rekening gehouden . Zie al uit naar ons volgende verblijf.

Super

Karel
        12-1-2018

Alles was goed, vooral de gezellige sfeer maakt dat je terug gaat

heerlijk hotel

Ellen
        28-10-2017

Wij hadden een budget kamer geboekt, maar als het niet druk is krijg je een upgrade (gratis). Heerlijk uitgebreid ontbijt, één keer 's avonds gegeten, was ook heerlijk. Heel vriendelijk personeel, kortom, als we nog een keer naar Terschelling, dan gaan we zeker naar dit hotel

Een heerlijk hotel met een fantastische sfeer

John Verhoek
        26-9-2017

Wij waren er 3 dagen in september. Wat een gastvrije ontvangst, met een hand en een kop koffie! Wij hadden de Tuinkamer, van alles voorzien, ruim en schoon, zelfs stoomcabine en bubbelbad. Het eten, zowel ontbijt als dagmenu zeer smakelijk en veel. Kortom, een buitengewoon sfeervol hotel wat veel kwaliteit biedt en zeer gastvrij personeel. Een hotel waar wij zeker terug gaan komen. Was er dan niets op aan te merken? Jawel, de spiegel in de badkamer was voor lange mensen. Kleinere mensen zien maar de helft van hun hoofd...

We hebben een aantal aanbieders voor De Walvisvaarder voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Walvisvaarder in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Walvisvaarder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Walvisvaarder scoort een 8.6 uit 10 op basis van 154 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: