Pension De Wadvaarder

Meer pension info

45 reviews over Pension De Wadvaarder

• 2019
    9Fred en Ineke20-08-2019

Uitstekend B&B, zeker een aanrader.

Wij zijn in de Wadvaarder de laatste week van juli geweest. We kunnen niet anders zeggen dan dat we het uitstekend naar ons zin hebben gehad niet alleen op Terschelling maar beslist ook bij de WADVAARDER. Prima overnachtingsgelegenheid (wij hadden een tuinkamer), een meer dan uitstekend ontbijt en uitermate vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Annelies20-08-2019

TOP!!!

Echt een aanrader zowel Terschelling als deze B&B van Gerrit en Annemiek! Super verzorgd ontbijt en schone kamers! Ook de huifkartocht van Puur is een aanrader! We hebben genoten!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    10Vd Vegt06-08-2018

Terschelling zoals het moet zijn!

Toegankelijk en erg gastvrij! Prima ontbijt met iedere dag eigengemaakte en verse producten. Mooie locatie: sprookjesachtige tuin en terras en de accommodatie is op steenworp afstand van de terrasjes en kroegen in Midsland. 4 sterren waardig! We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Paula05-08-2018

Fantastisch, goede gastheer en gastvrouw!

Net 4 heerlijke dagen doorgebracht in de Wadvaarder. Heerlijk prettige accomodatie, we verbleven in een van de twee tuinkamers. Gerrit en Annemieke weten wat goed gastheer / vrouw schap inhoud.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Richtje seidel22-07-2018

SUPER!

Ik ben hiet een midweek geweest om een beetje tot rust te komen. Het was geweldig. Prachtige locatie, aan de rand van het dorp en dichtbij het strand. Hele vriendelijke mensen. Gerrit en Annemieke doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het was ook een super ontbijt wat je kreeg. Kortom het was TOP!!

Alleen gereisd in juli 2018

• 9Inge12-07-2018

Heerlijk vertoeven!

Wij werden heel gastvrij ontvangen door de nieuwe eigenaren, annemieke & Gerrit Rensink. Zij deden er alles aan om van ons verblijf naar onze wens te maken! Onze (tuin-) kamer was een eigen huisje achter in de tuin met alles erop en eraan wat je maar nodig hebt. Het ontbijt was heerlijk, met lekkere streekproducten. Het pension ligt vlakbij de winkelstraat van Midsland, maar van die drukte merk je niets. Een prima plek om het prachtige eiland Terschelling te verkennen. Wat ons betreft een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Caroline15-10-2017

Heerlijk rustig, goed verzorgd.

Nostalgie, persoonlijke aandacht, heerlijk bed. Ook de douches heel fijn, wel eenvoudig. Eén persoonskamers op de bovenste verdieping, bereikbaar met een smalle, enigszins steile trap. Niet voor mensen die moeilijk ter been zijn. Een aardig welkom, kletspraatje bij het ontbijt, perfect gekookte eitjes en een eenvoudig maar vers en voedzaam ontbijt. Aanrader.

Alleen gereisd in oktober 2017

• 10Liesbeth05-08-2017

Geweldig

Het hele verblijf met alles erop en eraan was super verzorgd en gezellig Negatief kan ik niets verzinnen

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Kirsten05-07-2017

Heerlijk!

Fijn pension, we werden heel hartelijk ontvangen door Peter en Jan. De kamers zijn netjes, wel klein. De badkamer is fijn, heerlijke douche! Het ontbijt is lekker. Wij komen zeker eens terug! Midsland is wat ons betreft ook de perfecte locatie om het eiland te verkennen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Peter27-11-2016

Onthaasten in het midden van Terschelling

Midden op Terschelling ligt het dorp Midsland. In het centrum van Midsland op nog geen 100 mrt lopen van de winkels ligt het mooie pension (B&B) De Wadvaarder. Gasteheren Peter en Jan ontvangen jou openhartig in een mooi en gezellig pension waar gezelligheid en "thuiskomen" geheel tot zijn recht komen. Teee tuinhuisje met eigen terras geven je een eigen verblijf gevoel. De huisjes hebben twee 1 persoonsbedden met eigen douche en toilet, koelkasten en koffie/thee fasciliteiten. De kamers kamers in het pension hebben (bijna) allemaal eigen toilet en douche. Absolute hoogtepunten zijn het ontbijt, de bedden en de douches. Heel mooi lekker en ontspannend! Peter en Jan bieden je alle mogelijkheden aan omhebt verblijf zo prettig mogelijk te maken. Met de fietsenverhuur om de hoek, fiets je in 15 min naar het strand. Sowieso ben je door de centrale ligging van B&B "DeWadvaarder" verzekerd van overal snel zijn. Een absolute aanrader!!

Gereisd met partner in november 2016

Pension De Wadvaarder info