Pension De Wadvaarder

PensionKleine hotelsWeer vandaag12°8°
Pension De Wadvaarder
9,2

46 reviews over Pension De Wadvaarder in het Nederlands

Heerlijk rustig, goed verzorgd.

Caroline, 15-10-2017

Nostalgie, persoonlijke aandacht, heerlijk bed. Ook de douches heel fijn, wel eenvoudig. Eén persoonskamers op de bovenste verdieping, bereikbaar met een smalle, enigszins steile trap. Niet voor mensen die moeilijk ter been zijn.

Een aardig welkom, kletspraatje bij het ontbijt, perfect gekookte eitjes en een eenvoudig maar vers en voedzaam ontbijt. Aanrader.

Geweldig

Liesbeth, 5-8-2017

Het hele verblijf met alles erop en eraan was super verzorgd en gezellig

Negatief kan ik niets verzinnen

Heerlijk!

Kirsten, 5-7-2017

Fijn pension, we werden heel hartelijk ontvangen door Peter en Jan. De kamers zijn netjes, wel klein. De badkamer is fijn, heerlijke douche! Het ontbijt is lekker. Wij komen zeker eens terug! Midsland is wat ons betreft ook de perfecte locatie om het eiland te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor De Wadvaarder voor je op een rij gezet:

Onthaasten in het midden van Terschelling

Peter, 27-11-2016

Midden op Terschelling ligt het dorp Midsland. In het centrum van Midsland op nog geen 100 mrt lopen van de winkels ligt het mooie pension (B&B) De Wadvaarder. Gasteheren Peter en Jan ontvangen jou openhartig in een mooi en gezellig pension waar gezelligheid en "thuiskomen" geheel tot zijn recht komen. Teee tuinhuisje met eigen terras geven je een eigen verblijf gevoel. De huisjes hebben twee 1 persoonsbedden met eigen douche en toilet, koelkasten en koffie/thee fasciliteiten.

De kamers kamers in het pension hebben (bijna) allemaal eigen toilet en douche.

Absolute hoogtepunten zijn het ontbijt, de bedden en de douches. Heel mooi lekker en ontspannend!

Peter en Jan bieden je alle mogelijkheden aan omhebt verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Met de fietsenverhuur om de hoek, fiets je in 15 min naar het strand. Sowieso ben je door de centrale ligging van B&B "DeWadvaarder" verzekerd van overal snel zijn.

Een absolute aanrader!!

Gezellig, goed ontbijt, goede locatie.

Remko, 13-11-2016

Spontane en behulpzame eigenaar.

Geweldig!

Anita, 9-9-2016

Eigenaren van het pension waren erg gastvrij.

Het ontbijt was elke dag vers en erg lekker.

Het pension was superschoon.

De kamer netjes verzorgd met een heerlijk bed en tv.

Dit pension is een aanrader!

Aanrader!

Esther, 30-6-2016

Het "altijd wind mee" arrangement was perfect voor onze drie dagen Terschelling. De boottocht was geregeld, een taxi bracht ons naar Midsland, de fietsen konden zonder problemen worden opgehaald bij de fietsenverhuurder naast het pension. En we hadden geen beter pension kunnen wensen! Hartelijke en gastvrije gastheren, een fantastisch ontbijt, een mooie tuinkamer. Op de elektrische fiets hebben we het eiland kunnen ontdekken vanaf onze centrale locatie.

Het is lastig om minpuntjes te noemen, maar als we toch iets moeten noemen dan waren de matrassen voor ons wat te zacht. Maar dat is persoonlijk.

Hartelijke ontvangst, waar voor je geld

Henrieke, 15-9-2015

Basic, maar sfeervolle kamer. Hartelijke ontvangst, erg ontspannen en prettig persoonlijk.

Heerlijke minivakantie bij De Wadvaarder

Fam. Jongenotter, 8-8-2015

Ideale locatie

Eigenaren zeer gastvrij en vriendelijk

Perfecte bedden

Heerlijk uitgebreid ontbijt

Wij hebben genoten!

Tip

arnold roelofs, 18-6-2015

zojuist thuis gekomen van een derde bezoek aan De Wadvaarder en weer onder de indruk van de gastvrijheid, vriendelijkheid, servicegerichtheid van dit pension. Je voelt je thuis en een geheimtip: fantastisch ontbijt. Arnold

We hebben een aantal aanbieders voor De Wadvaarder voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Wadvaarder in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Wadvaarder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension De Wadvaarder scoort een 9.21 uit 10 op basis van 46 reviews.