Pension De Wadvaarder

PensionKleine hotelsWeer vandaag19°14°
Pension De Wadvaarder
9,2

50 reviews over Pension De Wadvaarder in het Nederlands

Terschelling zoals het moet zijn!

Vd Vegt
6-8-2018

Toegankelijk en erg gastvrij! Prima ontbijt met iedere dag eigengemaakte en verse producten. Mooie locatie: sprookjesachtige tuin en terras en de accommodatie is op steenworp afstand van de terrasjes en kroegen in Midsland. 4 sterren waardig! We komen zeker nog eens terug!

Net 4 heerlijke dagen doorgebracht in de Wadvaarder. Heerlijk prettige accomodatie, we verbleven in een van de twee tuinkamers.

Gerrit en Annemieke weten wat goed gastheer / vrouw schap inhoud.

SUPER!

Richtje seidel
22-7-2018

Ik ben hiet een midweek geweest om een beetje tot rust te komen. Het was geweldig. Prachtige locatie, aan de rand van het dorp en dichtbij het strand. Hele vriendelijke mensen. Gerrit en Annemieke doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

Het was ook een super ontbijt wat je kreeg. Kortom het was TOP!!

Heerlijk vertoeven!

Inge
12-7-2018

Wij werden heel gastvrij ontvangen door de nieuwe eigenaren, annemieke & Gerrit Rensink. Zij deden er alles aan om van ons verblijf naar onze wens te maken! Onze (tuin-) kamer was een eigen huisje achter in de tuin met alles erop en eraan wat je maar nodig hebt. Het ontbijt was heerlijk, met lekkere streekproducten.

Het pension ligt vlakbij de winkelstraat van Midsland, maar van die drukte merk je niets. Een prima plek om het prachtige eiland Terschelling te verkennen.

Wat ons betreft een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Heerlijk rustig, goed verzorgd.

Caroline
15-10-2017

Nostalgie, persoonlijke aandacht, heerlijk bed. Ook de douches heel fijn, wel eenvoudig. Eén persoonskamers op de bovenste verdieping, bereikbaar met een smalle, enigszins steile trap. Niet voor mensen die moeilijk ter been zijn.

Een aardig welkom, kletspraatje bij het ontbijt, perfect gekookte eitjes en een eenvoudig maar vers en voedzaam ontbijt. Aanrader.

Geweldig

Liesbeth
5-8-2017

Het hele verblijf met alles erop en eraan was super verzorgd en gezellig

Negatief kan ik niets verzinnen

Heerlijk!

Kirsten
5-7-2017

Fijn pension, we werden heel hartelijk ontvangen door Peter en Jan. De kamers zijn netjes, wel klein. De badkamer is fijn, heerlijke douche! Het ontbijt is lekker. Wij komen zeker eens terug! Midsland is wat ons betreft ook de perfecte locatie om het eiland te verkennen.

Onthaasten in het midden van Terschelling

Peter
27-11-2016

Midden op Terschelling ligt het dorp Midsland. In het centrum van Midsland op nog geen 100 mrt lopen van de winkels ligt het mooie pension (B&B) De Wadvaarder. Gasteheren Peter en Jan ontvangen jou openhartig in een mooi en gezellig pension waar gezelligheid en "thuiskomen" geheel tot zijn recht komen. Teee tuinhuisje met eigen terras geven je een eigen verblijf gevoel. De huisjes hebben twee 1 persoonsbedden met eigen douche en toilet, koelkasten en koffie/thee fasciliteiten.

De kamers kamers in het pension hebben (bijna) allemaal eigen toilet en douche.

Absolute hoogtepunten zijn het ontbijt, de bedden en de douches. Heel mooi lekker en ontspannend!

Peter en Jan bieden je alle mogelijkheden aan omhebt verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Met de fietsenverhuur om de hoek, fiets je in 15 min naar het strand. Sowieso ben je door de centrale ligging van B&B "DeWadvaarder" verzekerd van overal snel zijn.

Een absolute aanrader!!

Gezellig, goed ontbijt, goede locatie.

Remko
13-11-2016

Spontane en behulpzame eigenaar.

Geweldig!

Anita
9-9-2016

Eigenaren van het pension waren erg gastvrij.

Het ontbijt was elke dag vers en erg lekker.

Het pension was superschoon.

De kamer netjes verzorgd met een heerlijk bed en tv.

Dit pension is een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor De Wadvaarder voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Wadvaarder in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Wadvaarder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.