Géén boekingskosten

Bed & Breakfast De Stormvogel

NederlandWaddeneilandenTerschelling

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Stormvogel voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 8 reviews

9FenomenaalScore uit 8 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

8 Reviews over De Stormvogel

• 9rwpkzl08-01-2015

Ideale Plek om je oud en nieuw door te brengen

Wanneer je afhankelijk bent van fiets, is de ligging van de Stormvogel ideaal. Appartement 2 is ruim, modern, van alle gemakken voorzien en heeft een mooi uitzicht richting de waddendijk.

Zo vlak bij Midsland en niet ver van West, kan je alles makkelijk bereiken op de fiets.

Zou zo weer boeken!

• 9robbert02-09-2013

Superleuk Bed & Breakfast!

Het verblijf bij De Stormvogel was de kers op de taart van onze vakantie op Terschelling! Erg leuke en vriendelijke eigenaren, ruime kamer (wij hadden de kamer met bubbelbad, heerlijk!), lekker ontbijt en prima ligging t.o.v. Midsland en strand! Ria en Jolle hielden zelfs rekening met individuele ontbijtwensen en zijn altijd in voor een praatje. Wanneer we weer een keer naar Terschelling gaan, kiezen we zeker weer voor De Stormvogel!

• 8visser05-08-2012

Een leuk B&B voor een weekendje er tussen uit

Een leuk klein B&B voor een paar dagen er tussen uit. Ruime kamer met grote badkamer, ontbijt heerlijk, elke dag iets bijzonders erbij. Het ligt in Midslands dat is in het midden van het eiland, dus alles goed te bereiken met de fiets. Er zijn fietsen te huur, beter is het fietsen te huren bij de boot is goekoper.

• 10Esther25-02-2009

Heerlijk

Een vriendelijke gastvrouw en -heer, heerlijk eten (zowel het uitgebreide ontbijt als in het dagcafe), de luxe kamer zorgen voor een ideaal verblijf op Terschelling. Door de ligging kun je het hele eiland verkennen. We zijn nu een aantal keren geweest en het blijft een verwennerij.

• 9Arkesteijn, B.12-09-2008

Onwijs leuk!

Afgelopen zomer ben ik hier 3 nachtjes geweest. We hebben, ondanks dat het weer een beetje tegen zat, ontzettend naar ons zin gehad. Leuke mensen, heerlijk ontbijt, mooi uitzicht (bij helder weer zelfs tot harlingen). Ik zou deze B&B iedereen 100% aanbevelen om lekker te relaxen en bij te komen van werken etc.

• 9Gea family and friends24-05-2007

Prachtige omgeving en hele mooie kamers! Zelfs met bubbelbad! Gezellig café erbij waar je o.a. kan internetten. De beheerders zijn super vriendelijk en gastvrij! Lekkere appeltaart en ook de likeur " Golfje" smaakt voortreffelijk!!

Kortom ....een aanrader en wij gaan gauw weer eens terug naar Terschelling en naar de Stormvogel!!

• 9Inge en Martijn12-09-2006

Super gastvrij en warm onthaal. In de morgen stond ons een super ontbijtje te wachten, in het sfeervolle en gezellige huiskamer cafeetje. Heerlijke natuurlijke omgeving. Het was veel te kort maar we komen zeker volgende keer weer. Groetjes, Martijn en Inge

• 9Linderman25-07-2006

De hele Stormvogel is opnieuw opgebouwd, dus alles is splinternieuw en tot in de puntjes verzorgd. Baaiduinen ligt mooi centraal op het eiland. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Perfect!

Bed & Breakfast De Stormvogel info

Het complex