Vakantiehuis De Sjouw

Vakantiehuis De Sjouw
8,8

10 reviews over Vakantiehuis De Sjouw in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Een huis perfect om Terschelling te beleven!

Fam Apenhorst
11-5-2018

Een mooi ruim huis, met een woonkamer die geschikt is om lekker relaxed met elkaar te kunnen kletsen maar ook om aan een grote eettafel spelletjes te doen! Thuiskomen op Terschelling, met 2 gezinnen zit je elkaar niet te dicht op de lippen. We hebben genoten, van de vriendelijkheid van Ton, de ligging bij bos en wad, het heerlijke bad en natuurlijk van Terschelling!!

Een thuis weg van huis!

Helga
18-12-2017

Al 17 jaar gaan we met een groep vrouwen naar één van de Waddeneilanden. De laatste jaren was dat Terschelling, de laatste twee keer naar de Sjouw. Dat is niet zomaar. Bij de Sjouw is het thuiskomen weg van huis!

De persoonlijke inrichting, de complete inventaris en de plek op het eiland maken dit verblijf ideaal. We gaan elk jaar in een wisselende samenstelling met een harde kern, en elke vrouw komt aan haar trekken. De partygirls zijn op loopafstand van de groene weide, de 'ik moet nu echt ff bijkomen van het drukke leven in de stad’ types duiken in het bubbelbad en/of strekken zich uit voor de oergezellige houtkachel. Je kunt heerlijk wandelen en fietsen in de omgeving en 's avonds is het erg fijn (na)tafelen rond de grote eettafel.

Mocht je toch iets missen dan zijn Maaike en Ton meestal vlakbij om dat op te lossen. Eigenlijk willen we dit geheim houden om zeker te zijn van een plekje de komende jaren…;-)

Super fijn verblijf op een geweldig mooi eiland!

Fleur en storm
12-12-2017

Bij aankomst werden wij doir de eigenaars van deze woning hartelijk ontvangen ook stonden er plotsys voor ons klaar soort grote poffertjes met poedersuiker.

Wat een heerlijke grote, schone woning.

Compleet ingerichte keuken, badkamer met whirlpool en douche wat een heerlijk aankomen.

In de tuin kunnen de honden heerlijk ravotten net zoals t op loopafstand strand, duin en bospaden.

Maaike en Ton jullie hebben obs verliefd laten worden op jullie prachtige eiland en komen zeker weten terug met onze fleur en storm.

Een heerlijk huis op een perfecte locatie

Renee
23-10-2017

De reviews kloppen! Het is een heerlijk compleet ingericht huis, zodat je ook met kleine kinderen toch niet veel hoeft mee te nemen. Makkelijk als je zonder auto het eiland op komt.

Er is speelgoed, er zijn spelletjes en er is ook een wasmachine. Het is een ruim, maar toch ook heel knus sfeervol huis, waar je je gelijk thuis voelt. Het grote voetbalveld achter de kerk is echt super fijn. Ook de speeltuin met restaurant erbij aan de overkant(!) is een hele fijne plek. Kortom een super vakantie en we komen nog graag een keer terug.

Prima ruim huis, homemade tulband staat klaar.

Fam. Winkel
13-10-2017

Mooi ruim en verzorgd huis, niet alles is nieuw maar sfeervol en schoon. Bij aankomst stond er een vers gebakken tulband op het aanrecht en een hartelijk welkomstbericht (handgeschreven) van de eigenaars. We voelden ons er onmiddellijk thuis. We waren met 7, ouders met volwassen kinderen en partners. Complete keuken met afwasmachine en ruim voorzien van glazen, borden, kopjes enz.

Wij hebben het erg naar onze zin gehad, een aanrader.

Absoluut voor herhaling vatbaar

Anja
6-10-2017

Wat een leuk ingericht ruim huis, we voelden ons direct thuis met een warm onthaal en lekkere gemaakte lekkernij door de eigenaresse. Er stonden genoeg gezelschapsspelletjes voor ons gezin, veel keus uit boeken, voor onze hond was zelfs een hondenmand met koekje klaargezet!

Hele huis was heel schoon en beddengoed was goed verzorgt.

Centraal gelegen op het eiland en de bossen zowat in de achtertuin.

Volgende vakantie komen we zeker weer!

Heerlijk Thuiskomen

Marina van der Zalm
6-10-2017

Ik zocht een fijne plek, om samen met mijn hond te verblijven.

Ik werd super gastvrij ontvangen met iets lekkers voor mij en mijn hond.

Heel kleurrijk en met smaak ingericht huis (ruim genoeg voor 8 personen) waar je alles vind wat je nodig hebt.

Midden in Hoorn, en alles in de buurt op loopafstand.

En een lekker stukje tuin, waar me hond zonder problemen los kon lopen.

We hebben het SUPER gehad en komen in December weer gauw terug

Dit is Thuiskomen!

Wij komen graag terug!

Lotte
5-10-2017

Heerlijk, ruim en schoon huis. Rustig gelegen, dicht bij strand en bos. Zeer warm en hartelijk ontvangst door vriendelijke eigenaren met een welkomslekkernij.

Fantastisch ga zo door!

Alicia van Sonsbeek
5-10-2017

Mooi ruim huis voor veel mensen, leuke vrolijke kleuren, schoon (!!) en niet te vergeten de top mensen die dit huis aanbieden en zo maken!! Hele fijne vakantie gehad!

Oude reviews (archief)

gezellig en knus

Familie
24-2-2010

Met het hele gezin (allen volwassen) een heerlijk weekend gehad op Terschelling.

Het huis is gezellig ingericht en de eigenaren zijn erg vriendelijk! In de keuken ook genoeg aanwezig (denk aan peper, zout enz.. dat hoef je dus niet mee te nemen)

Enig nadeel dat ik kan bedenken is dat 1 slaapkamer een stapelbed heeft.

De ligging van 't huis is prima. Op loopafstand van een bakker en kleine supermarkt. Op de fiets ben je binnen een aantal minuten op 't strand (overigens mooie route om te fietsen door het bos)

Kortom: een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Sjouw in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Sjouw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Sjouw scoort een 8.77 uit 10 op basis van 10 reviews.