Chalet De Schelp (Midsland)

Chalet De Schelp (Midsland)

Chalet

1 review over Chalet De Schelp (Midsland) in het Nederlands

2007

We komen hier nu al 6 jaar en het bevalt ons prima

Marja en Joop Sangers
27-7-2007

We komen hier nu al 6 jaar en het bevalt ons prima. Lekker rustig, schoon en vriendelijke gastvrouw/-heer.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet De Schelp (Midsland)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet De Schelp (Midsland) in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet De Schelp (Midsland) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.