Vakantiepark De Riesen (Hee)

Vakantiepark
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°9°
Vakantiepark De Riesen (Hee)
8,6

Manon
4-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Een heel fijn rustig park.

Zeer prettig

H.
9-11-2017
  • Onderkomen9

Mooi compact, compleet, goed verzorgd, schoon huisje

Gezellig, kleinschalig vakantiepark!!

Jet
26-9-2017
  • Onderkomen8

Centraal gelegen op het eiland. Flexibiliteit zeer hoog bij het personeel. We konden eerder in de huisjes terecht en zelfs later vertrekken op onze vertrekdag. Heerlijke broodjes van de echte bakker als ontbijt, konden we bestellen en afhalen bij de receptie. Verder waren de huisjes zeer schoon, goed onderhouden en lagen de bedden heerlijk. Zelfs met een grotere groep kon je je prima vermaken in een 6-persoons huisje. Mooie grote eettafel. Tip: horren voor de ramen en misschien nog een zitbank erbij. Zit iets comfortabeler dan een hoge stoel.

Hier komen we zeker terug!

Anne & Lammy
16-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Chalet is van alle comfoort voorzien, prima bedden 2 complete badkamers. Prima tuinmeubilair (als het stormt gaat het aan de wandel) huisjes en park zijn netjes en schoon vriendelijk personeel. Uitstekende ligging. Kan eigenlijk geen minpunt ontdekken. Echt een aanrader.

rustig park, centraal gelegen op het eiland.

martin
22-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Compleet goed ingericht ruim huisje.

Goede service,

centraal gelegen en heel comfortabel

jan joling
9-1-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

De fraaie huisjes van Vakantiepark de Riesse liggen aan het fietspad, dat West met Midsland verbindt. Naar beide dorpen is de afstand wandelend in ongeveer een half uur te overbruggen. Aan de aandere kant van het fietspad ligt een zwemmeertje en beginnen de duinen. Zeer comfortabele huisjes, gastvrij ontvangst, fietsverhuur..

fijne accomodatie

hans ludema
11-10-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

fijn welkom, netjes park rnet mooi chalets. netjes schoongemaakt en van alle gemakken voorzien tv radio vaatwasser senseo koelvriescombinatie 2 douches en fijn meubilair

Gaststvrij de Riesen

Kees van der Spoel
6-7-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Direct al bij het ontvangst een vriendelijk gezicht en service....het Finse huisje is van alle gemakken voorzien en vooral brandschoon. Goed vertoeven dus op een werkelijk schitterend eiland.

in één woord Top

nvsw/jwc a.j.l.kooreman
18-11-2015
  • Onderkomen10

Prima verblijf in ruime bungalows waar wij met 18 mensen en12 honden duidelijk welkom waren.

Uitermate klantvriendelijke mensen bij de receptie. Niets was hen te veel.

Ligging aan de rand van de duinen en bos. Voor een workshop met honden een perfect uitgangspunt.

Helaas is de zee wel wat ver weg.

Geweldig!

Eveline en Marinus Snippe
25-9-2015
  • Onderkomen10

Prettige mensen aan de receptie. Zeer behulpzaam. Prachtige omgeving. Lekker rustig. Heel goed te fietsen. Op het park zijn fitsen en E-bikes te huren.

Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Riesen (Hee) in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Riesen (Hee) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.