Vakantiepark De Riesen (Hee)

Vakantiepark
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag10°6°
Vakantiepark De Riesen (Hee)
8,2

5-10-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5

Prima huisje vlakbij duinmeer van Hee.

Tijdens ons verblijf begon men met bestestingswerkzaamheden bij de huisjes. Dit is niet bekend gemaakt. Gereageerd bij receptie toen ze vlak naast ons huisje bezig waren. Er volgde uitleg dat het bedrijf plotseling tijd had en wij dus niet geïnformeerd konden worden.

Drie dagen tractoren en graafmachines langs ons huisje en 2 dagen herrie omdat ze naast ons huisje bezig waren. Als er dit hadden geweten hadden we nooit geboekt.

Achteraf excuses maar weer motivatie dat het plotseling was besloten. Het management kon er dus niets aan doen. Ik vind dit respectloos naar je gasten toe.

Kleinschalig en veel privacy

Manon,
4-8-2018
  • Activiteiten5

Een heel fijn rustig park.

Zeer prettig

H.,
9-11-2017
  • Onderkomen9

Mooi compact, compleet, goed verzorgd, schoon huisje

Gezellig, kleinschalig vakantiepark!!

Jet,
26-9-2017
  • Activiteiten8

Centraal gelegen op het eiland. Flexibiliteit zeer hoog bij het personeel. We konden eerder in de huisjes terecht en zelfs later vertrekken op onze vertrekdag. Heerlijke broodjes van de echte bakker als ontbijt, konden we bestellen en afhalen bij de receptie. Verder waren de huisjes zeer schoon, goed onderhouden en lagen de bedden heerlijk. Zelfs met een grotere groep kon je je prima vermaken in een 6-persoons huisje. Mooie grote eettafel. Tip: horren voor de ramen en misschien nog een zitbank erbij. Zit iets comfortabeler dan een hoge stoel.

Hier komen we zeker terug!

Anne & Lammy,
16-9-2017
  • Activiteiten9

Chalet is van alle comfoort voorzien, prima bedden 2 complete badkamers. Prima tuinmeubilair (als het stormt gaat het aan de wandel) huisjes en park zijn netjes en schoon vriendelijk personeel. Uitstekende ligging. Kan eigenlijk geen minpunt ontdekken. Echt een aanrader.

rustig park, centraal gelegen op het eiland.

martin,
22-7-2017
  • Activiteiten7

Compleet goed ingericht ruim huisje.

Goede service,

centraal gelegen en heel comfortabel

jan joling,
9-1-2017
  • Activiteiten9

De fraaie huisjes van Vakantiepark de Riesse liggen aan het fietspad, dat West met Midsland verbindt. Naar beide dorpen is de afstand wandelend in ongeveer een half uur te overbruggen. Aan de aandere kant van het fietspad ligt een zwemmeertje en beginnen de duinen. Zeer comfortabele huisjes, gastvrij ontvangst, fietsverhuur..

fijne accomodatie

hans ludema
11-10-2016
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

fijn welkom, netjes park rnet mooi chalets. netjes schoongemaakt en van alle gemakken voorzien tv radio vaatwasser senseo koelvriescombinatie 2 douches en fijn meubilair

Gaststvrij de Riesen

Kees van der Spoel
6-7-2016
  • Activiteiten7

Direct al bij het ontvangst een vriendelijk gezicht en service....het Finse huisje is van alle gemakken voorzien en vooral brandschoon. Goed vertoeven dus op een werkelijk schitterend eiland.

in één woord Top

nvsw/jwc a.j.l.kooreman
18-11-2015
  • Activiteiten8

Prima verblijf in ruime bungalows waar wij met 18 mensen en12 honden duidelijk welkom waren.

Uitermate klantvriendelijke mensen bij de receptie. Niets was hen te veel.

Ligging aan de rand van de duinen en bos. Voor een workshop met honden een perfect uitgangspunt.

Helaas is de zee wel wat ver weg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Riesen (Hee) in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Riesen (Hee) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.