Tijdelijk €25 aanbetaling

De Postoari

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Postoari voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 4 reviews

9.2FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 10Waardering

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over De Postoari

• 9Ciska12-09-2021

Fijne rustige locatie ver van de jongerencamping af. Nette en schone kamer. Koffie en thee konden we op de gang pakken of in de kookstudio. Het ontbijt in de kookstudio was voortreffelijk en gevarieerd. Iedere ochtend werd netjes uitgelegd wat het was en waar het vandaan kwam. Voornamelijk de variatie was fijn. Ook een keer 's avonds meegegeten, wat echt heerlijk en gezellig was. Je kan bij deze B&B excursies boeken. Wij hebben deelgenomen aan de "Wadproeverij", wat ook echt een aanrader is. Al met al, heel goed bevallen.

• 10Tien31-08-2015

In één woord , Geweldig !

Gastvrij ontvangst door Willemijn en Flang , als welkom, drankje en chocolade van Terschelling. Informatie over restaurants en fietsverhuur ! Mooie schone kamer/badkamer ,goede bedden , Fantastisch Ontbijt met zelfgemaakte , jam , brood , van het Eiland, melk , kaas , soorten brood , vleeswaren ,zalm , vers fruit , prima voor elkaar !! Een heerlijk verblijf !! Géén aanmerkingen !

• 10koen oldenburger30-03-2013

enorm genieten bij flang en willemijn!

Woensdagmiddag erg leuk en gastvrij ontvangen met een lokaal sapje. We kregen goede tips over leuke cafes en restaurants en kregen fiets en wandelkaarten mee. Daarnaast konden we gebruik maken van de dvd verzameling van flang en willemijn. We hebben heel leuk contact gehad met andere gasten aan het ontbijt en een keer bij het diner. Voor ons was het leuk om andere mensen te spreken en eiland ervaringen te delen. Onze mini vakantie van 4,5 dag afgesloten met een culinair diner verzorgt door flang en als klapper op de vuurpijl midden in de nacht genoten in de hot tub. Een onvergetelijke romantische ervaring. De postoari kunnen we iedereen aanraden die van gezelligheid, een mooie kamer en het goede leven houdt!

• 10leegwater_g25-10-2011

Een fantastische plek!!

Gastvrij;mooi;schoon;leuke eigenaars;heerlijk ontbijt; Gewoon:Super!!!

Bed & Breakfast De Postoari info

Het complex