Vakantiehuis De Kokkel

Vakantiehuis
9,3

5 reviews over Vakantiehuis De Kokkel in het Nederlands

geweldig alles aanwezig dicht bij strand en zee

familie schut
5-9-2016

Dat het een geweldig huis is 100meter van strand zee en strandtent de branding Heerlijk in de duinen

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015
2007

Ideaal huis voor een vakantie met (kleine) kinderen

Ton Leppers
17-4-2007

Ideaal huis voor een vakantie met (kleine) kinderen. Geheel compleet en van alle gemakken voorzien. Als dan het weer ook nog meewerkt kan het niet meer stuk!!!

Gereisd Familie in april 2007
2006

Geweldig huis! Heerlijke vrije ligging

Marlies
6-8-2006

Geweldig huis! Heerlijke vrije ligging. Heel dichtbij het strand. Zeer geschikt voor kinderen (veel faciliteiten). Onze kinderen hebben in ieder geval genoten!Huis is van alle gemakken voorzien, veel ruimte en licht. Kortom: heerlijk huis op een heerlijk plekje! Wij komen zeer zeker terug!!

Gereisd Anders in augustus 2006

Perfect huis zowel voor gezinnen met kinderen als ouderen

marenthe de bruijne
12-7-2006

Perfect huis zowel voor gezinnen met kinderen als ouderen. Zeer compleet en ruim vakantiehuis dat zowel binnen als buiten van alle gemakken voorzien is. De ligging vlakbij de strandopgang maakt het huis voor mensen met een voorliefde voor zand en zee ideaal: het strand bevindt zich op een steenworp afstand.

Gereisd Familie in juni 2006

Super lekker huis! Ruim en licht van binnen en heel en om

familie Dijksma
28-3-2006

Super lekker huis! Ruim en licht van binnen en heel compleet en comfortabel. Heerlijk ruim buitenterrein om het huis heen. Kindvriendelijk zowel binnen als buiten. Lekker dichtbij het strand.

Gereisd Familie in Wed Feb 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis De Kokkel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Kokkel in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Kokkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.