Hotel De Koegelwieck

Kleine hotelsWeer vandaag8°4°
Hotel De Koegelwieck
8,6

28 reviews over Hotel De Koegelwieck in het Nederlands

Geweldig!! komen zeker nog een keer terug

Melissa,
29-8-2018

Na ons trouwen hebben we last-minute het Ierse Arrangement geboekt, in 1 woord Geweldig!!! 2 jaar later hebben we het nog over het Ierse ontbijt en de op Ierse turf gerookte zalm, ik hou helemaal niet van zalm en dit was de eerste keer dat ik echt enorm lekker vond.

Ook heel prettig waren de goede tips voor bezienswaardigheden op het eiland en de fietsen die we konden gebruiken.

Fantastisch 👌

M. Goote,
8-7-2018

👌 In 1 woord geweldig. Zeer gastvrij, niets was teveel, huisje was keurig schoon, fijne bedden, uitgebreid ontbijt 👌

Heel gezellig klein hotel!

Astrid,
30-9-2017

Heerlijk gegeten en uitgebreid ontbijt, op de 2e dag een Iers ontbijt, was echt heel veel. Nette kamer met kleine maar functionele badkamer. Gezellig terras aan de achterkant van hotel. In dorpje verder niet veel te beleven maar daar kwamen we ook niet voor.

Zo leuk,dit jaar weer.

Gelukkig2607,
7-1-2017

Zo'n lief kleinschalig en romantisch verblijf met een heerlijk restaurant en vriendelijke eigenaren,super dus.

Heerlijk

Marja en Rob van den Hoek
3-6-2016

Wij hadden de "Ierse kamer" geboekt. Een leuke, ruime, knusse kamer. Verder elke ochtend een heel goed ontbijt. Hebben omdat het restaurant op dinsdag en woensdag gesloten is alleen op donderdag hier in de avond gegeten. Kan het iedereen van harte aanbevelen want hier kookt een topkok.

Ondanks dat het weer een beetje tegenzat toch geweldig genoten van dit prachtige eiland, komen zeker terug en bij voorkeur in dit hotel.

Tip! Als u een fiets wilt huren doe dit aan de overkant .

Gastvrij,vriendelijk simpel hotel,topkwaliteit eten,zoooo lekker,vriendelijk personeel een echte aanrader.

Hier niet heen gaan is jezelf tekort doen.

Heerlijk gegeten. Lekkere bedden.

Miriam
31-10-2015

Heerlijk gegeten. Kleine, maar knusse kamer. Fijne zachte bedden.

Geweldig genoten,voor herhaling vatbaar!

Hans Hoorn
18-5-2015

Dit prima B&B is een aanrader voor een ieder die van rust en lekker eten houd.Wij hadden de Ierland suite met het Ierland arrangement en dat was in 1 woord Geweldig,al moet je wel houden van een stevig ontbijt ;) overigens is t niet alleen maar bloedworst,worstjes etc maar zijn er ook lekkere verse broodjes met bv jam etc. Aangezien we Terschelling freaks zijn weten we wat er op t eiland te zien is maar voor iedereen die hier voor t eerst komt is het een mooie plek om t eiland te ontdekken,en lekker dicht bij Hessel ;) . Ook een pluim voor de eigenaars en het personeel,vriendelijk en de eigenaar is een top kok,zelfs ik als niet visliefhebber heb genoten van de zalm gerookt op Iers turf.Als de mogelijkheid zich weer voor doet komen we hier zeker terug!

Geweldig!

Petra
12-10-2014

Wat een passie hebben deze mensen die hun B&B runnen. Het was een geweldig weekend! Heerlijke bedden, kamer is erg schoon, een welkom onthaal. Netjes vriendelijk. Het restaurantje super knus en het eten super! Al met al voor herhaling vatbaar! Dank!

Petra & Derrik

Rustig B&B

Gep
10-10-2014

Rustig B&B met s-morgen een goed ontbijt. het restaurant zit door de week enkele dagen dicht. dit is niet vervelend want er is genoeg te beleven op het eiland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Koegelwieck in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Koegelwieck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.