Chalet de Fries

6 reviews over Chalet de Fries in het Nederlands

Super mooie plek!

Suzanne,
9-5-2017

Chalet de Fries is ons erg goed bevallen. Het staat op een mooie plek met fantastisch uitzicht op de polder! In het veld staat een lief paard die alle aandacht van de bezoekers maar al te gezellig vind.

Ik raad deze chalet zeker aan!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Prima huisje op fijne plek met ruim uitzicht.

Victorine Franke
23-6-2015

Een heerlijke plek om een of meer weken te vertoeven.

Lekker rustig, en wijds uitzicht op de weilanden met de twee paarden waar mijn kleinzoon meteen bevriend mee raakte.

Ik kom graag terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Hier wil toch iedereen ontbijten!!

Bert Kuipers
11-5-2013

Wij hebben een heerlijke week doorgebracht in chalet "de Fries" van de familie Snijder in Hoorn, Terschelling. Wat een prachtig en knus ingericht chalet, waaraan niets ontbreekt. Een goed uitgeruste keuken, heerlijke bedden en bovenal super schoon. En dan het uitzicht, in één woord "geweldig" je kijkt rechtstreeks uit op het prachtige polderlandschap met alleen het geluid van de weidevogels. Wat een rustgevend gevoel, een heerlijke plek om 's morgens wakker te worden en je ontbijtje te nuttigen onder het toeziend oog van Barny het paard van de vriendelijke eigenaars. Wij gaan volgend jaar!!

Gereisd met partner in april 2013

Rust & Ruimte gevonden!

Hilde
11-8-2012

Net, schoon chalet met prachtig uitzicht over de polder. Praktisch ingericht met schuifpui. Erg leuk voor (kleine) kinderen ivm speeltuin op het kleinschalige (3 chalets en 1 huisje) park. Hoorn is een rustig dorp aan de oostkant van Terschelling. Hele vriendelijke familie Snijder. Ook ideaal; een bad in het chalet; een vriesvak in de koelkast en de mogelijkheid je was te laten doen door mw. Snijder.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

In één woord: héérlijk!

A, M & AW
9-9-2011

Chalet "de Fries" ligt op een terrein met 2 andere chalets. Houd je van rust, kleinschaligheid en één zijn met Terschelling, dan is dit perfect! Gelegen in het gezellige dorp Hoorn met alle faciliteiten die je nodig hebt binnen bereik. Chalet heeft schuifpui, waardoor Terschelling als het ware binnen komt. Wij hebben genoten! Zeer gastvrij ontvangen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Dit jaar weer naar onze favoriete eiland Terschelling. Voor het eerst naar Chalet De Fries. We zijn hartelijk ontvangen door de fam. Snijder. Het Chalet is goed geschikt voor 4 personen. 2 slaapkamers waarvan 1 met 2 persoonsbed en 1 met 2 aparte bedden. Het bijzetten van een kinderbedje was geen probleem. Het uitzicht vanaf het terras is schitterend. Je kijkt uit over de polder.

In Hoorn zit je in het relatieve rustige gedeelte van Terschelling. Hier kom je echt tot rust. Volgend jaar gaan we weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet de Fries in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet de Fries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.