Chalet de Fjord

2 reviews over Chalet de Fjord in het Nederlands

Heerlijk

Steven
27-8-2016

Heerlijk plekje waar we nu al voor de vijfde keer op rij 's zomers vertoeven. Mooi en schoon chalet in een rustige omgeving als ideale uitvalsbasis voor fiets- of wandeltochten over het eiland. Op Terschelling is veel te doen, ook al moet je er soms even voor zoeken, want we ontdekken ieder jaar weer nieuwe dingen. Bijvoorbeeld de pluktuin in Hoorn en dit seizoen het terras van de bessenschuur bij 'west' met allerlei lekkernijen. Ook een vaartocht met de roemruchte zeesleepboot 'Holland' is een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Rustige plekje gevonden.

Betty en Dick.
11-9-2012

Een kleinschalige accomodatie in Hoorn waarbij je tot rust komt, met uitkijk op de dijk naar de wadden toe. Een chalet waarbij aan alle voorzieningen aandacht is besteed. Het geheel ziet er schoon en keurig uit. In de ochtend wakker worden met openslaande schuifdeuren en het zonnetje toe .

Vriendelijke en gastvrije ontvangst door de familie Snijder.

Gereisd met partner in september 2012

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet de Fjord in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet de Fjord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.