Camping De Duinkant

Camping De Duinkant
9,2

9 tips over Camping De Duinkant

Henk, 6-8-2015
De camping zit aan de rustige kant van het eiland. Wandelen naar het Amelandse gat via de Boschplaat is echt fantastisch. Maar ook goede horeca in de buurt met als tip de Koegelwieck en een bezoekje aan `Hessel`
jeannetterem, 6-7-2014

paard rijden bij puur terschelling

wandelen naar het drenkelingen huisje

naar de bessenschuur om een kopje koffie met.....

Astrid Huijbregts, 22-6-2014
Probeer de strandtenten lekker uit.

We hebben een aantal aanbieders voor De Duinkant voor je op een rij gezet:

Jeroen van Druten, 1-6-2014
    Als Jort gaat vissen moet je daar bij zijn. Voor jong en oud. En als Jort vis gaat bakken, moet je daar ook bij zijn.
    Theo, 21-6-2013
    Ga op maandag vis eten bij Jort en Sacha.
    Vermeeren, 25-8-2012
    Oosterend in zijn geheel is tip.Eetcafe de Boschplaat is een erg leuk en ongedwongen eet en rustgelegenheid

Vermeeren, 25-8-2012
    het hele oosterend is eigenlijk een tip.rust,ruimte en natuur in overvloed.En bij eetcafe de bosplaat lekker ongedwongen eten.
    Rick, 22-8-2012
    Hessel. Ligt dicht in de buurt en redenen voor bezoek mogen duidelijk zijn.
    Alberts, 6-8-2012
    Voor een lekkere rustige vakantie zeer aan te bevelen

We hebben een aantal aanbieders voor De Duinkant voor je op een rij gezet: