Camping De Duinkant

298 reviews over Camping De Duinkant in het Nederlands

Aanrader!

Laura Kennis
8-8-2018

Heerlijke 2 weken gehad. Goed tot rust gekomen, genoten van de schitterende natuur, de gezellige mensen op de camping en natuurlijk het prachtige weer! Zeker een aanrader!

Schoon!

Thayla de Weerd
4-8-2018

Een super overzichtelijke, gezellige camping. Prima faciliteiten. Rust en gezelligheid. In een prachtige omgeving. De eerste camping waar ik echt op de wc durfde te gaan zitten. Het sanitair werd vaak en grondig schoongemaakt. Heerlijk.... Net zo heerlijk als de warme broodjes bij het ontbijt.

Van begin tot einde vakantie genieten!

Peter van der Werf
4-8-2018

Voor de derde keer op deze fantastische camping. Super gastvrij, schoon sanitair en prachtig gelegen aan de rand van de duinen. Volgend jaar weer 👌🏻

Amazing

Raymond
27-7-2018

Wij hebben een week in de huurtent Steenuil vakantie gevierd, met de nadruk op gevierd. Alles is aanwezig en goed geregeld. Perfecte locatie, op oost oogt het ook hoogseizoen niet druk. Fietsenhuur prima geregeld.

Misschien dat de openingstijden van de receptie ruimer kunnen.

Een perfecte camping om regelmatig terug te komen

Ewoud van Pelt
20-7-2018

Prachtig camping, op een mooie rustige ligging, maar toch voorzieningen(levensmiddelen), restaurant en strand op acceptabele afstand. Hygiene is top. Zeer aardige, klantvriendelijke en oplossingsgerichte eigenaren. Ruime staanplaatsen voor de tenten/caravans. Voor ons een camping om regelmatig terug te komen. Dit jaar in plaats van eigen tent een huurtent gehad, een aanrader, nl ruim, alles wat nodig is er in en goed schoon

Buitengewoon fantastisch om er weer te verblijven.

Dirk en Pia de Lange
10-7-2018

Prachtig gelegen; een mooie rustige camping. Van alle gemakken voorzien. Alles zeer schoon en netjes en zeer vriendelijke eigenaren (Jort en Sacha). Ook voor de kinderen een genot om te verblijven. een echte aanrader om voor altijd terug te komen en vooral van alles te genieten.

Fantastisch!

Wim
26-6-2018

Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad. Superaardige mensen, goed sanitair, schoon en heel flexibele en behulpzame eigenaars. We komen graag terug en we kunnen deze camping aan iedereen aanraden.

Grote klasse !

Eduard van Beek
22-6-2018

Dagelijks en in hoogseizoen zelfs 3x daags worden alle sanitaire ruimtes en afwasgelegenheden grondig met desinfecterende zeep en met hogedrukspuit gereinigd, super!

Eens p/week onbeperkt gefrituurde zeevis (net gevangen) eten voor €11/pp, klasse! Koffie na en bij grote potkachel lekker warm napraten, gezellig. Ruime staanplaatsen, grote parking, voldoende sanitaire ruimtes, overdekt afwassen en altijd paraat voor welke vraag ook.

En ook zeer gunstige tarieven, zowel voor kampeerplaatsen, grote huurtenten of appartementjes.

In één woord “geweldig” score 9,99.

Verblijf liet niets te wensen over

Fenny en Gert Folmer
10-6-2018

schitterende locatie

prima faciliteiten

super gastvrije eigenaars

Terschelling was voor ons helemaal fantastisch!

Bertus en Pauline met onze teckels Roos en Teun.
27-4-2018

Midweek geboekt van maandag tm vrijdag. Fijn en welkome ontvangst door Jort en Sacha in huisje De Jager. We werden wegwijs gemaakt en hebben heerlijk genoten van de rust en ruimte. Geweldig gebied om te wandelen en tot rust te komen. Er is niets wat ons heeft mogen vervelen, integendeel! Wij raakten toch stiekem een beetje verliefd van dit mooie eiland. Stranden en bossen bewandeld evenals de duinen....het was in 1 woord geweldig! We hebben besloten om hier weer naar toe te gaan komend jaar.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Duinkant in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Duinkant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Duinkant scoort een 9.23 uit 10 op basis van 298 reviews.