Camping De Duinkant

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag5°1°
Camping De Duinkant
9,4

Omschrijving
Zoals de naam al doet vermoeden ligt Camping de Duinkant op Terschelling midden tussen de duinen. Er is geen animatie maar wel een groot speelveld voor de kinderen met trampoline, klimnet en voetbalveld. Natuurliefhebbers halen hun hart op want natuurgebied de Boschplaats is vlakbij en ook het strand is dichtbij.

Laatste review

Heerlijk genieten!

Esther,
17-10-2018

Heerlijke camping , netjes verzorgd, schoon sanitair en een gemoedelijke sfeer. Je loopt zo vanuit de camping de duinen in. Wat een prachtige plek !

311 reviews over Camping De Duinkant in het Nederlands

Heerlijk genieten!

Esther,
17-10-2018

Rosemarie,
19-9-2018

Hele fijne rustige camping, super aardige eigenaars die ook nog wat extra's doen, zoals een visbak-avond. Ruime standplaatsen, prima sanitair dat ontzettend goed wordt gereinigd en een gezellige ruimte in 'jutters' sfeer waar je kunt zitten. Vanaf de camping loop je zo de prachtige duinen in. Een echte aanrader!

Fantastisch!

J halkes,
14-9-2018

De camping is prachtig gelegen, je loopt zo de Boschplaat in.

Mooi schoon sanitair en heel aardige eigenaren !

Geweldig!

John Tits,
9-9-2018

Aan de oostkant van dit prachtige eiland, bijna tegen het natuurgebied de Boschplaat, ligt de bijzonder vriendelijke camping de Duinkant. Prima voorzieningen, schoon en uiterst klantvriendelijk met ruime plaatsen. Deze camping is een ware aanrader!

Fantastische plek

Joke,
9-9-2018

Je bent rustzoeker no nonesense

Nstuurliefhebber

Ontzettend genoten!

Fam. Termaat,
2-9-2018

Wij hebben ontzettend genoten tijdens onze vakantie-week op caming de Duinkant! Zeer spontane eigenaren Jort & Sacha! Wij verbleven in boerderij-appartement 'de Stroper', sfeervol, compleet en schoon! Het eiland Terschelling en de camping vonden wij geweldig. Dus wij komen zeker weten weer een keer terug!

Het is voor ons de ideale plek op Terschelling rus

Eddy Borghoff,
2-9-2018

Wij als teschelling gangers komen hier altijd graag terug rust ruimte en een gezellige boel. Het sanitair gebouw is altijd zeer schoon en fris. Ook zoals de eigenaren altijd vriendelijk en behulpzaam die ook af en toe iets voor de camping gasten iets regelen om samen iets te gaan doen.

Wij komen hier graag weer terug

Groetjes Eddy en Elly.

Top camping

Hans&wies,
2-9-2018

Super camping er hangt een heerlijke relaxte sfeer, top sanitair en heerlijk schoon, leuk contact met de eigenaren, heerlijke omgeving strand op loopafstand het is een traditie maar de vis en mosselsvond was top, camping is een echte aanrader.

Top camping!

Moon,
29-8-2018

Fantastisch gelegen camping met zeer vriendelijke eigenaren. Wij hebben met onze eigen tent gekampeerd maar je kan hier ook een kant en klare tent huren. Zeer schoon sanitair en de broodjesservice was super! Maandagavond deel genomen aan de visavond en dat was erg gezellig en lekker. Kortom een topvakantie gehad op het prachtige Terschelling!

Verslaafd aan Terschelling!

Fam. Dik-Heine,
27-8-2018

Twee weken mogen logeren in de ruime Steenuil tent. Fantastische vakantie gehad. Ondanks dat het weer iets mooier had gemogen, hebben we ons goed vermaakt. De camping/sanitair en tent zeer schoon en compleet. Er worden avond activiteiten aangeboden die het gevoel van samen-kamperen vergroten. Voor de kinderen waren er voldoende speelmogelijkheden, waarin hun eigen fantasie ook een plek krijgt. Terschelling is nog lang niet van ons af! Hartelijk dank, Sacha en Jort

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Duinkant in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Duinkant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.