Camping De Duinkant

290 reviews over Camping De Duinkant in het Nederlands

Grote klasse !

Eduard van Beek
22-6-2018

Dagelijks en in hoogseizoen zelfs 3x daags worden alle sanitaire ruimtes en afwasgelegenheden grondig met desinfecterende zeep en met hogedrukspuit gereinigd, super!

Eens p/week onbeperkt gefrituurde zeevis (net gevangen) eten voor €11/pp, klasse! Koffie na en bij grote potkachel lekker warm napraten, gezellig. Ruime staanplaatsen, grote parking, voldoende sanitaire ruimtes, overdekt afwassen en altijd paraat voor welke vraag ook.

En ook zeer gunstige tarieven, zowel voor kampeerplaatsen, grote huurtenten of appartementjes.

In één woord “geweldig” score 9,99.

Verblijf liet niets te wensen over

Fenny en Gert Folmer
10-6-2018

schitterende locatie

prima faciliteiten

super gastvrije eigenaars

Terschelling was voor ons helemaal fantastisch!

Bertus en Pauline met onze teckels Roos en Teun.
27-4-2018

Midweek geboekt van maandag tm vrijdag. Fijn en welkome ontvangst door Jort en Sacha in huisje De Jager. We werden wegwijs gemaakt en hebben heerlijk genoten van de rust en ruimte. Geweldig gebied om te wandelen en tot rust te komen. Er is niets wat ons heeft mogen vervelen, integendeel! Wij raakten toch stiekem een beetje verliefd van dit mooie eiland. Stranden en bossen bewandeld evenals de duinen....het was in 1 woord geweldig! We hebben besloten om hier weer naar toe te gaan komend jaar.

We hebben een aantal aanbieders voor De Duinkant voor je op een rij gezet:

Super camping, met rust en gezelligheid

Jacco_Caro
    19-12-2017

De camping biedt ruime plekken met faciliteit voor jong en oud. Gelegenheid om te wassen en te drogen, maar ook wifi. Voor de kinderen wordt zeer regelmatig een educatieve trip aangeboden en de ligging is zo dicht bij het strand dat je even een duik kan nemen of een heerlijke wandeling kan maken naar het drenkelingenhuisje verder op het strand. Nadeel is dat nu de concurrentie op de veerdiensten weg is, je ruim van te voren moet plannen, maar als je op de camping bent...vergeet je alles. 's Avonds bij een kampvuur wordt iedereen, jong en oud heel spraakzaam.

Een heerlijke plek om tot rust te komen

Marjolijn
    14-11-2017

Wat een heerlijke plek om tot rust te komen! Midden in de natuur, weg van alles en iedereen. Supervriendelijk ontvangst en een heerlijk huisje. Hier ga ik zeker vaker terugkomen!

Geweldig!

Liesbeth de Koning
    29-10-2017

Genoten van de rust en gastvrijheid.

Super

Saskia boot
    24-10-2017

Super leuke camping

Alles netjes en schoon

Alleen geen supermarkt in het dorp

Geweldig

Tina vermeeren
    23-10-2017

camping De Duinkant is een heerlijke plek waar wij al vele jaren met heel veel

plezier komen. Rustig, dicht bij

Het wad en het strand. fijne sfeer!

Super

Angelique Alberts
    23-10-2017

Een heerlijke familiecamping op de mooiste plek van Terschelling. Rust en ruimte zijn de sleutelwoorden. De sfeer is uiterst gemoedelijk en gezellig wat te danken is aan de onvermoeibare inzet van de eigenaren om het iedereen naar de zin te maken. Tel daar de geweldig schone sanitaire voorzieningen bij op en alle ingrediënten voor een top vakantie zijn aanwezig!

Heerlijk gerelaxt..

G Toren
    15-10-2017

Ik vond de accommodatie schoon en goed maar erg basic. (leeg en kaal)

Kale muren, geen ontbijtbordjes, douche gordijn, douche mat, oude wc.

De douche heeft (door te weinig ventilatie) verschimmelde muren en tijdens het douchen stond je in het water. (verstopping)

Slechte verlichting in de keuken. Wij zetten de schemerlamp bij het aanrecht om te kunnen koken. De afzuigkap verlichting was stuk en de plafond lamp zat een te klein 'spaar' pitje in. In de keuken ook geen haakjes om je doeken op te hangen. In de slaapkamers slechts 1 haakje aan de muur voor de kleren

ook geen stoel o.i.d om je kleren op te leggen. Al met al hebben we toch wel genoten van het fietsen op het eiland en zijn tot rust gekomen in huisje 'Jager'

We hebben een aantal aanbieders voor De Duinkant voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Duinkant in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Duinkant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Duinkant scoort een 9.22 uit 10 op basis van 291 reviews.