Weer vandaag17°
9,4

Zoals de naam al doet vermoeden ligt Camping de Duinkant op Terschelling midden tussen de duinen. Er is geen animatie maar wel een groot speelveld voor de kinderen met trampoline, klimnet en voetbalveld. Natuurliefhebbers halen hun hart op want natuurgebied de Boschplaats is vlakbij en ook het strand is dichtbij.

We hebben een aantal aanbieders voor De Duinkant Terschelling (+ 5 vakantiehuisjes) voor je op een rij gezet:

Direct boeken

337 reviews over Camping De Duinkant Terschelling (+ 5 vakantiehuisjes) in het Nederlands

een heel leuke kleine camping

Fam. Lobe
4-9-2019

We waren 16 dagen met onze caravan op deze camping en we voelden ons zeer comfortabel. De campingeigenaren zijn erg vriendelijk en benaderbaar op elk moment vragen. De sanitaire voorzieningen zijn zeer schoon en je hebt alles wat de camper wil (bijvoorbeeld broodjesservice etc.).

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Marja Dirkzwager
4-9-2019

Dit was onze tweede vakantie, op 'De Duinkant'! Appartement 'De Jutter', voelt als een tweede huis. De gastvrijheid, rust en gezelligheid op 'De Duinkant', meer heb je niet nodig. Terschelling is een fantantisch mooi eiland. Voor volgend jaar hebben we 2 vakanties geboekt staan, in 'De Jutter'! Dan hebben we weer een hondje, want voor honden is op 'De Duinkant', ook vakantie! Tot volgend jaar en de last minutes, houden we in de gaten🌞 Rob&Marja

Maik, Marjon en Danique
3-9-2019

Super camping met zeer schoon sanitair, na 23.00 is het ook echt stil, s morgens lekkere broodjes. En hondvriendelijk, super

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Direct boeken

Wij komen zeker terug. Geweldig!

Ronald en Henriëtte
30-8-2019

Na de Duinkant, alleen nog maar natuur. Fantastisch

Aanrader.

Zwartkruis
27-8-2019

Heel prettig en goed georganiseerde camping in een prachtig en rustig gebied. Sanitair keurig verzorgd, 's Ochtends verse broodjes op bestelling. Je voelt je echt welkom. We hadden onze eigen tent bij ons, maar gaan volgende keer waarschijnlijk voor een kant en klare tent met bed.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prachtig!!! Graag nog een keer!! 👊🏼😎

Gert Jan Boerman
26-8-2019

mooie kleine camping wat gerund wordt door leuke enthousiaste mensen, gelegen op een uniek mooi plekje van Terschelling. Het heeft drie kampeervelden, speeltuintje met waterpomp, voetbalveldje en een veldje perfect voor je vlieger. Daarnaast heerlijke broodjesservice voor de ochtend. Het heeft ons positief verbaasd dat onze kinderen hier meer dan genoeg aan hadden. Ze hebben een zwembad niet gemist. De rust, ruimte en natuur heeft ons allen enthousiast gemaakt over deze prachtige omgeving, waar genoeg te beleven valt. Kortom toffe camping, goed onderhouden, schoon sanitair op het mooiste plekje van Terschelling! Hier komen wij graag een keer terug

Fantastisch en zeker eenbaanrader

Alberts
24-8-2019

Gewoon een rustige zeer gast vrije camping op het mooiste plekje van het eiland.

Ontspannen!

Hanneke
24-8-2019

Prachtige camping, rustig gelegen aan de duinen. Vanaf de duin kan je een mooie zonsondergang bekijken Camping is ruim opgezet met nette en schone sanitaire ruimtes. Complimenten aan Jort en zijn gezin, gastvrij, vriendelijk en relaxt! Echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Verzorgde camping met ruime plaatsen.

Ineke
22-8-2019

Rustige camping, aan de rand van prachtig duingebied gelegen.

Volgend jaar weer

Pocahontas
21-8-2019

Heerlijk rustig, zelfs in het hoogseizoen, mooie ligging, fijne mensen, nooit in de rij voor douche of toilet.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Duinkant Terschelling (+ 5 vakantiehuisjes) in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Duinkant Terschelling (+ 5 vakantiehuisjes) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping De Duinkant Terschelling (+ 5 vakantiehuisjes)