Chalet de Connemara

3 reviews over Chalet de Connemara in het Nederlands

Prima chalet!

Tessa de Jong
19-7-2014

Ons verblijf in chalet de Connemara kan ik zeker aanbevelen. Zeer vriendelijke mensen, mooie rustige plek, geschikt voor kleine kinderen en rustzoekers, keurig ingericht en onderhouden, zeer compleet. Met een speeltuin op het terrein en de aanhalige paarden van de eigenaars is het goed toeven voor kinderen. Fietsverhuur is twee huizen verder en het strand vlakbij en superschoon. Deze vakantie accommodatie is voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in juli 2014

Met 2 volwassenen en een klein kind (1,5 jaar) een leuke week gehad op Terscheling in de Connemara. Ideaal voor de kleine met speeltuin en zandbak. Kleinschalig met 2 andere huisjes. Fijn dat alles aanwezig is, kinderbedje, stoel, bestekje etc. Niet erg groot, echt een chaletje, maar groot genoeg voor met 1 of 2 kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Heerlijke week op een mooi Terschellinger plekje

Steven van Griethuijsen
25-8-2012

Bij toeval kwamen we hier last minute terecht. En we hebben er een heerlijke week gehad, met erg mooi weer. Het chalet was 'klein maar fijn' en de service en vriendelijkheid van de familie Snijder bijzonder. Een aanrader en voor ons zeker een gelegenheid om terug te komen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet de Connemara in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet de Connemara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.