Camping Cnossen

8Fantastisch

Nederland, Waddeneilanden, Terschelling

Op vakantie geweest naar Cnossen?

8Fantastisch

• 7.2Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

35 reviews over Camping Cnossen

• 2018
    8Fleur, Joyce, Frank en Ankie03-06-2018

Heerlijk genoten!!

We waren er twee weken in de meivakantie. Anneke van de receptie was steeds aanwezig of bereikbaar met telefoon. Ze is erg gastvrij en doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. We hebben ons uitstekend vermaakt met de vele activiteiten op het eiland. Zoals: met huifkar de Boschplaat op, met boot naar de zeehondjes kijken, wadlopen en oesters eten, wrakkenmususeum, workshop vilten, blokarten op het strand, naar schapenmelken gekeken, rondleiding op Pieter Peitsboerderij, met eilandmeisje mee de duinen in....Kortom veel plezier gehad. Tijs Knop komt je fiets brengen en weer halen, prima service. Het campingterrein is goed onderhouden, de plekken zijn misschien een beetje klein maar daar hadden we door de weinig aanwezige gasten geen last van, het was heerlijk rustig. Toiletgebouw was uitstekend op een klein puntje na: warm water met wassen scheren aan de wastafel zou fijner zijn.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

9L. de kock18-06-2017

Volgende keer weer naar Cnossen

We hebben hier gestaan tijdens het oerol festival. Fijne camping. Caravans en tentjes staan op aparte velden. Goed en schoon sanitair. Ruime plekken. Maar vooral SUPER vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Ans en Dirk07-02-2017

Zoals jij echt bent mag je jezelf in hen vinden.

Wij hebben alle luxe stacaravans bekeken. Zowel de oudere alsook de hypermoderne nieuwe. Alles goed geschikt voor een langer verblijf. Brandschoon, douches, centrale afval, goede verwarming, uitstekende bedden. Geen herrie en geen ruzievolk. Zeer sympathieke, hard werkende eigenaren met een goed hart. Maar recht door zee. De camping is ruim en privacy gewaarborgd. De bossen liggen op 25 meter van je appartement of caravan of tent. En nabij het Nederlands grootste bunkercomplex " Tiger". Met de Yellow Cab zit je voor 5 euro in het centrum of bij de haven. Hou je van echt Noordzeewater. Neem dan en fiets of rugzak en reis erheen in ontspanning. Je hebt een enorme vrijheid aan de Westkant en Noord-west zijde. Kraak helder water en daarna...goed eten overal tegen onredelijke prijzen. Wij hebben echt onze plek gevonden om de batterij weer op te laden.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8bijsterbosch27-08-2016

super vakantie gehad

een hele leuke camping mooi centraal aardige camping eigenaren en een leuke uitstap gemaakt met de eigen boot van de camping naar de zeehonden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Thijs Begemann15-08-2016

Geweldig verblijf!

Deze camping bood een goede verblijfplaats met veel mogelijkheden indoor en outdoor in de buurt! De velden werden goed schoon gemaakt en ook op het sanitair was weinig aan te merken!! Zeer aardige medewerkers wie ieder goed helpen; hopelijk tot volgend jaar!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Rick Lazeroms31-07-2016

Geweldige vakantie.

Alles prima geregeld. Geweldige vakantie gehad. Hele aardige medewerkers/eigenaren. Voor een gezellige rustige vakantie moet je bij cnossen zijn.

• 6Eetgelegenheden

• 9Johan31-07-2016

Geweldige camping

De jeugdvelden zijn erg goed geregeld en gezellig. Muziek moet op tijd uit en 's avonds geen geschreeuw meer. Vond ik heel prettig, hierdoor gaat het niet te gek op de camping. Het sanitair was de hele week ook in erg goede staat. De camping wachten zijn erg vriendelijk en valt altijd gezellig mee te praten. Op de velden hing een gezellige sfeer. En ik zou er zo weer heen gaan.

• 10Jeroen27-07-2016

Prima camping

Wij zijn met een groepje op het jeugd veld gezet. Met vorig jaar terpstra te hebben mee gemaakt zijn we aangenaam verrast. Sanitair is goed voor elkaar en op het jeugd veld is het hartstikke gezellig! De campwachten is even wennen maar zonder hun zou het een grote vuilnisbelt worden, en kun je gewoon goed slapen zonder herrie of geauwehoer om de tent. Zoek je een jeugd camping waar het gewoon goed geregeld is en gezellige mensen heen gaan is camping cnossen zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8L.21-07-2016

Geweldig

Bij aankomst ging alles goed. De spullen werden vanaf de haven naar de camping gebracht. We stonden op het jongerenveld waar een leuke sfeer was. We hebben geen problemen gehad. Zolang je je aan de regels houdt is er niets aan de hand. We hebben veel nieuwe mensen ontmoet en een erg leuke vakantie gehad. Deze camping is echt een aanrader!

• 10Sean15-08-2015

Volgend jaar weer

Voor iedereen een aanrader, het jeugdveld waar wij verbleven was schoon en lekker rustig terwijl het veld vol stond. Allemaal leuke gezellige mensen, we gingen met z'n tweeen heen maar binnen een uur waren we al een grote groep!

Tot volgend jaar!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

2 tips over Camping Cnossen

• Elke, 12-12-2011

Het moet snachts wel stil zijn. dus dan is het leuk om met een hele grote vriendengroep naar het duinmeer te gaan, en daar gewoon te gaan zitten ofzo. dat is maar 5 minuten fietsen van de camping. Verder is de Braskoer zeker een aanrader voor het uit gaan! en je kunt op de wat mindere dagen overdekt zwemmen, of paintballen.

• Nina Ter Horst, 12-08-2014

Tip: Neem je eigen fiets mee naar het eiland voor 12 euro extra op de veerboot, in plaats van 35 euro voor een huurfiets betalen voor de hele week!

1 vraag over Camping Cnossen

• melanie, 18-02-2012

het sluiten van het hek

Wie weet hoelaat het hek sluit op de camping en of je er dan ook echt niet meer in kan? Groetjes, Amber, Jacobine en Melanie

Yorben, 01-08-2014

Je kan gewoon komen en gaan wanneer je wilt 3 uur moet het stil zijn.

Camping Cnossen info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200