Géén boekingskosten

• 7.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

37 Reviews over Cnossen

• 8Dorien & Annemieke31-05-2021

Samen met een vriendin afgelopen weekend verbleven op camping Cnossen in de ‘Graspieper’. Een super leuke, knusse kant en klare tent met goed comfort. Een leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Ook het personeel van de camping is zeer gastvrij. Wij komen zeker een keer terug!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Arnoud17-11-2020

Gunstige ligging.

Camping Cnossen heeft een gunstige ligging. Zo is de gezellige haven van West op maar 2 km afstand. In een kwartier fiets je naar het uitgestrekte noordzeestrand. De camping ligt aan het bos, met mooie fiets- en wandelpaden

• 8Daniëlle en Jet16-11-2020

Heerlijk en gezellig verblijf in safaritent!

Wij zaten in een van de heerlijke safaritenten! Gezellig en simpel ingericht. In het weekend dat wij er waren, was alles erg goed geregeld. Waslokalen lekker warm en schoon en kregen allebei een extra warme deken voor 's nachts. Het leuke aan de safaritent is dat je niet zelf allemaal kampeerspullen hoeft mee te sjouwen, en het is goedkoper dan in een caravan verblijven. We will be back! :)

• 6Eetgelegenheden
  • 3Kina12-08-2020

Vriendelijke ontvangst, camping viel verder tegen!

Erg vies sanitair, ik kreeg de indruk dat dit niet vaak en niet goed werd schoongemaakt. Echt zo vies dat ik er soms niet wilde douchen, toiletten idem dito. En dat terwijl er 1 euro betaald moest worden voor iedere douchebeurt!(7 min warm water). Verder geen speelgelegenheid of speelveldje voor de kinderen. Ik ga hier niet meer naartoe.

• 1Staat v/h sanitair
  • 8Fleur, Joyce, Frank en Ankie03-06-2018

Heerlijk genoten!!

We waren er twee weken in de meivakantie. Anneke van de receptie was steeds aanwezig of bereikbaar met telefoon. Ze is erg gastvrij en doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. We hebben ons uitstekend vermaakt met de vele activiteiten op het eiland. Zoals: met huifkar de Boschplaat op, met boot naar de zeehondjes kijken, wadlopen en oesters eten, wrakkenmususeum, workshop vilten, blokarten op het strand, naar schapenmelken gekeken, rondleiding op Pieter Peitsboerderij, met eilandmeisje mee de duinen in....Kortom veel plezier gehad. Tijs Knop komt je fiets brengen en weer halen, prima service. Het campingterrein is goed onderhouden, de plekken zijn misschien een beetje klein maar daar hadden we door de weinig aanwezige gasten geen last van, het was heerlijk rustig. Toiletgebouw was uitstekend op een klein puntje na: warm water met wassen scheren aan de wastafel zou fijner zijn.

• 7Eetgelegenheden
  • 9L. de kock18-06-2017

Volgende keer weer naar Cnossen

We hebben hier gestaan tijdens het oerol festival. Fijne camping. Caravans en tentjes staan op aparte velden. Goed en schoon sanitair. Ruime plekken. Maar vooral SUPER vriendelijk personeel.

• 10Ans en Dirk07-02-2017

Zoals jij echt bent mag je jezelf in hen vinden.

Wij hebben alle luxe stacaravans bekeken. Zowel de oudere alsook de hypermoderne nieuwe. Alles goed geschikt voor een langer verblijf. Brandschoon, douches, centrale afval, goede verwarming, uitstekende bedden. Geen herrie en geen ruzievolk. Zeer sympathieke, hard werkende eigenaren met een goed hart. Maar recht door zee. De camping is ruim en privacy gewaarborgd. De bossen liggen op 25 meter van je appartement of caravan of tent. En nabij het Nederlands grootste bunkercomplex " Tiger". Met de Yellow Cab zit je voor 5 euro in het centrum of bij de haven. Hou je van echt Noordzeewater. Neem dan en fiets of rugzak en reis erheen in ontspanning. Je hebt een enorme vrijheid aan de Westkant en Noord-west zijde. Kraak helder water en daarna...goed eten overal tegen onredelijke prijzen. Wij hebben echt onze plek gevonden om de batterij weer op te laden.

• 8Eetgelegenheden
  • 8bijsterbosch27-08-2016

super vakantie gehad

een hele leuke camping mooi centraal aardige camping eigenaren en een leuke uitstap gemaakt met de eigen boot van de camping naar de zeehonden

• 8Eetgelegenheden
  • 9Thijs Begemann15-08-2016

Geweldig verblijf!

Deze camping bood een goede verblijfplaats met veel mogelijkheden indoor en outdoor in de buurt! De velden werden goed schoon gemaakt en ook op het sanitair was weinig aan te merken!! Zeer aardige medewerkers wie ieder goed helpen; hopelijk tot volgend jaar!!!

• 9Rick Lazeroms31-07-2016

Geweldige vakantie.

Alles prima geregeld. Geweldige vakantie gehad. Hele aardige medewerkers/eigenaren. Voor een gezellige rustige vakantie moet je bij cnossen zijn.

• 6Eetgelegenheden

Camping Cnossen info