Vakantiehuis Canteclaer

Vakantiehuis
Vakantiehuis Canteclaer
8,9

21 reviews over Vakantiehuis Canteclaer in het Nederlands

Een heerlijke vakantie week bijzonder huis.

Fam Ticheler,
28-1-2018

Dat dit bijzondere huis je gelijk een thuis gevoel geeft.......

Gereisd met partner in januari 2018

heel mooi en sfeervol huis.

Ruud&Petra,
13-12-2017

Fijne haardkachel. Eigen inrit.

Internet en TV met oa Netflixmogelijkheid.

Fijne stoelen bij de haard.

Hier en daar een vloerkleed zou niet misstaan en ook de koude vloertegels minder doen voelen.

Gereisd met partner in december 2017

fantastisch

A. Prins,
27-6-2017

Sfeervolle boerderij woning met mooie meubels en kasten in oude stijl.

Royale tuin om te van te genieten.

Aanwezigheid van sauna is een belevenis bij iets minder weer.

Prima ligging t.o.v. Noordzee en Waddenzee.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Alles wat je wenst in een schitterend huis

Simone,
3-4-2017

Het is oud, het is mooi gerestaureerd met behoud van autenthieke elementen, smaakvol ingericht. Goede bedden en dekbedden, voldoende ruimte, goed ruime tuin met tuinhaardje, ook met een badhuisje (lees in de adv wat dat is), lekkere stoelen en alles schoon. Alle comfort aanwezig, inclusief wifi die het gewoon ongestoord doet!

Wij (6 vriendinnen midb. lft.) waren op slag verliefd. En ach ja, de paar balken op de bovenverdieping daar kijk je voor uit want je ziet ze voor je neus, en ja de trap is oud dus nogal stijl, en ja de doorgaande weg loopt voorlangs. Maar zeg zou zelf, druk verkeer bestaat daar niet, en die trap is goed voor de bilspieren en de kindjes houd je gewoon vast (bedje, badje en k.stoel aanwezig). Een enorme aanrader (maar liever niet, dan kunnen wij vaker), voor 6 personen met gemak, maar voor 2 net zo gezellig en lieflijk.

Je gaat dit zó fijn vinden...

PS Een eindje verderop schuin tegenover zingt Hessel in zijn café De Groene Weide: "Terug naar Terschelling" en ander eigen werk, olden goldens, en ook blues en duet met dochter Tess.

Geluk.... zit in een klein huisje... op Terschelling.

Gereisd met vrienden in april 2017

Canteclaer is kant en klaar

André de Graaf,
28-3-2017

Huisje is perfect, in het midden van het eiland en ov op honderd meter. Wij zaten er met 6 volwassene in en ruimte genoeg, ook in de tuin. Ruime eetkamer en keuken en woonkamer, ruime slaapkamers, boven wel oppassen voor de balken . Er was maar 1 op/aanmerking, het bed in de beneden slaapkamer mag wel een nieuw matras! Ook de huifkar verhuurder die pal naast de Canteclaer zit, leuke mensen, wij hebben een leuke tocht gemaakt.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Het huis is lekker groot en erg sfeervol. Er zijn 2 woonkamers, beiden met gezellige haard en een heerlijke keuken. Beneden een mooie grote slaapkamer met douche. Boven ook ruime slaapkamers en een moderne badkamer met toilet.

Het huis is wel wat gehorig en boven hoor je wel het verkeer van de straat goed en de huifkartochten/paarden van de manege ernaast.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

sfeervol

Andrea
29-7-2016

+ houten floor lekker aan de voeten

+ persoonlijke, mooie en sfeervolle inrichting

+ voor ons het mooiste en sfeevolste verblijf van de laatste 5 keer dat wij op terschelling waren

+ mooie tuin met zon en schaduw

+ centraal op het eiland

+ dicht bij de paarden

+ groote kamer en aparte eetkamer met kuiken dichtbij

- je stoot je hoofd op de slaapkamers boven, en vooral als je de toilet boven gebruikt kan het pijnlijk zijn

- de houten dorpel van de deur van de douche beneden trekt vocht en het zou best vernieuwd kunnen worden

- boven is de straat well te horen, beneden is het lekker rustig

- buiten meubilair is aan vervanging toe

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

geweldig karakteristiek verblijf

marijke
22-5-2016

gezellig ingericht, ouderwets huis met sfeervolle tuin, 2 houtkachels en leuk badhuisje met sauna. Alles aanwezig

Wel wat stoffig, dus voor allergische mensen niet geschikt.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Iedere keer weer thuiskomen

Erna en Jaap Balk
24-6-2015

Iedere keer als je het huis ingaat is het net alsof je thuis komt in je eigen huis, alles is fantastisch, de inrichting passend bij het huis, de moderne faciliteiten gewoon perfect en niet te vergeten de eetkamer met het knapperende houtvuur van de open haard met een historische schouw voor een etentje met een lange nazit.

Heerlijk genieten van de sauna etc. In het aparte gebouw en de tuin, kortom warmte in en rondom huis en ingericht voor zes personen met twee badkamers.

Als je weer naar de wal gaat wil je alweer boeken.

Gereisd met vrienden in juni 2015

heerlijk huis!

Jose de Groot
20-5-2015

het voelt echt als een huis, als je eigen huis en niet als een vakantiehuis. een huis waar je je direct in thuis voelt. er zit echt een fijne sfeer en warmte in het huis en ruimte zat. we waren verbaasd over hoe uitgerust de keuken was. echt alles zit erin dus je kunt er heerlijk kokkerellen. twee badkamers is ook heel fijn en ook nog eens een grote tuin erbij. wat wil je nog meer?

Gereisd met vrienden in mei 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Canteclaer in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Canteclaer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.