Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bornholm voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

132 Reviews over Bornholm

• 8Ilse22-11-2022

Aanrader

Heerlijk verblijf gehad in het Bornholm. Fijn en goed contact over de mail bij vragen, aardige receptioniste en top kamer. Ontbijt was gewoon goed en vers. Wij waren gewoon gelopen van en naar de boot (fietsen en bussen kan natuurlijk ook) en dat was prima te doen.

• 9Baukje10-08-2021

Heerlijk

Vakantie in Nederland met het gevoel er echt even tussenuit te zijn.Heerlijk balkon op het westen met middag en avondzon. Goede bedden, heerlijk geslapen. Gefietst, gewandeld en goed gegeten.Het was een midweek, maar we hadden het gevoel veel langer te zijn weggeweest. Fietsen konden binnen staan. Elke dag nieuwe badhanddoeken ook in de appartementen. We komen graag weer eens terug.

• 6Annemieke10-05-2021

Dagje en nachtje Terschelling in bornholm hotel

Onaardige ontvangst door dame van receptie. Ook bij uitchecken zelfde dame . Onaardig , geen bedankt of tot ziens, kortom onplezierig als je met je dochter twee leuke dagen op Terschelling wilt zijn. En geen goedkoop hotel dus dan al helemaal onacceptabel.

• 9Voorthuizen10-06-2020

Goed geregeld

Prima hotel. Alle maatregelen mbt het coronavirus worden goed nageleefd. Goed ontbijt.

• 7Inge Brinkman28-12-2019

Alles prima, behalve die ene vrouw achter de balie

Prima hotel, wij zijn hier al vaker geweest. Nette schone kamer, goed ontbijt. Wederom (we zijn hier al eerder geweest) valt het ons alleen op dat de receptioniste met een chagrijnig hoofd gewoon aan de balie geld staat te tellen (!) en geen gedag terug zegt. Ze kijkt niet op of om als er iemand voorbij komt gelopen maar blijft strak voor zich uitkijken. Al het andere personeel is zeer vriendelijk, maar deze vrouw snapt naar ons idee niet hoe het hoort... Een cursus klantvriendelijkheid zou voor 2020 wel een mooi voornemen zijn! #hoeheurtheteigenlijk

• 4paul munten02-12-2019

nooit meer.

voor 3e keer in bornhollem geweest voor een paar nachten. Mooi hotel zondermeer, maar wel erg duur als je het treft met de kamer kan het heel mooi zijn. Je kan ook in de kelder worden geplaatst zijn ook kamers. Ontbijt is zeer simpel gekookt eitje kaas vlees op zondag oud brood niet echt een lekker gebakken eitje met wat extra. Receptie is al een paar keer opgevallen echt een hark van een mens die je te woord staat nors stug . word niet eens gevraagd naar je beleving van hoe is het geweest....... nee snel betalen en weg wezen. 10:00 uur in de ochtend moet je uit je kamer en dan totaal geen onderhandeling mogelijk voor een uurtje later en ik praat over het nazeisoen.

Maar goed kom er nooit meer zijn zo veel mooie hotels op het leuke eiland Terschelling

• 6Paula van Eijk21-10-2019

Voor een keer, maar niet meer.

De ontvangst bij de receptie was niet vriendelijk. Standaard kamer in de kelder was niet gezellig. Weinig licht. Voor een upgrade gekozen. Kamer was prima, ruim en schoon. Ontbijt was ook prima. Wat meer vriendelijkheid en een warm welkom was wel op zijn plaats geweest.

• 4R.30-09-2019

Geen aanrader

Kamer in het bijgebouw, douche putje rook niet fris, zo ook het beddengoed, net niet fris. Bij aankomst blijkt het restaurant het hele weekend gesloten. Wat een tegenvaller.Receptionist mag ook echt vriendelijker. Ontbijt was dan weer verrassend uitgebreid en goed. Via internet grboektr..zijn we daarom in een "bunker" weggestopt?

• 8Sandra23-09-2019

Hebben het erg naar ons zin gehad.

Vriendelijk personeel, vooral Demi. Mooie kamer. Goed eten. Goed hotel om met de hond naar toe te gaan.

• 8Schepper26-06-2019

Goed hotel

Was prima.receptioniste kon vriendelijker.

Hotel Bornholm info

• AirconditioningBeschikbaar