Appartement

15 reviews over Appartement Boerderij Spanjer in het Nederlands

Fantastisch!

Tonny Van der Velde-Krijt,
28-2-2018

Een heel toegankelijk hotel,was erg goed! Geen klachten.

Gereisd met partner in januari 2017

Zeer tevreden

Henk Manning,
10-2-2018

Ligt pur je eigen ijzen is hier goed en je moet zelf vermaken

Gereisd met partner in september 2017

knus, maar niet geschikt voor hele kleine kinderen

wil van der laan-van dolder
3-2-2016

Het zijn super vriendelijke mensen, niets is ze teveel. Uitleg over de dieren, waar je altijd naar toe kan zonder te vragen. Kleindochters hebben zelfs de lammetjes de fles mogen geven. Het huisje is vrij eenvoudig, maar daar is de prijs dan ook naar.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Ruime en nette boerderij

KL Stael
9-11-2013

Wij hebben een lang weekend met 10 personen in Skuorre mogen verblijven, groot pluspunt is de ruimte die je hebt. Met name de keuken is zeer ruim met een gezellige lange tafel waar je met gemak met z'n tienen aan kunt zitten. Er is ook meer dan genoeg (leuk!) serviesgoed e.d. Klein nadeel is dat er geen afwasmachine is. De eigenaren zijn zeer vriendelijk, ivm de storm voer de boot niet terug om 12.30 uur en zonder enige twijfel mochten we (zonder extra kosten) langer in de boerderij blijven tot de boot om 's avonds wel weer ging. Het buiten/speelgedeelte vind ik wel geschikt voor wat grotere kinderen, met name de boomhut. De boerderij ligt vrij dicht aan de weg, er is een hek maar met hele kleine kinderen vond ik het prettiger erbij te blijven. Al met al een heerlijk weekend gehad in een prima accomodatie.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Wat een heerlijke plek!

Familie Eitjes
31-7-2013

Waarom zou je ergens anders heengaan als je boer Cees en Margriet op Terschelling hebt? De huisjes met liefde en kleur ingericht. Het blauwe huisje voelt na zoveel jaar ondertussen een beetje van ons, met uitzicht op de waddendijk. Onze jongens genieten op het erf, druk met de skelters, zandbak, boomhut en trampoline. Maar de hoogtepunten van de vakantie zijn de ritjes op de trekker, mee naar het land met boer Cees of zoon Gaauwe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

fantastisch!

Carien Moloney-Coomans
20-6-2013

Vele jaren komen wij hier al,vanaf dat onze kinderen klein waren,en altijd weer is ons verblijf onvergetelijk,het huisje (amateur)lief,en ook liefdevol ingericht! En Cees en Margriet zijn de meest hartelijke mensen,die er bestaan,niets is hen ooit te veel,alles over voor hun gasten! Dus ik zeg,iedereen naar boerderij Spanjer,en zeker met kleine kindertjes(O,ja de kippen lopen vaak los op het erf,over vrije uitloop gesproken!!) Carien en Paddy te Barendrecht

Gereisd met partner in januari 2013

Leuk huisje, boerderij was een rommeltje

A. Tukkers
27-5-2013

Leuk huisje, lekker rustig. De boerderij was echt een rommeltje, en zelfs onveilig. Er lag zelfs een putdeksel (vierkant ding achter op het erf) los. Er was een grote en kleine kippenren, waarvan de kleine kippenren een schande voor de dieren welzijn was. Mijn vrouw komt van de boer, ze kan het weten. Meest vreemde was nog wel dat bij aankomst de eigenaar niet te vinden was. Tot we hem zagen en hij ons ook. Hij nam niet de moeite om naar buiten te komen en gaf ons de sleutel en de opmerking "de deur van het huisje is open' de sleutel. Geen tekst en uitleg. Wat betreft het huisje, netjes, wat betreft boerderij en eigenaar never nooit meer.

Gereisd met partner in december 2012

Heerlijk plekje

Chloë
22-11-2012

Wat een fijne plek om vakantie te vieren met onze kleine van 2 en baby van 4 maanden. Leuk ingerichte huisjes met een grote gezamenlijke tuin/erf waar genoeg te doen is. Trampoline, kippen, koeien, schommel. Leuk speelmuseum is vlakbij, waar je ticket de hele week geldig is. Supermarkt op kruipafstand. Uitwaaien kan tijdens een mooie wandeling vlakbij, of op het strand. De huisjes zijn duidelijk met liefde ingericht. Onze peuter vond het ook erg leuk om de aardbeitjes te plukken die in een grote pot op het erf stonden!

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Leuk plekje

Fam. Verhees
10-9-2012

Wij zijn een midweek op boerderij Spanjer geweest met 2 kleine kindjes (1 en 3 jaar). Het weer was geweldig, dus waren de kids vooral op de trampoline en de traptractors te vinden. Cees en Margriet zijn altijd bereikbaar voor vragen of advies en ze verkopen heerlijk kalfsvlees van eigen slacht. Het appartement was knus en schoon en we hebben er prima geslapen. Een aanrader voor jonge gezinnen!

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Een topper !

fam.Kremer-Maters
6-9-2012

Volgend jaar weeeeeer!

Wat een hartelijkheid zonder opdringerig te zijn. Geen massa maar kleinschaligheid.

Wie er er nu geen kuikentjes geboren zien worden,zwaluwnestjes van dichtbij bekijken,een ritje op de traktor, chinees leren breien( idee van Cees) de keus hebben uit 100-spelletjes? Tja , de mega-trampoline en de super boomhut....behoeven geen uitleg. Voor sportieve gezinnenen met jonge kinderen( die van ons 7&9 jaar) een aanrader! Een knus huisje, met goede bedden.

Veel energie bijgetankt, Groeten Ursula & Kees

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boerderij Spanjer in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boerderij Spanjer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.