Camping Appelhof

Camping Appelhof
5,8

De Appelhof (Terschelling) is een echte vriendencamping voor jongeren die graag gezellig willen kamperen en uitgaan. Wel gelden er strenge regels die worden gehandhaafd zodat er geen grote ruzies ontstaan en de troep zich niet ophoopt. De tenten staan dicht bij elkaar, wat zorgt voor extra gezelligheid. Met de taxi ben je overal snel en goedkoop.

Contact

168 reviews over Camping Appelhof in het Nederlands

Alleen leuk als je bezopen bent

Stefan
5-8-2019

Het is een vieze gore tering zooi. Ze naaien je waar je bij staat. Personeel is super lomp en langzaam. Als er iets kapot is kan het 1 week duren voordat ze er iets aan willen doen. Net de borg naaien ze je ook. Ze zeggen dat je dingen mist van de inventaris terwijl je die nooit gehad hebt. Ook betaal je veel geld voor de camping en moet je ook nog eens elke avond geld uitgeven aan entree. Ook moet om half 11 alle muziek al uit. Echt een * camping.

Vreselijk

Marie
31-7-2019

vreselijke camping, ben er na 2 dagen al vertrokken. Alles is vies, maar dan ook echt alles. Alle paden en plekken liggen vol met kots en vieze natte plekken en het ruikt naar pis over de hele camping. Overal vieze stinkende prullenbakken en het hoeft maar een beetje te waaien of je krijgt om de minuut een vieze walm van kots-, pis-, en schijtlucht langs je af. De beveiligers waren meestal aardig tegen ons, we hebben ze echter ook vaak in moeten schakelen. Onze partytent is helemaal gesloopt door alle jongens in ons laantje. Ze bleven maar zingen tot 6 uur sochtends, waarna je niet meer kon slapen door het gekraai van de meeuwen. Prijzen van de club zijn veel te hoog... en je betaalt naast entree ook nog veel te veel aan drankjes daarbinnen. Kortom: ronduit slecht!

Super!

Lola
19-7-2019

Echt super leuke vakantie met vriendinnen gehad! Voorbereid op het ergste maar was totaal niet nodig. Prima wc’s en douches voor een week. Worden vaak genoeg op een dag schoongemaakt. Ook de tenten waren helemaal top! Taxi’s zijn niet duur dus super leuk om ergens te gaan eten bijv op west. Ook een tip is om naar het strand gegaan. Jumbo is 5 minuten lopen dus dat is fijn! Ook op de camping kan je bij de snackbar lekker eten halen. Onze groep had elke avond kaartjes voor de big apple (je moet echt vroeg in de rij gaan staan om een kaartje te hebben). Big apple was ook heel leuk, goede muziek en je kon makkelijk drank halen. Appelhof is zeker een aanrader voor je eerste vakantie!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Schoon, goed georganiseerd: ideaal voor oerol

Ronald hagelen
21-6-2019

Als 50 jarige waren we met vrienden op deze camping met Oerol juni 2019. Echt perfect. De tenten zijn zeer ruim, bedden goed genoeg (veldbed met dik matras) Alles is schoon (!) en goed verzorgd. En de locatie is prima: midden op eiland, dicht bij het grote festival terrein dat savonds als laatste sluit en 3 sterke kroegen in de buurt. In de zomer is dit de jongerencamping waar je niet wil zijn. Maar met Oerol: helemaal prima! Kortom: een aanrader voor Oerol!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Engel

Vincent met een Q
24-5-2019

het was leuk, maar 1 grote chaos. Bovendien een bende en alleen leuk als je ladder zat bent

Fantastiss

Jacoline
21-11-2018

Het was echt een super week! Wc zijn super schoon niks te klagen ! Je moet daar echt heen gaan leukste camping eveerrrrrr !

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Een eens-maar-nooit-meer ervaring

Luuk
23-8-2018

Het is leuk om de jongerencamping Appelhof een keer mee te maken, maar we zouden er nooit naar terug willen. Overal ligt afval, wat meeuwen, wespen en vliegen aantrekt, die er alles aan doen om je wakker te houden. Voor een goede nachtrust moet je eerst ladderzat zijn zodat je door al het lawaai heen slaapt. Rond 4 uur 's ochtends zorgen de bewakers er wel voor dat alle jongeren stil zijn. De snackbar heeft pizza, friet, shoarma, drinken en broodjes. Smaakt allemaal prima en is niet te duur - het is er wel vaak druk en het eten is soms op. Voor de Big Apple, de discotheek op de camping zelf, moet je nog 5 euro entree betalen. Het sanitair is er - zoals je misschien al verwachtte - slecht aan toe. Gelukkig werken de meeste douches wel - voor 1 euro heb je ongeveer 7 minuten warm water. De camping ligt relatief ver van het strand en uitgaansgelegenheden, daarom is het slim om fietsen te huren, wat mogelijk is tegenover de Jumbo.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Mensen moeten niet zo zeiken over appelhof

Stan
19-8-2018

Als je de reviews leest lijkt de camping slecht, maar dat is die zeker niet. Als je normaal doet en naar het personeel luistert (en dan hoef je echt niet alle regels 100% te volgen) dan is er geen probleem. De enige dingen waar ze streng mee zijn is troep en vechten. Dit vind ik begrijpelijk want ze hebben er al last van veel wespen en meeuwen en ze willen niet dat die problemen groter worden. En ja vechte spreekt voor zich. Want ze willen grote ruzies voorkomen. Toen wij er waren was er ondanks dat een enorme ruzie waar bij veel glas, metalen buizen en een bezem van de ene naar de andere straat werden gegooid. Dit heeft de beveileging relatief snel onder controle gekregen en alle daders (man of 40) de kampimg afgekregen. De toilet zijn niet altijd helemaal schoom, maar dat kun je ook niet verwachten.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Tis leuk voor even, maar je bent het snel zat.

Mark
16-8-2018

Tis echt een pure zuipcamping en tis ook één grote bende. De beveiligers zijn daar vreselijk en schreeuwen elke ochtend dat je de tent in moet vliegen. Vreselijke overlast van meeuwen die je om 6 of 7 uur al wakker krijsen. Sfeer zelf is wel leuk maar de wc's en douches waren gewoon niet om aan te zien. Bier is wel lekker goedkoop.

Nooit meer

Thekim
4-8-2018

Wat een vrezelijke camping!! Ik zou het niemand willen aanraden heel hard gezecht maar het is meer een gevangeniskamp dan een camping... personeel is onvriendelijk niet alleen tegen mij en mijn vriendinnen maar ook tegen heel veel mensen uit onze straat. Super veel regels, je hoeft maar een ding fout te zeggen en je krijgt al een boete. BOETE HOUDT IN 100 euro of duurder. Regels zijn : - half 11 savonds muziek uit - half 11 sochtends mag muziek weer aan ALS JE JE HIER NIET AAN HOUDT WORDT JE BOKS AFGEPAKT EN MAG JE HEM PAS WEER ALS JE TERUG GAAT. - je moet elke avond voor je tent op ruimen. Als personeel vind dat het vies is maken ze je midden in de nacht wakker om even te zeggen dat je moet opruimen. Of direct als je wakker wordt. DOE JE DIT NIET WORDT JE STROOM ER AF GEHAALD VOOR 24 uur. Kijk uit wat je doet en wat je zegt het wordt tegen je gebruikt. Wat is goed : het eten wel ,taxi is goedkoop. Uitgaan ook

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Appelhof in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Appelhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.