Camping Appelhof

6.4Voldoende

• 6.4Eetgelegenheden
  • 5.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

De Appelhof (Terschelling) is een echte vriendencamping voor jongeren die graag gezellig willen kamperen en uitgaan. Wel gelden er strenge regels die worden gehandhaafd zodat er geen grote ruzies ontstaan en de troep zich niet ophoopt. De tenten staan dicht bij elkaar, wat zorgt voor extra gezelligheid. Met de taxi ben je overal snel en goedkoop.

172 reviews over Camping Appelhof

• 7Nel19-07-2020

Appelhof lachgas

even een bericht van een ouder; mijn zoon heeft een TOP week gehad op camping Appelhof, alleen maar alles doen waar hij zin in had....! Heerlijk lijkt mij. Tuurlijk te veel drank maar waar ik toch van geschrokken ben is dat er gewoon ballonen met LACHGAS verkocht werden op de Camping. Ik ben t na gegaan en er is nog geen duidelijk verbod vanuit de Gemeente Terschelling. Net als drank toestaan aan jongeren ónder de 18 jaar vind Camping Appelhof vást een maas in de wet. Geld verdienen gaat blijkbaar voor gezondheid van je klanten...

Weet dat het belangrijk is om met de jeugd in gesprek te blijven maar als je als Camping zijnde lachgas verkoopt aan 'kinderen' van 15 jaar...hele avond door...dan is er toch wat mis.....

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2Petra19-07-2020

Vreselijk, nooit meer!

Personeel uiterst onvriendelijk en chagrijnig. Wordt veel zwart verdiend aan jongeren. Pinnen is niet mogelijk alleen alles contant betalen.

Sanitair heel vies en tent was lek.

• 3Eetgelegenheden
      • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 6M25-04-2020

Goed maar hygiëne verschrikkelijk slecht

Wat was het gezellig en wat hebben we lol gehad. De wc word vaak schoon gemaakt maar de jongeren maken er wel een puinhoop van. Ze zijn wel heel streng. We hadden 1x niet opgeruimd en wilde netjes uitleggen waar dat aan lag maar ze zijden nog 1x niet opruimen en je word van de camping afgetrapt. Dit zeiden ze letterlijk. Voorderest zorg aub voor wat zeep op de wc want de hygiene is echt slecht

• 5Eetgelegenheden

• 8Meisje ❕01-03-2020

geweldige week gehad!🥳😉🥂

Ik was een weekje appelhof met een groep van 10 vriendinnen! Ik heb echt een top week gehad. Voor een jongeren camping zijn de wc’s en douches best wel schoon. Het is heel fijn dat de Jumbo op loopafstand is, je moet ongeveer 5 minuten lopen. En met de taxi kan je heel goedkoop rond. Dus het is leuk om af en toe een dagje naar het strand of zwembad te gaan. Je leert leuke mensen kennen en ik praat nu bijvoorbeeld nogsteeds met mensen die ik op appelhof heb leren kennen, echt heel leuk! Verder is de Big Apple heel leuk om uit te gaan. Als je een keer een dag iets anders wilt kan je ook ergens anders uitgaan. Zelf vond ik WYB en de karaokebar wel heel leuk! Appelhof is zeker een aanrader als je gezellig met je vrienden of vriendinnen een weekje lekker uit wilt gaan, maar je moet er niet heen voor je rust haha😉 Ik ga in 2020 zeker weer!!!

• 8Eetgelegenheden

• 2019
      9Iris23-10-2019

Fantastische week gehad

Ik ben met mijn vriendinnen naar appelhof geweest, en wij hebben een hele leuke vakantie gehad. De wc's en douches werden vaak gepoetst dus waren redelijk schoon. Als je een hele dag niks uitvoert duurt de dag wel lang daarom hebben wij overdag allemaal leuke dingen gedaan. Zoals : naar het strand, naar het dorpje, spa , uiteten/lunchen etc. Het uitgaan in de big apple is mega leuk ! een aanrader voor een avondje is zeker ook de karaokebar ( wel een kans dat je je stem kwijt raakt ). Je leert leuke mensen kennen en je moet het vooral zelf ook heel gezellig maken. Wij gaan in 2020 weer :). conclusie: een top vakantie en een goeie voorbereiding voor het buitenland. Groetjes

• 9Eetgelegenheden
      • 8Staat v/h sanitair

• 4Annelies Medema21-08-2019

Nooit meer

Alleen leuk lam en alles is vies en ranzig

• 6Eetgelegenheden
      • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Lola19-07-2019

Super!

Echt super leuke vakantie met vriendinnen gehad! Voorbereid op het ergste maar was totaal niet nodig. Prima wc’s en douches voor een week. Worden vaak genoeg op een dag schoongemaakt. Ook de tenten waren helemaal top! Taxi’s zijn niet duur dus super leuk om ergens te gaan eten bijv op west. Ook een tip is om naar het strand gegaan. Jumbo is 5 minuten lopen dus dat is fijn! Ook op de camping kan je bij de snackbar lekker eten halen. Onze groep had elke avond kaartjes voor de big apple (je moet echt vroeg in de rij gaan staan om een kaartje te hebben). Big apple was ook heel leuk, goede muziek en je kon makkelijk drank halen. Appelhof is zeker een aanrader voor je eerste vakantie!

• 8Eetgelegenheden
      • 8Staat v/h sanitair

• 8Ronald hagelen21-06-2019

Schoon, goed georganiseerd: ideaal voor oerol

Als 50 jarige waren we met vrienden op deze camping met Oerol juni 2019. Echt perfect. De tenten zijn zeer ruim, bedden goed genoeg (veldbed met dik matras) Alles is schoon (!) en goed verzorgd. En de locatie is prima: midden op eiland, dicht bij het grote festival terrein dat savonds als laatste sluit en 3 sterke kroegen in de buurt. In de zomer is dit de jongerencamping waar je niet wil zijn. Maar met Oerol: helemaal prima! Kortom: een aanrader voor Oerol!

• 7Eetgelegenheden
      • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 5Vincent met een Q24-05-2019

Engel

het was leuk, maar 1 grote chaos. Bovendien een bende en alleen leuk als je ladder zat bent

• 5Eetgelegenheden
      • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 2018
      10Jacoline21-11-2018

Fantastiss

Het was echt een super week! Wc zijn super schoon niks te klagen ! Je moet daar echt heen gaan leukste camping eveerrrrrr !

• 9Eetgelegenheden
      • 9Staat v/h sanitair