Tijdelijk €25 aanbetaling

Pension info

• Airconditioning
Meer pension info

We hebben de beste aanbieders voor Pension Altijd Wad voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Altijd Wad

• 9Ria03-08-2020

Geweldig retro hotel

Had mijn kleindochter beloofd dat we samen naar Terschelling zouden gaan als ze 10 jaar zou worden. Dit jaar was onze 3e reis naar Terschelling. Waar moet je dan logeren? Niet in een saaie hotelkamer. Nee, in een retro hotel. Hotel Altijd Wad is dat hotel. We hadden de studio en waren er het 1e jaar 4 dagen. Vorig jaar 5 dagen en dit jaar 6 dagen. Volgend jaar staat alwéér geboekt. 6 dagen. Mijn kleindochter is verliefd geworden op het eiland. Ik was dat al. Zij wil er later wonen. En dan bij Mieke in de buurt. Ze is een geweldige gastvrouw en altijd geïnteresseerd in iedereen. Mieke, al zouden we in een 4 sterren hotel mogen vertoeven, we doen het niet. Gaan bij jou logeren. 🇲🇺🇲🇺🇲🇺

• 6tea16-07-2018

voor de prijs , veel te veel

ontbijt vond ik matig, was wel goed, maar niet even op zondag warme broodjes ofzo, elke dag hetzelfde, duur voor 1 nacht, 100 euro vindt ik een hele prijs, voor dit, kamers waren wel schoon goede douche, koffie lekker bedden goed, gelukkig airco, gastvrouw vond ik geen gastvrouw, goede morgen en wilt U een eitje, dat was het, ben ik wel beter gewend, vindt ik toch belangrijk, wel dicht bij het dorp en een lekker plekje buiten

• 9mp24-08-2015

ideaal centraal

Erg schoon,zeer hartelijke ontvangst en erg leuk ongericht.airco maakt wel veel geluid...

• 9Dennis en Nelleke 21-07-2015

Heerlijk genoten

Schoon, schoner, schoonst! Wat een keurig en sfeervol hotel. Klein, knus en een goede ligging. Wij hadden kamer 4 met een uitzicht op de Brandaris. De gastvrouw was erg vriendelijk. We waren er maar voor 1 nachtje en moesten om 10 uur uitchecken maar er werd ons al verteld dat het niet op een half uurtje aankwam en dat we rustig aan mochten doen. Op de vraag of we onze tassen mochten laten liggen omdat we de laatste boot hadden, werd ons direct aangeboden om de voordeur sleutel die dag nog bij ons te houden zodat we zelf onze spullen konden halen wanneer het uitkwam.

Het ontbijt was heerlijk. Lekker vers brood, goede kaas en verse aardbeitjes. Kortom: een goede ervaring en we raden het mensen zeker aan om hier eens te verblijven!

• 8p_frings21-08-2013

Schattig Hotelletje.

Leuk klein hotel, bijna aan de voet van de Brandaris, en dus het centrum in handbereik. Prima ontvangen, en smaakvol ingerichte kamers, waar je het wrakhout Terschellings juttersgevoel gelijk meekrijgt. Helaas was er in onze kamer te weinig ruimte om je koffer neer te zetten, terwijl door ruimte gebrek er ook niet echt kledingkast ruimte was. Des te meer verbaasde me de in verhouding ruim opgezette badkamer. Erg sympathiek vond ik het kleine buffetje op de gang, waar je toch even een kop koffie, iets koud kon leggen, en iets op kon warmen. Het ontbijt was voor zo'n klein hotel, meer dan Prima.

• 5Zilver16-07-2013

Niet voor herhaling vatbaar

Het "hotel" ligt zeer centraal. Personeel zeer vriendelijk. Qua ruimte was de kamer groot genoeg, maar deed toch benauwd aan, de badkamer was echt te klein, met een afzuigsysteem welke de hele nacht aansloeg. We hadden om een kamer met een rustige ligging gevraagd, maar kregen een kamer aan de voorkant waardoor we 's nachts het raam niet open konden hebben ivm al het geschreeuw van langstrekkende jongelui en het verkeer wat langs kwam. Intern ook gehorig, de buren waren letterlijk te verstaan. Ontbijt was niet uitgebreid maar goed. Voor de betaalde prijs kunt u beter een echt hotel kiezen.

• 8Mieke03-05-2013

Knus hotel/b&b in hartje centrum

Hotel Altijd Wad is een aanrader! Het is een klein hotel, met niet heel veel kamers, maar het is ontzettend gezellig. Kamers zijn leuk ingericht met moderne badkamer. Wij zaten op de 1e verdieping en in de gang is een keukentje aanwezig, waar je zelf thee/koffie kunt zetten en er is ook een magnetron. Veel persoonlijker dan een groot hotel en elke ochtend werd er gevraagd of je een gekookt eitje wilde bij het ontbijt. Ontbijt is ook prima, alles staat er. Altijd Wad is niet extreem luxe en onze kamer was klein, maar je vindt er alles voor een heerlijke vakantie. Vriendelijk personeel en de kamers worden elke dag schoongemaakt. Het hotel ligt middenin het centrum en als je uit het hotel naar rechts loopt door de duinen, kom je op een mooi uitkijkpunt met fantastisch uitzicht. Wij hadden geluk dat het mooi weer was. Als het slecht weer is, is het hotel misschien wel wat klein om daar de hele dag binnen te verblijven.

• 8Marjolein14-10-2012

Knusse accommodatie op een centrale plaats

Altijd Wad heeft als 1 van de weinige B&B een fatsoenlijke website met duidelijke informatie + foto's. Daarnaast direct in Terschelling-West gelegen, dus handig als je geen auto of fiets meeneemt naar het eiland. De kamer die wij hadden was niet groot, maar schoon/fris en met een mooi uitzicht op de Brandaris. De bedden zijn heerlijk. Enige punt van aandacht is de verwarmingsketel op het dak. Als deze aanslaat is het net of er een auto stationair naast de kamer staat te draaien. Hij stopt rond 11 uur 's avonds en start om 7 uur 's morgens weer op. Dus om 7 uur wordt je 's morgens even gewekt (om vervolgens weer door te slapen uiteraard) Op de gang een koelkastje met een bakje met kamernummer erop, dus je spulletjes kun je kwijt. En een kopje koffie of thee kan gezet worden. Het ontbijt is verzorgd en je komt er niets tekort. Het weer werkte bij ons erg mee, dus wij hebben een geweldige week gehad op Terschelling!

• 9C&J03-10-2012

constante kwaliteit

Wij komen al jaren bij Altijd Wad, dat zegt op zich al voldoende. Het is precies wat we willen: op loopafstand van de haven, de duinen en het strand, mooie eethuisjes in het gezellige centrum. Altijd Wad biedt constante kwaliteit. Dat maak je al mee tijdens een hartelijke ontvangst bij aankomst, maar ook elke morgen bij het ontbijt, dat rijk en divers van samenstelling is. De kamers hebben een eigen karakter, zijn schoon en voorzien van goede bedden. De persoonlijke aandacht van gastvrouw Elly gaat verder dan de vraag "een eitje erbij?" Zij heeft ook tips en begrijpt wat de gast nodig heeft. Ze weet als geen ander kwaliteit en persoonlijk betrokkenheid te combineren. Wij vinden dat bovengemiddeld mooi.

• 9R. van Kasbergen29-04-2012

Gewoon heerlijk

Gastvrij, heerlijk bed, orgineel, schoon. Kortom alles positief. Tip: eten bij restaurant "De Zee".

Pension Altijd Wad info

Het complex