Vakantiehuis Aikesdún

Vakantiehuis
Vakantiehuis Aikesdún
8,4

23 reviews over Vakantiehuis Aikesdún in het Nederlands

Toen we het huisje binnen kwamen schroken we behoorlijk we

Dunnewold
3-6-2008

Toen we het huisje binnen kwamen schroken we behoorlijk want we hadden voor de prijs die we betaalden een heel ander huis verwacht. Het enigste dat goed was is de ligging maar de rest was voor de prijs die we betaalden ronduit slecht.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn ook in Aikesdun geweest, alleen wij zijn niet zo

akkie
31-3-2008

Wij zijn ook in Aikesdun geweest, alleen wij zijn niet zo te spreken over het huisje zelf! de inrichting is ons erg tegen gevallen! de wastafels zaten los, geen warm water, alleen onder de douche,( die is heel erg klein, en vreselijk oud! de w.c. staat er scheef in anders past het niet)de stopcontakten zaten los, erg gevaarlijk! de stoelen kun je geen avond op zitten, dan heb je wel last van je rug! het grilloventje was zo vies! dat kun je echt niet meer gebruiken, ook hingen er veel spinnewebben,je moet wel schoonmaak kostten betalen, fietsen die erbij zaten stonden op slot!! zat wel een briefje in de map waar dat op stond,het was maar goed dat wij de auto mee hadden, want het was te ver lopen om ergens fietsn te huren, het huisje stond wel op een heel mooi plekje, echt vlak bij zee, dat was ook het enigste, wij komen daar niet weer, en ik zou met kleine kinderen ook niet gaan

Gereisd Met vrienden in maart 2008
2007

Wij zijn in november geweest en hebben een fantastische in

Melanie
23-6-2007

Wij zijn in november geweest en hebben een fantastische tijd gehad in Aikesdûn! Het is een prachtig lieflijk huisje op een eigen duin met veel eigen grond. Binnen twee minuten lopend ben je al op het strand. Zelfs in de wintermaanden was het heel erg gezellig en knus! Zeker aan te raden!

Gereisd Anders in juni 2007

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aikesdún in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aikesdún zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.