Vakantiehuis Aikesdún

Vakantiehuis
Vakantiehuis Aikesdún
8,4

23 reviews over Vakantiehuis Aikesdún in het Nederlands

Nooit meer: wat een droevenis!

M.J. van der Flier
18-1-2009

Kerstmis 2008 2 weken: € 1405,- incl. € 35,-- schoonmaakkosten. Prijs-/ kwaliteitverhouding volkomen zoek. Zitkamer:vieze, versleten houten tegels, bank verkleurd vol vieze vlekken, stoelen zitten slecht, vol vlekken, eettafel slechts geschikt voor 4 personen, cd-spelers kapot. Slaapkamers: geen warm water, smoezelige dekbedden, slaapkamer met TV omgebouwd fietsenhok, tussen bedden ruimte van 25 cm. Eén van de bedden gebroken ligger en poot. Hoezen vol vlekken. Douche-wc:gecombineerd, zeer verouderd, erg onhandig met zes personen. Keuken:kastjes en inventaris vies, geen theepot met theelichtje, geen goede oven, geen broodrooster, geen slakom, servies een ratjetoe, geen wijnglazen van gelijke grootte. Algemeen: veel stopcontacten los, elektriciteitsdraden gevaarlijk aangelegd, CV op vliering:geen toegang in geval van nood, géén rookmelders, één kleine brandblusser uit 2002, geen buitenlicht, haveloos verfwerk binnen en buiten. Veel achterstallig onderhoud. M.J. van der Flier

Gereisd Met oudere kinderen in december 2008
2008

Prima plekkie

Eanske
7-10-2008

Het weekendje in Aikesdun was helemaal geslaagd. De inboedel is wellicht niet de nieuwste meer, maar het was er schoon en compleet voor elkaar. De bus van de veerboot stopt om de hoek.

Gereisd Met vrienden in Tue Nov 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een feest!

Laura, Mo en Annabel
9-9-2008

Onze vakantie in dit magnifiek gelegen vakantiehuis behoort absoluut tot de mooiste die we ooit gehad hebben. Zoveel licht, zoveel lucht, zoveel ruimte, zoveel panoramische uitzichten, zoveel RUST. . . Voor meer details spreken de overige beoordelingen boekdelen, op een enkele na waarvan wij ons nadrukkelijk willen distantiëren. Het lijkt wel alsof er een andere accommodatie veroordeeld wordt. Jammer ook dat de bijgevoegde foto' s zo weinig realiteitswaarde hebben. De slaapkamer is in werkelijkheid twee maal zo groot en de badruimte is weliswaar oud maar heeft een weergaloze douche. Kortom enige twijfel is niet nodig.

Gereisd Familie in augustus 2008

Aikesdun is een heerlijk huisje!!

Douma
27-8-2008

Voor het vierde jaar hebben we weer met zn zessen van Aikesdun genoten. Het is een licht, vrolijk en kindvriendelijk vakantiehuis dat met zorg is ingericht. Het huisje wordt omringd door een grote duintuin waarin de kinderen heerlijk hebben gespeeld. Twee terassen en goede tuinstoelen zorgen ervoor dat je heerlijk van de zon kan genieten. De ligging is super: je bent binnen vijf minuten op het strand! Vier van de zes bedden zijn boxsprings en slapen dus heerlijk. Kortom: wij zijn heel tevreden over dit huisje en komen graag nog een keer terug!

Gereisd Familie in augustus 2008

In Aikesdun voel je je thuis!

Fam Capteijn
22-8-2008

We waren aangenaam verrast toen we het duin naar Aikesdun opklommen. Echt een heerlijke plek zo midden in je eigen duinen. En behalve een lekker terras op het westen en het zuiden een heel groot stuk duintuin eromheen! De kinderen konden er heerlijk tennissen en spelen met de ballen die in het stenen hokje lagen. Fijne buitenstoelen, 2 buitentafels, een duinzandbak met speelgoed, een bankje en wat een uitzicht...! Alles was trouwens heel goed verzorgd, je voelt er de aandacht die er aan besteed wordt. Aan alles is gedacht lijkt het wel... er is bijv een fohn, pleisters en een tekentang (!) maar ook viltstiften, spelletjes, leuke (maritieme) boeken en DVD's voor elk wat wils. Gewoon een huisje waar wij het heel erg naar onze zin hebben gehad. Mss niet superdeluxe maar wel met ruim bemeten bedden. Bij het wakker worden schuif je de gordijntjes open en kijk je zo tegen het wuivende helmgras aan. Kortom, wij voelden ons thuis daar in dat witte huisje op het duin van Aike!

Gereisd Familie in augustus 2008

Mooiste plekje van Terschelling!

Miranda
16-7-2008

Net terug van ons derde verblijf in Aikesdun en we verlangen al weer naar het mooiste plekje van Terschelling. Midden in de duinen, vlakbij zee en een prachtig uitzicht. Huisje zelf is perfect, alles is volop aanwezig. Tot snel!

Gereisd Familie in juni 2008

Heerlijke tijd gehad in Aikesdun!

Olga van de Wind
14-7-2008

Recentelijk 1 week in Aikesdun verbleven, met z'n vieren. Huisje ziet er prima uit, op een prachtige locatie. Marco en Jesse, onze kinderen, speelden hele dagen in de ruime duintuin, die bij het huisje hoort. Wat bijvoorbeeld opviel is de aandacht die besteed is aan kleine dingetjes, zoals dvd's voor kinderen en een frisse inrichting, waardoor we ons helemaal thuis voelden in Aikesdun.

Olga

Gereisd Familie in juni 2008

superfijn huisje

Natalie
14-7-2008

Ik kom al 5 jaar achtereen in Aikesdun en vind het een heerlijk huisje!! Prachtig gelegen bij het strand, in het midden van het eiland, alles goed bereikbaar. Het huisje is simpel ingericht maar heeft alles wat nodig is. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Fietsen kun je huren bij de boot of in het nabijgelegen Midsland. De bus stopt vrijwel voor de deur, handig voor de bagage. De duintuin rond het huis wordt bezocht door konijntjes en (jonge) fazanten die uit je hand eten. Ik vind het altijd een feest om hier naar toe te gaan. Volgend jaar weer!

Gereisd Met vrienden in juni 2008

Al vier jaar lang SUPER

Felicia
14-7-2008

Al vier jaar kom ik elk jaar in Aikesdun. We genieten dan volop. Het huisje is onze basis voor een geweldig weekend Oerol. De inrichting is helemaal wat past bij een knus weekend Terschelling. Alles wat je maar wenst, is aanwezig. Ik hoop nog vele jaren terug te komen.

Gereisd Met vrienden in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een geweldig huisje!

Remko van der Drift
14-7-2008

Ik ben al vijf jaar achtereen naar Aikesdun gegaan en vind het een superhuisje! Niet alleen de ligging is geweldig, maar ook het huisje zelf! De douche/toilet is prima! De keuken is ruim en alles is aanwezig! De bedden zijn prima, er staan fijne stoelen en banken (ook buiten). Aikesdun is heerlijk, een echte aanrader! Ik kom altijd fijn uitgerust terug en verlang dan alweer naar het volgend jaar Aikesdun!!

Gereisd Met vrienden in juni 2008

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aikesdún in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aikesdún zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.