Vakantiehuis Aikesdún

Vakantiehuis Aikesdún
8,4

1 review over Vakantiehuis Aikesdún in het Nederlands

2007

Wij zijn in november geweest en hebben een fantastische in

Melanie
23-6-2007

Wij zijn in november geweest en hebben een fantastische tijd gehad in Aikesdûn! Het is een prachtig lieflijk huisje op een eigen duin met veel eigen grond. Binnen twee minuten lopend ben je al op het strand. Zelfs in de wintermaanden was het heel erg gezellig en knus! Zeker aan te raden!

Gereisd Anders in juni 2007

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aikesdún in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aikesdún zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.