Vakantiehuis Aikesdún

Meer vakantiehuisinfo

23 reviews over Vakantiehuis Aikesdún

• 8Eanske07-10-2008

Prima plekkie

Het weekendje in Aikesdun was helemaal geslaagd. De inboedel is wellicht niet de nieuwste meer, maar het was er schoon en compleet voor elkaar. De bus van de veerboot stopt om de hoek.

• 9Natalie14-07-2008

superfijn huisje

Ik kom al 5 jaar achtereen in Aikesdun en vind het een heerlijk huisje!! Prachtig gelegen bij het strand, in het midden van het eiland, alles goed bereikbaar. Het huisje is simpel ingericht maar heeft alles wat nodig is. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Fietsen kun je huren bij de boot of in het nabijgelegen Midsland. De bus stopt vrijwel voor de deur, handig voor de bagage. De duintuin rond het huis wordt bezocht door konijntjes en (jonge) fazanten die uit je hand eten. Ik vind het altijd een feest om hier naar toe te gaan. Volgend jaar weer!

• 9Felicia14-07-2008

Al vier jaar lang SUPER

Al vier jaar kom ik elk jaar in Aikesdun. We genieten dan volop. Het huisje is onze basis voor een geweldig weekend Oerol. De inrichting is helemaal wat past bij een knus weekend Terschelling. Alles wat je maar wenst, is aanwezig. Ik hoop nog vele jaren terug te komen.

• 10Remko van der Drift14-07-2008

Een geweldig huisje!

Ik ben al vijf jaar achtereen naar Aikesdun gegaan en vind het een superhuisje! Niet alleen de ligging is geweldig, maar ook het huisje zelf! De douche/toilet is prima! De keuken is ruim en alles is aanwezig! De bedden zijn prima, er staan fijne stoelen en banken (ook buiten). Aikesdun is heerlijk, een echte aanrader! Ik kom altijd fijn uitgerust terug en verlang dan alweer naar het volgend jaar Aikesdun!!

• 2Dunnewold03-06-2008

Toen we het huisje binnen kwamen schroken we behoorlijk want we hadden voor de prijs die we betaalden een heel ander huis verwacht. Het enigste dat goed was is de ligging maar de rest was voor de prijs die we betaalden ronduit slecht.

• 2akkie31-03-2008

Wij zijn ook in Aikesdun geweest, alleen wij zijn niet zo te spreken over het huisje zelf! de inrichting is ons erg tegen gevallen! de wastafels zaten los, geen warm water, alleen onder de douche,( die is heel erg klein, en vreselijk oud! de w.c. staat er scheef in anders past het niet)de stopcontakten zaten los, erg gevaarlijk! de stoelen kun je geen avond op zitten, dan heb je wel last van je rug! het grilloventje was zo vies! dat kun je echt niet meer gebruiken, ook hingen er veel spinnewebben,je moet wel schoonmaak kostten betalen, fietsen die erbij zaten stonden op slot!! zat wel een briefje in de map waar dat op stond,het was maar goed dat wij de auto mee hadden, want het was te ver lopen om ergens fietsn te huren, het huisje stond wel op een heel mooi plekje, echt vlak bij zee, dat was ook het enigste, wij komen daar niet weer, en ik zou met kleine kinderen ook niet gaan

2 tips over Vakantiehuis Aikesdún

• Es Beswerda, 08-04-2013

Ook in de kamer is het uitzicht prachtig , je ziet de Brandaris!

• Es Beswerda, 11-09-2012
      1. De verhuurster beantwoordt al je vragen met zorg en is met recht trots op haar huis..
      2. . Er was een boek in huis dat over het konijntje Aike gaat . En onze kinderen zagen allemaal Aikes.
      3. Ga gewoon es voor het raam zitten, zie de Terschellinger wolkenluchten van het Wad over het eiland komen, met slechter weer ook PRACHTIG.

0 vragen over Vakantiehuis Aikesdún

Vakantiehuis info