Vakantiehuis Aikesdún

7 reviews over Vakantiehuis Aikesdún in het Nederlands

'Ons huis' op Terschelling

Van der Pot
18-9-2013

Ja, zo voelt dat: 'ons huis'. Als je er al zoveel jaar met zoveel plezier naar uitziet, naar toe gaat, er bent - meestal 2 weken- en er weer aan terugdenkt, voelt het als ons huisje. En bij dat huis hoort een geweldig terrein, vlak, en vrij gehouden om naar hartelust te volleyen, te badmintonnen en te voetballen. Waar heb je elders op het eiland zo'n mooi terrein er omheen? We zouden het niet anders willen hebben. Niet oppimpen verder, lekker zo houden als een echt vakantiehuis! En dan die leuke eigenaren....er lag zelfs een leuk presentje voor onze kinders bij aankomst! Maar los daarvan: top dus!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Topplek in de duinen bij zee

Es Beswerda
12-9-2012

We hebben een topplek gevonden in Aikesdun. Aan alles is gedacht, zelfs fohn en tekentang. Veel zee dvd's voor slechter weer en heerlijke boxsprings, tweepersoonbed en ook nog stapelbed voor onze kinderen. De wc / douche was wat klein, de rest precies goed , zoals een fijn vakantiehuisje voelt. Maar vooral: ruime plek,we waren in 5 minuten aan vloedlijn, fantastisch uitzicht. vanachter het raam. Beschutte plaatsen om te zonnen. De waardering en ligging zijn echt tienen waard , de rest is was gewoon Top!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Topper, bij zee en in de duinen!

Es Beswerda
11-9-2012

In Aikesdun werden we gastvrij onthaald. Het witte vakantiehuis is met zorg ingericht ( er was bijv. zelfs een fohn en tekentang), Ook voor slecht weer heerlijk met oa een dvd film collectie gericht op de zee. Echt op 5 min lopen van strand. De wc en badruimte waren wat klein maar dat is ook het enige want er is een slaapkamer met heerlijke boxsprings, een met tweepersoonsbed en voor de kinderen een met stapelbedden. De huiskamer. heeft een prachtig uitzicht en rondom konden we heerlijk en beschut zonnen. Meer dan genoeg eigen ruimte er omheen waar je kunt spelen, ook een zandbak , dus ook voor onze kinderen was het een vakantieplek waar we weer willen komen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

gewoon een 10

Liedieke
12-9-2010

Voor het tweede jaar hier geweest. Perfect! Sfeer, ligging, eigenaars....Top!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

volgend jaar zeker weer

liedieke
8-9-2010

Dit jaar voor de 2e x hier. Nog aangenamer dan de eerste keer, misschien ook door het mediterrane weer maar zeker ook door de stilte, het licht en de lucht en de fauna om het terrein. Niet super de luxe maar who cares! Wat een sympathiek huisje!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

charmant, sfeervol, licht huis

liedieke van der Pot
26-8-2009

Wat een heerlijk oord om te verblijven! Het huisje is sfeervol ingericht, niet super-super de luxe maar juist perfect als vakantiehuis, zeker met kleintjes erbij. Er hangt een heerlijk sfeertje. Een wasmachine was handig geweest maar de was kun je in Midsland laten doen (kwamen wij te laat achter). Het huis heeft aan alle kanten ramen met een weids uitzicht. Wat een licht! De konijntjes en de fazanten lopen over het terras, een waar feest! Er is een groot terrein rondom het huis wat mn voor onze kleinkids super was. En dan die ligging zo dicht bij het strand...We gaan volgend jaar zeker weer naar Aikesdun!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Echt vakantiehuisje met sfeer in de duinen

hans
20-1-2009

We hebben enorm genoten van de vakantiesfeer die in Aikesdun is. Huisje is voor gezin met kinderen prima. 's Nachts buiten is een belevenis. Echt donker en een sterren! In zee binnen 5 minuten en na de tijd douchen en lekker warm. We waren er in november en bij wat slechter weer waren er leuke dvd voor iedereen. Inrichting is compleet, niet heel precies maar prettig comfortabel. We willen beslist weer net als vele andere gasten in het gastenboek! Als je Terschelling puur wil, duinen, zee, meeuwen, wind en gezelligheid, sfeer: Aikesdun!

Gereisd Met jonge kinderen in november 2008

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aikesdún in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aikesdún zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.