Vakantiehuis Aikesdún

Meer vakantiehuisinfo

23 reviews over Vakantiehuis Aikesdún

• 8Jan19-09-2009

Heerlijk genoten op Terschelling

Allemaal tienen bij de beoordeling is redelijk overtrokken. Wel hebben ook wij met z'n vieren genoten van het midweekje Aikesdun. Naast het weer heeft ook het huisje hieraan meegedragen. Het huisje heeft wel een vrij kleine wc/doucheruimte . Ligging is uitstekend.

Met oudere kinderen

• 2M.J. van der Flier18-01-2009

Nooit meer: wat een droevenis!

Kerstmis 2008 2 weken: € 1405,- incl. € 35,-- schoonmaakkosten. Prijs-/ kwaliteitverhouding volkomen zoek. Zitkamer:vieze, versleten houten tegels, bank verkleurd vol vieze vlekken, stoelen zitten slecht, vol vlekken, eettafel slechts geschikt voor 4 personen, cd-spelers kapot. Slaapkamers: geen warm water, smoezelige dekbedden, slaapkamer met TV omgebouwd fietsenhok, tussen bedden ruimte van 25 cm. Eén van de bedden gebroken ligger en poot. Hoezen vol vlekken. Douche-wc:gecombineerd, zeer verouderd, erg onhandig met zes personen. Keuken:kastjes en inventaris vies, geen theepot met theelichtje, geen goede oven, geen broodrooster, geen slakom, servies een ratjetoe, geen wijnglazen van gelijke grootte. Algemeen: veel stopcontacten los, elektriciteitsdraden gevaarlijk aangelegd, CV op vliering:geen toegang in geval van nood, géén rookmelders, één kleine brandblusser uit 2002, geen buitenlicht, haveloos verfwerk binnen en buiten. Veel achterstallig onderhoud. M.J. van der Flier

Met oudere kinderen

2 tips over Vakantiehuis Aikesdún

• Es Beswerda, 08-04-2013

Ook in de kamer is het uitzicht prachtig , je ziet de Brandaris!

• Es Beswerda, 11-09-2012
      1. De verhuurster beantwoordt al je vragen met zorg en is met recht trots op haar huis..
      2. . Er was een boek in huis dat over het konijntje Aike gaat . En onze kinderen zagen allemaal Aikes.
      3. Ga gewoon es voor het raam zitten, zie de Terschellinger wolkenluchten van het Wad over het eiland komen, met slechter weer ook PRACHTIG.

0 vragen over Vakantiehuis Aikesdún

Vakantiehuis info