Vakantiehuis Aikesdún

2008

Wat een feest!

Laura, Mo en Annabel
9-9-2008

Onze vakantie in dit magnifiek gelegen vakantiehuis behoort absoluut tot de mooiste die we ooit gehad hebben. Zoveel licht, zoveel lucht, zoveel ruimte, zoveel panoramische uitzichten, zoveel RUST. . . Voor meer details spreken de overige beoordelingen boekdelen, op een enkele na waarvan wij ons nadrukkelijk willen distantiëren. Het lijkt wel alsof er een andere accommodatie veroordeeld wordt. Jammer ook dat de bijgevoegde foto' s zo weinig realiteitswaarde hebben. De slaapkamer is in werkelijkheid twee maal zo groot en de badruimte is weliswaar oud maar heeft een weergaloze douche. Kortom enige twijfel is niet nodig.

Gereisd Familie in augustus 2008

Aikesdun is een heerlijk huisje!!

Douma
27-8-2008

Voor het vierde jaar hebben we weer met zn zessen van Aikesdun genoten. Het is een licht, vrolijk en kindvriendelijk vakantiehuis dat met zorg is ingericht. Het huisje wordt omringd door een grote duintuin waarin de kinderen heerlijk hebben gespeeld. Twee terassen en goede tuinstoelen zorgen ervoor dat je heerlijk van de zon kan genieten. De ligging is super: je bent binnen vijf minuten op het strand! Vier van de zes bedden zijn boxsprings en slapen dus heerlijk. Kortom: wij zijn heel tevreden over dit huisje en komen graag nog een keer terug!

Gereisd Familie in augustus 2008

In Aikesdun voel je je thuis!

Fam Capteijn
22-8-2008

We waren aangenaam verrast toen we het duin naar Aikesdun opklommen. Echt een heerlijke plek zo midden in je eigen duinen. En behalve een lekker terras op het westen en het zuiden een heel groot stuk duintuin eromheen! De kinderen konden er heerlijk tennissen en spelen met de ballen die in het stenen hokje lagen. Fijne buitenstoelen, 2 buitentafels, een duinzandbak met speelgoed, een bankje en wat een uitzicht...! Alles was trouwens heel goed verzorgd, je voelt er de aandacht die er aan besteed wordt. Aan alles is gedacht lijkt het wel... er is bijv een fohn, pleisters en een tekentang (!) maar ook viltstiften, spelletjes, leuke (maritieme) boeken en DVD's voor elk wat wils. Gewoon een huisje waar wij het heel erg naar onze zin hebben gehad. Mss niet superdeluxe maar wel met ruim bemeten bedden. Bij het wakker worden schuif je de gordijntjes open en kijk je zo tegen het wuivende helmgras aan. Kortom, wij voelden ons thuis daar in dat witte huisje op het duin van Aike!

Gereisd Familie in augustus 2008

Mooiste plekje van Terschelling!

Miranda
16-7-2008

Net terug van ons derde verblijf in Aikesdun en we verlangen al weer naar het mooiste plekje van Terschelling. Midden in de duinen, vlakbij zee en een prachtig uitzicht. Huisje zelf is perfect, alles is volop aanwezig. Tot snel!

Gereisd Familie in juni 2008

Heerlijke tijd gehad in Aikesdun!

Olga van de Wind
14-7-2008

Recentelijk 1 week in Aikesdun verbleven, met z'n vieren. Huisje ziet er prima uit, op een prachtige locatie. Marco en Jesse, onze kinderen, speelden hele dagen in de ruime duintuin, die bij het huisje hoort. Wat bijvoorbeeld opviel is de aandacht die besteed is aan kleine dingetjes, zoals dvd's voor kinderen en een frisse inrichting, waardoor we ons helemaal thuis voelden in Aikesdun.

Olga

Gereisd Familie in juni 2008

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aikesdún in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aikesdún zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.