Vakantiehuis Aikesdún

2 reviews over Vakantiehuis Aikesdún in het Nederlands

Aikesdun updatel

Es Beswerda
8-4-2013

Net weer terug van een heerlijke week Terschelling. Aikesdun is ons bekend en het was heerlijk warm thuiskomenna een strand ( jut) wandeling. De wc/ badruimte is vernieuwd en heeft een beetje een chique uitstraling gekregen. En van binnen en buiten is alles goed ge-updated. De sfeer van een echt vakantiehuis is gelukkig gebleven. Zo zien wij het graag.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijkste huisje ter wereld op een topplaats!

hans
18-9-2009

Graag wilden we ons weer helemaal de koning te rijk voelen, je hoort wanneer het vloed is, je kan in zwembroek in minuten bij de zee zijn, lekker veel- privacy- ruimte om je heen op je duin en ............en........ maar zit al volgeboekt wanneer wij wilden . Jammer, volgend jaar vast en zeker weer . Alle tienen zijn niet overdreven, is het mss te koop?

Gereisd Met partner in januari 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aikesdún in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aikesdún zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.