Vakantiehuis Aikesdún

Meer vakantiehuisinfo

23 reviews over Vakantiehuis Aikesdún

• 10Van der Pot18-09-2013

'Ons huis' op Terschelling

Ja, zo voelt dat: 'ons huis'. Als je er al zoveel jaar met zoveel plezier naar uitziet, naar toe gaat, er bent - meestal 2 weken- en er weer aan terugdenkt, voelt het als ons huisje. En bij dat huis hoort een geweldig terrein, vlak, en vrij gehouden om naar hartelust te volleyen, te badmintonnen en te voetballen. Waar heb je elders op het eiland zo'n mooi terrein er omheen? We zouden het niet anders willen hebben. Niet oppimpen verder, lekker zo houden als een echt vakantiehuis! En dan die leuke eigenaren....er lag zelfs een leuk presentje voor onze kinders bij aankomst! Maar los daarvan: top dus!!

• 10Es Beswerda08-04-2013

Aikesdun updatel

Net weer terug van een heerlijke week Terschelling. Aikesdun is ons bekend en het was heerlijk warm thuiskomenna een strand ( jut) wandeling. De wc/ badruimte is vernieuwd en heeft een beetje een chique uitstraling gekregen. En van binnen en buiten is alles goed ge-updated. De sfeer van een echt vakantiehuis is gelukkig gebleven. Zo zien wij het graag.

• 10Es Beswerda12-09-2012

Topplek in de duinen bij zee

We hebben een topplek gevonden in Aikesdun. Aan alles is gedacht, zelfs fohn en tekentang. Veel zee dvd's voor slechter weer en heerlijke boxsprings, tweepersoonbed en ook nog stapelbed voor onze kinderen. De wc / douche was wat klein, de rest precies goed , zoals een fijn vakantiehuisje voelt. Maar vooral: ruime plek,we waren in 5 minuten aan vloedlijn, fantastisch uitzicht. vanachter het raam. Beschutte plaatsen om te zonnen. De waardering en ligging zijn echt tienen waard , de rest is was gewoon Top!

• 10Es Beswerda11-09-2012

Topper, bij zee en in de duinen!

In Aikesdun werden we gastvrij onthaald. Het witte vakantiehuis is met zorg ingericht ( er was bijv. zelfs een fohn en tekentang), Ook voor slecht weer heerlijk met oa een dvd film collectie gericht op de zee. Echt op 5 min lopen van strand. De wc en badruimte waren wat klein maar dat is ook het enige want er is een slaapkamer met heerlijke boxsprings, een met tweepersoonsbed en voor de kinderen een met stapelbedden. De huiskamer. heeft een prachtig uitzicht en rondom konden we heerlijk en beschut zonnen. Meer dan genoeg eigen ruimte er omheen waar je kunt spelen, ook een zandbak , dus ook voor onze kinderen was het een vakantieplek waar we weer willen komen.

• 10Liedieke12-09-2010

gewoon een 10

Voor het tweede jaar hier geweest. Perfect! Sfeer, ligging, eigenaars....Top!

• 10liedieke08-09-2010

volgend jaar zeker weer

Dit jaar voor de 2e x hier. Nog aangenamer dan de eerste keer, misschien ook door het mediterrane weer maar zeker ook door de stilte, het licht en de lucht en de fauna om het terrein. Niet super de luxe maar who cares! Wat een sympathiek huisje!!

• 8Jan19-09-2009

Heerlijk genoten op Terschelling

Allemaal tienen bij de beoordeling is redelijk overtrokken. Wel hebben ook wij met z'n vieren genoten van het midweekje Aikesdun. Naast het weer heeft ook het huisje hieraan meegedragen. Het huisje heeft wel een vrij kleine wc/doucheruimte . Ligging is uitstekend.

Met oudere kinderen

• 10hans18-09-2009

Vriendelijkste huisje ter wereld op een topplaats!

Graag wilden we ons weer helemaal de koning te rijk voelen, je hoort wanneer het vloed is, je kan in zwembroek in minuten bij de zee zijn, lekker veel- privacy- ruimte om je heen op je duin en ............en........ maar zit al volgeboekt wanneer wij wilden . Jammer, volgend jaar vast en zeker weer . Alle tienen zijn niet overdreven, is het mss te koop?

• 10liedieke van der Pot26-08-2009

charmant, sfeervol, licht huis

Wat een heerlijk oord om te verblijven! Het huisje is sfeervol ingericht, niet super-super de luxe maar juist perfect als vakantiehuis, zeker met kleintjes erbij. Er hangt een heerlijk sfeertje. Een wasmachine was handig geweest maar de was kun je in Midsland laten doen (kwamen wij te laat achter). Het huis heeft aan alle kanten ramen met een weids uitzicht. Wat een licht! De konijntjes en de fazanten lopen over het terras, een waar feest! Er is een groot terrein rondom het huis wat mn voor onze kleinkids super was. En dan die ligging zo dicht bij het strand...We gaan volgend jaar zeker weer naar Aikesdun!

• 10hans20-01-2009

Echt vakantiehuisje met sfeer in de duinen

We hebben enorm genoten van de vakantiesfeer die in Aikesdun is. Huisje is voor gezin met kinderen prima. 's Nachts buiten is een belevenis. Echt donker en een sterren! In zee binnen 5 minuten en na de tijd douchen en lekker warm. We waren er in november en bij wat slechter weer waren er leuke dvd voor iedereen. Inrichting is compleet, niet heel precies maar prettig comfortabel. We willen beslist weer net als vele andere gasten in het gastenboek! Als je Terschelling puur wil, duinen, zee, meeuwen, wind en gezelligheid, sfeer: Aikesdun!

2 tips over Vakantiehuis Aikesdún

• Es Beswerda, 08-04-2013

Ook in de kamer is het uitzicht prachtig , je ziet de Brandaris!

• Es Beswerda, 11-09-2012
      1. De verhuurster beantwoordt al je vragen met zorg en is met recht trots op haar huis..
      2. . Er was een boek in huis dat over het konijntje Aike gaat . En onze kinderen zagen allemaal Aikes.
      3. Ga gewoon es voor het raam zitten, zie de Terschellinger wolkenluchten van het Wad over het eiland komen, met slechter weer ook PRACHTIG.

0 vragen over Vakantiehuis Aikesdún

Vakantiehuis info