Géén boekingskosten

• 9.2Inrichting
  • 9.6Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Adeelen

• 10Geeske20-07-2016

Keurige vakantiewoning

Alles keurig fris, schoon en netjes. Alles wat je maar kunt bedenken is aanwezig. Ook zeer geschikt met kinderen. Ledikantje met matrasje aanwezig, evenals een kinderstoel en speelgoed voor in de tuin. Hele vriendelijke eigenaren, de vakantiewoning staat naast hun huis maar er is voldoende privacy. Wij hebben er twee heerlijke weken gehad!

• 9elske06-12-2015

prima, ruim huis, gezellig en praktisch ingericht

de ruimte, vrij nieuw, van alle gemakken voorzien. goede bedden, 3 slaapkamers, niet duur, lekker centraal. Gastvrije eigenaar

• 10Kees12-07-2012

Uitstekend vakantie adres!!

Vakantie op Terschelling in zomerhuis "Adeelen", is uitstekend bevallen. Zomerhuis is zeer ruim en mooi gelegen. Het is leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Alles is op loopafstand gelegen,supermarkt,bos,duin,polder,wad en ook het strand. De verhuurders zijn vriendelijk en behulpzaam en de prijs/kwaliteitverhouding was zeer gunstig. Mij is het zeer goed bevallen, een echte aanrader!!

• 5Susanne20-03-2012

Schoon & Schoonmaken

Het huisje Adeelen op Terschelling ziet er in het echt net zo uit als op de foto. Prima dus. We kregen de keuze om zelf het huisje schoon achter te laten. Met 3 dames hebben we na ons weekendje het huisje schoon geboend. We vonden tijdens onze schoonmaakronde stof onder de bedden wat echt niet van de laatste 3 dagen was. Net als de spinraggen aan de lamp en het stof op de vensterbank. Op het moment dat de eigenaresse voor de "inspectie" kwam, bleek dat we niet aan haar eisen van schoonmaak konden voldoen. De manier waarop ze dit ons duidelijk maakte was een echte domper. Ze liet doorschemeren dat ze zeker nog wel een uur (!!) zou moeten boenen om het toonbaar te maken. We werden weggezet alsof we een stel "tokkies" waren. Een tip voor de eigenaars; De volgende keer beter iedereen verplicht laten betalen voor de schoonmaak als men niet kan tippen aan de schoonmaakwoede van jezelf....

• 10hannekefrugte18-08-2011

Zeer comfortabel huis. Centraal gelegen

Het is een ruim en comfortabel huis, van alle gemakken voorzien. Het ligt zeer centraal op Terschelling, de winkel om de hoek, een goed restaurant nabij de achteruitgang, bushalte op de hoek, fietshuur op loopafstand en alle uithoeken van het eiland zijn per fiets goed te bereiken. Het huisje is erg goed onderhouden en zeer schoon. Vriendelijke verhuurders. Voor herhaling vatbaar. Voor kinderen is er genoeg spelmateriaal aanwezig.

Vakantiehuis Adeelen info

• CafeNiet beschikbaar