Schiermonnikoog

We hebben een aantal aanbieders voor Schiermonnikoog voor je op een rij gezet:

Reviews over Schiermonnikoog

Elien,
    2-2-2019

Wij zaten in Klontjeshus op Schiermonnikoog. Prachtig huisje, zo mooi ingericht in landelijke style van nu en heel schoon. Schiermonnikoog is een geweldig eiland. Veel goede gelegenheden om uit eten te gaan. Heerlijk wandelen en fietsen in de mooie natuur. Leuke winkels om mooie spullen en kleding te kopen. Er wordt veel georganiseerd voor jong en oud alles kan niets hoeft. Autoluw, heel prettig.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Onontdekte waddendiamant

Erwin Scheve,
    3-11-2018

Prachtig waddeneiland met 1 van de breedste stranden van Europa. Goede prijs/kwaliteitsverhouding voor een badplaats.

Mooie fietspaden en voetpaden door duingebied met als hoogtepunt De Kwelder in het Oosten, een prachtig open gebied.

Gereisd met partner in juli 2018

Alles in 1dag te beleven met kleinzoon van 5jaar

Anke,
    15-9-2018

Schiermonnikoog is een geweldig eiland waar je in 1dag alles zo'n beetje kunt zien op de fiets : duinen, strand, bunkers , de vuurtoren en natuurlijk een ijsje eten in dorp en de grote walvistanden zien. En dat alles op een kindertandem met 5jarige kleinzoon. Geweldig leuk en aanrader ! En als souvenir zelfgezochte schelpjes meegenomen en anzichtkaart gekocht met alle highlights erop.

En natuurlijk de boottocht die nog niet is genoemd..ook een feestje!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Het is verslavend

M. Hulshoff,
    23-8-2018

Zonder auto is Top!! Heerlijk wandelen of fietsen . Het eiland ziet er goed verzorgd uit en prachtige wandel en fietspaden. Winkelen is ook goed te doen, ook eetgelegenheden zijn er volop. Voor elk wat wils . Ook aan kinderen is gedacht, een leuk recreatie team staan voor ze klaar.

Gereisd met partner in juli 2018

Gewoon gaan en geniet van natuur en rust!

Bert Eradud,
    31-7-2018

Unieke sfeer

Ongedwongen...je vrij voelen van het stadse leven

Wandelen of fietsen is genieten

Wij verbleven om het Aude Kolonyhuys..een aangename lokatie om te vertoeven.

Alles is te "verkrijgen"..gezonde lucht en vooral rust, maar ook eten en drinken op leuke plekjes met een keuze voor eenieder.

Ik kom hier jaarlijks al vanaf 1975 en blijf er komen tot het niet meer kan. O ja, mijn kinderen hebben daar leren fietsen en we hebben al onze familieleden enthousiast gekregen en komen ook jaarlijks ons familieweekend daar doorbrengen. We lijken wel verslaafd aan dit Waddeneiland

Gereisd met partner in april 2018
Schiermonnikoog scoort een 8,9 uit 10, op basis van 397 reviews