Appartement Zonneweelde

Appartement
8,7

3 reviews over Appartement Zonneweelde in het Nederlands

Prettig, schoon, gastvrij en comfortabel

Henriette
2-5-2016

Alles wat je nodig hebt voor een prettig verblijf is aanwezig. Wij zaten in app. 1, dat is boven en het terras is beneden. Vanwege het weer hadden wij daar geen last van.

Gereisd met partner in april 2016

Gewoon goed

zalmneusje
25-2-2013

Alles keurig netjes en goede service

Gereisd anders in januari 2011
2006

mooi ruim appartement met heerlijk terras aan de rand van het dorp, maar toch alles vlakbij. met een pefecte gastheer/vrouw. een aanrader

Gereisd met partner in januari 2005

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Zonneweelde

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zonneweelde in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zonneweelde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.