Vakantiehuis Zeerust

3 reviews over Vakantiehuis Zeerust in het Nederlands

Aanrader

Busscher,
19-10-2018

Gezellig huisje met mooie tuin. Complete inrichting met tuinstoelen, fietsen en alle huishoudelijke spullen die je nodig hebt. Ook mooie locatie zo dicht bij het strand en de fietspaden. Wij vinden het een aanrader en komen zeker nog eens weer.

Gereisd met vrienden in september 2018

Gezellig huisje op prachtige locatie

Fam. Veenhoven,
24-11-2017

Niet het grootste en meest moderne huis maar misschien juist daardoor wel erg gezellig en voor een prijs die nogal wat lager lag dan wat we verder zagen. Huisje was erg goed uitgerust, alles wat je zo nodig hebt in de huishouding was wel te vinden, dat zie je wel eens anders. Mooie locatie nabij het strand, we hebben genoten van het ruime uitzicht aan de voorkant richting de duinen en bossen in de verte en achterkant richting de vuurtoren. Kinderen genoten van de schommel en de zandbak. Fietsen wel wat oud, maar wel functioneel.

Gereisd met jonge kinderen in november 2017

Middelmatig

Fam.H.vonk,
30-10-2017

Gezellige ingedeeld zoals bij je opa en oma op de boerderij

Enigszins gedateerd a la jaren 70,

Verschikkelijke keuken ,beslist niet voor een amateur kok.

Prijs/kwalitiet verhouding ver onder de maat ,in vergelijking met andere huisjes cq.huisjes op andere waddeneilanden.

Gereisd met partner in oktober 2017
Fam. Oudman, Beheerder, 20-12-2017

Wij zijn trots op onze fijne vakantie woning “Zeerust” die naar ons idee echt veel biedt voor het geld en daarom willen wij toch even reageren op de opmerking over de prijs/kwaliteit. Ik durf de stelling wel aan dat je deze kwaliteit: een gezellige, complete, goed gelegen vrijstaande vakantiewoning voor deze prijs verder niet vindt op Schiermonnikoog. De hoge bezettingsgraad, de vele terugkerende gasten en de vele positieve reacties die wij ontvangen van onze gasten geeft aan dat gelukkig verreweg de meeste van onze gasten dat ook zo ervaren. Tip: de website op-schiermonnikoog rangschikt zoekresultaten voor een bepaalde periode op prijs. Kijk en vergelijk...

Wat betreft de keuken: niet heel groot, maar perfect functioneel voor normaal gebruik.

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Zeerust

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zeerust in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zeerust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.