Vakantiehuis Zeerust

8.5Fantastisch

Nederland, Waddeneilanden, Schiermonnikoog

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Zeerust?

8.5Fantastisch

3 reviews over Vakantiehuis Zeerust

• 2018
      9Busscher19-10-2018

Aanrader

Gezellig huisje met mooie tuin. Complete inrichting met tuinstoelen, fietsen en alle huishoudelijke spullen die je nodig hebt. Ook mooie locatie zo dicht bij het strand en de fietspaden. Wij vinden het een aanrader en komen zeker nog eens weer.

Gereisd met vrienden in september 2018

• Oude reviews

8Fam. Veenhoven24-11-2017

Gezellig huisje op prachtige locatie

Niet het grootste en meest moderne huis maar misschien juist daardoor wel erg gezellig en voor een prijs die nogal wat lager lag dan wat we verder zagen. Huisje was erg goed uitgerust, alles wat je zo nodig hebt in de huishouding was wel te vinden, dat zie je wel eens anders. Mooie locatie nabij het strand, we hebben genoten van het ruime uitzicht aan de voorkant richting de duinen en bossen in de verte en achterkant richting de vuurtoren. Kinderen genoten van de schommel en de zandbak. Fietsen wel wat oud, maar wel functioneel.

Gereisd met jonge kinderen in november 2017

• 5Fam.H.vonk30-10-2017

Middelmatig

Gezellige ingedeeld zoals bij je opa en oma op de boerderij

Enigszins gedateerd a la jaren 70, Verschikkelijke keuken ,beslist niet voor een amateur kok.

Prijs/kwalitiet verhouding ver onder de maat ,in vergelijking met andere huisjes cq.huisjes op andere waddeneilanden.

Fam. Oudman, Beheerder, 20-12-2017

Wij zijn trots op onze fijne vakantie woning “Zeerust” die naar ons idee echt veel biedt voor het geld en daarom willen wij toch even reageren op de opmerking over de prijs/kwaliteit. Ik durf de stelling wel aan dat je deze kwaliteit: een gezellige, complete, goed gelegen vrijstaande vakantiewoning voor deze prijs verder niet vindt op Schiermonnikoog. De hoge bezettingsgraad, de vele terugkerende gasten en de vele positieve reacties die wij ontvangen van onze gasten geeft aan dat gelukkig verreweg de meeste van onze gasten dat ook zo ervaren. Tip: de website op-schiermonnikoog rangschikt zoekresultaten voor een bepaalde periode op prijs. Kijk en vergelijk...

Wat betreft de keuken: niet heel groot, maar perfect functioneel voor normaal gebruik.

Gereisd met partner in oktober 2017

0 tips over Vakantiehuis Zeerust