Pension Westerburen

Meer pensioninfo

187 reviews over Pension Westerburen

• 8Monique26-09-2019

Prettig

Prima plek om te verblijven. Eenvoudig, netjes. Goede uitvalsbasis voor een paar wandeldagen

• 8G Lamers27-08-2019

Uitstekend!

Vriendelijke gastheer, heerlijke bedden en uitstekend ontbijt. We komen graag terug.

• 9Dusseldorp25-08-2019

Fijn verblijf in pension Westerburen

Midden in het dorp in vriendelijk en gastvrij pension Westerburen . Zeer prettige bejegening. Veel was mogelijk. Simpele kamers, maar het was er brandschoon en van alle gemakken voorzien. Voor herhaling vatbaar!

Met jonge kinderen

• 8Hein en Ria24-08-2019

Fantastisch.

Leuk ontvangst door de heer Weldring Hij legt in het kort de hele simpele regels van het Pension uit. Voor de klanten die rechtstreeks bij hem boeken, krijg je gedurende je hele verblijf gratis koffie en thee. Het Pension is eenvoudig, maar netjes en schoon. Goed ontbijt, het brood is zelfs nog warm. Met heerlijke versgezette koffie en thee, dus niet uit een automaat. Kamers zijn eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt. Meneer Weldring vertelt graag van alles over het eiland. Wij hebben in ieder geval een heel prettig verblijf gehad .

• 9S. Postma20-08-2019

Gemoedelijk

Vriendelijke eigenaar van een gezellig pension. Heerlijke bedden die zelfs zijn opgemaakt bij aankomst. Inclusief gratis haardroger, wekkerradio, handdoeken, koffie en thee. Heerlijk ontbijt met veel keus. Zeker voor herhaling vatbaar. Verbeterpunt zou kunnen zijn om vloerbedekking te vervangen omdat dit hygiënischer is.

Met vrienden

• 9Dirk Imhof19-08-2019

Aangenaam verblijf voor een een redelijke prijs

Gastvrij onthaal van een zeer behulpzame eigenaar. De kamers zijn wat klein, maar praktisch. Veel wordt goed gemaakt door de prettige omgeving en het aangenaam ontbijt. De prijs viel zeer goed mee; ideaal voor wie iets zoekt tussen een duur hotel en een camping.

• 9Fam de Jong13-08-2019

Heerlijke plek

Wat een gemoedelijk huiselijk pension, vriendelijke behulpzame gastvrouw en gastheer. Erg fijn de gratis koffie en thee voorzieningen(als je rechtstreeks boekt). In overleg is alles te regelen.Kamers prima bedden liggen perfect en echt een heerlijk ontbijt.

Met jonge kinderen

• 10Paul en Kaja10-08-2019

Niets op aan te merken, een aanrader.

Alles is goed voor elkaar. Schoon en netjes, goed onderhouden. Leuke binnenplaats met fietsenstalling en beschut terras, en dat alles voor een zeer nette prijs. Incl gratis koffie en thee wanneer je via hun eigen site boekt.

• 10Dokter, D.F.24-07-2019

Eigenlijk niet veel. Alles wordt goed uitgelegd. Het is er gemoedelijk! Echt een huiselijk gevoel.

Met vrienden

• 9h.fonteijne21-06-2019

Prima hotel

Dit pension is een aanrader. De ligging is prima. Vlakbij het centrum. Heel fijn is de serre waar je overdag( bij minder mooi weer) en 's avonds kan zitten met een gratis kopje koffie of thee.(indien je direct bij eigenaar geboekt hebt) Ook staat er een koelkast in de gang waar je de nodige drankjes uit kunt pakken, die je uiteraard zelf moet noteren en later afrekenen. Het ontbijt was erg goed.

11 tips over Pension Westerburen

• Lies van der Meulen, 05-11-2013

Met het oog op toenemend fietsen met elektrische ondersteuning is het misschien verstandig een buitenstopcontact te creëren.

• Johan van den Berg, 27-10-2013

Maak gebruik van de bij Pension "Westerburen" verkrijgbare kortingsbonnen voor de dagmenu's van restaurants "De Tjattel" en "Brakzand".

• Han, 09-12-2012

Aanrader voor wie rust zoekt in de winter.

3 vragen over Pension Westerburen

• Wil Visser, 22-04-2017

afstaand van en naar de boot.

wat is de afstaand vanaf de boot naar het pension . wordt je bagage gehaald en gebracht van en naar de boot.

• Annie, 05-02-2017

Fietsen

Kunnen meegenomen eigen fietsen binnen worden geplaatst?

• Annet, 22-09-2014

Handdoeken

Weet iemand of je in een pension ook handdoeken mee moet nemen en of beddengoed?

Kiny Huizinga, 06-07-2015

In dit pension waren voldoende handdoeken aanwezig. Persoonlijk miste ik een washandje

Martine, 31-12-2016

En, wat was het antwoord op je eigen vraag? :-)

Annet, 06-07-2015

Bedankt voor je reactie maar ik ben inmiddels al geweest!

Pension info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk