Géén boekingskosten

Pension Westerburen

NederlandWaddeneilandenSchiermonnikoog

We hebben de beste aanbieders voor Pension Westerburen voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 212 reviews
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 212 reviews

Pension info

Meer pension info

212 Reviews over Westerburen

• 7Eerde Bolk21-09-2021

Genoten van het eiland en hier goed kunnen slapen.

Functionele verwelkoming door de eigenaar. In principe geen onaardige man, wel wat belerend. Was duidelijk in (corona)regels die er gelden, zeker omdat men op het eiland voorzichtiger is dan op het vaste land. Wij troffen het met onze kamer direct aan het terras. Groot genoeg, zeer goede bedden, voldoende licht en net sanitair. We hebben de indruk dat er wel kleine donkere kamertjes verhuurd worden. Ontbijtruimte hadden we wat meer moeite mee, te klein en sober. Het ontbijt op zich was voldoende maar zeer standaard.

• 9Bisschop10-08-2021

Top verblijf

Goede ligging. Konden vroeg inchecken. Kamers prima! Ontbijt met heerlijk brood. Duidelijke regels mbt de corona. Als je via het pension zelf boekt, tijdens je verblijf gratis koffie, thee, cappuccino...Zelfs op de dag van vertrek mag je gebruik maken van het pension ( tassen kunnen blijven staan, gebruik van het toilet. Koffie en thee mocht je pakken.) Echt top!⁷

• 4Rinze09-08-2021

Nooit meer

Op het eerste gezicht net hotel. Helaas erg onvriendelijke eigenaar. Bij binnenkomst direct beginnen over de betaling, die was nog niet gelukt, direct maar in orde gemaakt. Bij het ontbijt onze dienbladen ingeleverd kennelijk op de verkeerde plek. Meneer moest ons even de les leren dat de vuile vaat daar niet moest staan maar in de keuken. Was nieuw voor ons, het was ons niet duidelijk waar we het heen moesten brengen. 2e keer ontbijt waren de eieren op, 'ja die zijn op", punt. Met moeite gevraagd of er nog eieren gemaakt konden worden. Andere mensen die later een ei wouden hadden pech gehad. "Wie het eerste komt wie het eerste maalt" zeer onbeschoft. Ook al wil iemand 2, 3 of 6 eieren, het moet niet uitmaken als gast, je betaald er immers voor. En owja, de chocomelk uit automaat (warm) zat niet bij het ontbijt in, nog even apart afgerekend. Toen ik bij de automaat stond had ik er volgens de eigenaar niks te zoeken. Kamers waren ok

• 10otto van kooten09-08-2021

Geweldig

Wij hebben hier een meer dan uitstekend verblijf gehad. Een kleinschalig en gezellig pension midden in het centrum van Schiermonnikoog, tegenover een bushalte, waar alles meer dan in orde is. Schone kamer, uitstekende bedden, prima ontbijt, een vriendelijke eigenaar en consumpties voor een nette prijs. (Koffie en thee gratis indien men boekt via de eigen website).Voor mij een dikke aanrader !

• 8Ronald Wilfred Jansen29-06-2021

goed logeeradres

We logeren regelmatig hier. Prima verblijf. Eenvoudige kamers met douche en toilet. Goed ontbijt. Plek waar je ook rustig kan zitten of lezen. Duidelijke uitleg over corona. Mooi terras buiten. Gastvrij. Beheerder zakelijk, maar kan soms ook geen kwaad (bij lastige klanten).

• 8Ilse Vonder09-11-2020

Prima plek.

Gezellige, gastvrije plek. Coronamaatregelen worden zorgvuldig toegelicht. De serre is behalve als ontbijtplek ook prettig om tussendoor te verblijven; er is volop documentatie over het eiland en ander leesvoer. Diner kan besteld worden bij lokale restaurateurs en in de serre genuttigd. Top dat de ondernemers elkaar op deze manier steunen. De vissoep van de Marlijn was trouwens super!

• 9Marijke Peeze07-11-2020

Alles goed geregeld

Bij aankomst een duidelijke uitleg over de Corona regels in het Pension en hoe te doen bij het ontbijt. Verschillende folders voor het bestellen van maaltijden de eigenaar zorgt voor borden en bestek u kunt gewoon eten in de serre van het Pension waar u 's morgens ontbijt.

• 7Mevr. Hazenberg15-07-2020

Bedden sliepen goed kamer was ook prima, ontbijt ook prima. Toch heb ik een paar min puntjes, wij vonden Meneer des Huizes bij onze binnenkomst niet echt gastvrij een beetje nors kwam het bij ons over waardoor je direct een indruk krijgt waar ben ik beland.

• 10Danielle Berrens16-05-2020

Heerlijk verblijf

Na twee overnachtingen een derde bijgeboekt. Wat een gezellig pension met een heerlijk terras en badkamer op de kamer. Door de goede ontvangst en met flexibele service van de eigenaar, waren het fantastische dagen. Hier kom ik graag terug!

• 9Roelie Bazuin11-05-2020

Fantastisch verblijf!

Fantastische dagen gehad bij pension Westerburen. Goede kamer, lekker ontbijt, mooi terras, mooie serre. Ook in de coronatijd was het verblijf perfect, ook door de soepele opstelling van de eigenaar. Voor herhaling vatbaar!!

Pension Westerburen info

• AirconditioningNiet beschikbaar