Hotel Van der Werff

8.9FantastischScore uit 63 reviews
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 63 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

66 Reviews over Van der Werff

• 9Lub van den Berg28-07-2021

Geweldig hotel voor een kort verblijf

Voor het eerst op Schiermonnikoog en één nacht verbleven in Hotel Van der Werff. Gewoon prachtig! Heerlijke ouderwetse sfeer met ouderwetse gastvrijheid. Eenvoudige kamers met goede bedden en prima eten. Ik houd hiervan. Dit vind je bijna nergens meer. Hoop dat ze het hotel niet gaan moderniseren. Mijn kamer had geen balkon, maar het terras maakt alles goed. En dat alles ook zeer betaalbaar. Ik kom zeker terug!

• 9Marga van Mechelen16-05-2021

Fantastische sfeer die je moet ervaren.

De reviews die ik bovenaan op de site van Zoover lees, halen mij de woorden uit de mond. Je komt aan en je voelt je al meteen thuis door de ontspannen sfeer. Ook in coronatijd maken ze er nog wat van. Op onze kamer werd al kort na aankomst de tafel met wit linnen gedekt voor het avondeten, dat later gang na gang aan tafel werd opgediend. Veel keuze, maar het dagmenu smaakte ons al heerlijk. Het ontbijt de volgende ochtend was erg royaal. Het terras voor de gasten ligt gunstig op de zon. Daar is het ook goed toeven.

• 9Slot18-11-2020

De sfeer in het hotel past bij een Waddeneiland.

Wij zijn hier 1 nachtje geweest met ons gezin ( 2 kinderen; 4 en 7 jaar). We hadden 2 kamers, maar middels een tussendoor was het 1 grote kamer. Ideaal! In dit hotel ga je wat betreft inrichting terug in de tijd, maar dat zorgde juist voor de ontspannen sfeer! Ook de dagmenu’s smaakten heerlijk. Dit is een hotel waar iedereen zich welkom voelt!

• De sjaal van onze zoon was blijven liggen... kosteloos werd de sjaal opgestuurd! Vriendelijk personeel en een fijne service.
  • 9Mariette Von Meijenfeldt10-09-2020

Waanzinnig goed verblijf

Prachtig mooi statig pand in het hartje van het dorp. Personeel is allerhartelijkst en alles kan en mag, zowel bij de receptie als in het restaurant. Oog voor detail en hoewel het enigszins gedateerd is, is juist dat ook de charme. Kamer is echt superschoon en wordt dagelijks bijgehouden. Ontbijt is uitgebreid en vers met bediening aan tafel en de dagmenu's voor een zeer goede prijs zijn verrassend en erg lekker met de juiste hoeveelheid. Kortom: alles was geweldig, ongedwongen en de service een tien! Wij komen hier zeker weer eens terug.

• 9Kees Colson31-01-2020

Gewoon geweldig

Van juffrouw Dien naar Jan Fischer en heden zijn dochter Charlotte Fischer, eigenaren van een geweldig hotel, de bijzondere sfeer, je welkom voelen, personeel die hartelijk steeds voor je klaar staat. En dan de keuken van het hotel, de soep in een terrine, waarna de maaltijd, om kort te gaan smullen, zeer goede kwaliteit, bijzonder hartelijke bediening. En ja na de maaltijd de huiskamer en aangelegen ruimtes, alsof je thuis bent, en ook hier het personeel wat alert aanwezig is. Dit is een hotel wat ik iedereen kan aanraden!!!

• 9Fam. van der Wal06-10-2019

Fantastisch verblijf

Hier is mijn partner in aug. met vriendinnen in 2001 geweest, wij samen in in 2016, met vrienden in 2017, samen in 2018 op de fiets na een reis langs de Nederlandse Wadden, met fam. (11 personen) gaan wij mijn verjaardag (aug. 2020) op Schier vieren bij Van der Werff. Het zegt genoeg over het hotel dat wij hier voor de 4e keer komen!

• 9marieke van engen16-07-2019

Gezellig sjiek!

Een grote aanrader, het was een kort verblijf,maar wat een fantastische omgeving.Vriendelijke mensen,ongedwongen sfeer met een goed verzorgde uitstraling. Gezellig sjiek! Wij komen terug!

• 10Kees Colson25-02-2019

Voor vele herhalingen vatbaar!!

geweldig verblijf op een mooi eiland. Hotel van der Werff is een vreselijk mooi gezellig hotel. Zeer goede keuken, en bijzonder vriendelijke bediening. Schone kamers perfect ontbijt, de dag kon niet meer stuk!!!

• 9Essie09-02-2018

Nostalgie.

Elk jaar komen we weer terug naar dit geweldig hotel. De tijd heeft misschien stil gestaan maar de sfeer is top. Eenvoud maar netjes. De eetzaal is een bezoek waard. Van der Werff is een begrip! Hoort bij je opvoeding.

• 8Saskia21-12-2017

heerlijk ouderwets hotel

het hotel ademt vijftiger jaren, waarbij de sfeer en de gemoedelijkheid voldoende reden zijn om naar dit hotel te komen. De bediening is goed, het eten is prima, de bedden en de kamers zijn standaard comfortabel. De locatie in het midden van het dorp is perfect, met een heerlijk terras voor de deur en alle winkeltjes op loopafstand. De koffie kost 50 cent, oftewel vooroorlogse prijzen. Het hotel is geschikt voor jong en oud.

Hotel Van der Werff info

Building information