Vakantiehuis Tim

• 8.4Inrichting
  • 9.2Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

5 Reviews over Tim

• 9M farwick02-03-2015

Geweldige plekje

Wat een geweldig ruim huis, ideaal voor gezin met kinderen Prachtige inrichting, alles aanwezig, zelfs spelletjes voor de kinderen.

• 9Inge Eggink24-02-2015

Heerlijk huis

Wij hebben genoten van een heerlijke week in dit ruime huis. Het huis bleek van alle gemakken voorzien, nieuwe keuken en gezellige eethoek. Spelletjes aanwezig en een heerlijke grote tuin. Wij hadden het geluk zelfs in februari te kunnen genieten van de zon op het beschutte terras. Het huis heeft een prachtig uitzicht! De eigenaar was erg vriendelijk en heeft ons veel over het eiland verteld. Wij komen in de zomer graag terug!

• 4catharine29-01-2015

Een "onvergetelijke" ervaring...

Helaas blijken de oudere recensies hier op Zoover maar al te waar: de eigenaar is ronduit onaardig, het huis was gewoon vies, rommelig en gedeeltelijk vergane glorie. En dat tezamen maakte een familieweekend in huisje Tim werkelijk "onvergetelijk". Er lag een enorme zooi bij en rondom het souterrain (waarbij nota bene de gasten het schriftelijk verboden wordt om in de buurt te komen...). De keuze voor "Tim" bleek dus een grote vergissing.

Een (gedeeltelijk gerenoveerd) huis op deze locatie kan zoveel meer bieden te hebben, te beginnen met het verbeteren van gastvrijheid en hygiëne. Het devies van de eigenaar lijkt namelijk uitsluitend "snel geld verdienen" te zijn.

Er zijn zoveel prachtige en schone vakantiehuizen op Schier.

• 9Tineke25-09-2014

Fantastische plek

Vakantiehuis Tim is vlak bij het strand, mooi uitzicht op velden en bossen. Kindvriendelijk, grote speelruimte buiten met trampoline. Rustig gelegen, maar net eenzaam. Van alle gemakken voorzien, goed onderhouden, schoon en netjes. Goed sanitair. Zeer behulpzame eigenaar.

• 10A. Wasterval van Goor26-10-2013

In een woord GEWELDIG !!!!

Een erg mooi huis op een geweldige plek, het huis is erg mooi gemoderniseerd, heel ruim en licht, fantastisch uitzicht voor op de kapeglop en achter een erg diepe tuin, geweldig voor de kinderen, zelfs aan speelgoed is gedacht. Achter ga je zo het vuurtorenpad op en voor aan de Badweg, ligging kan niet beter. We zijn echte Schiergangers, maar bij Tim komen we zeker terug !!!!!

Vakantiehuis Tim info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij