Vakantiehuis 't Nonnetje

10 reviews over Vakantiehuis 't Nonnetje in het Nederlands

Graag nog een keer!

Alma
13-8-2018

't Nonnetje is een heel prettig huisje op het prachtige Schiermonnikoog. Het huisje is gelegen op een mooi plekje in een bungalowpark. Het ligt wat verscholen in het groen met een fijne tuin. Ook handig; de bus stopt bijna voor de deur. Alles is aanwezig en de sfeervolle inrichting geeft een een thuis gevoel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader, ook voor stelletjes en gezinnen.

Marjolein Scherphuis
17-6-2018

Heerlijk huisje. Ik ga regelmatig naar Schier om te schrijven en om tussendoor te genieten van het strand, de duinen en het Wad. Allemaal op loopafstand, net als het dorp waar een supermarkt is, veel fijne terrassen, een boekhandel en voor wie van shoppen houdt allerlei leuke winkeltjes zijn. Het huisje is een veilige plek waar ik tot rust kom. Alles wat je nodig hebt voor een verblijf is aanwezig. De meerwaarde vind ik in de aanwezige muziek, boeken, schilderijen en de prettige sfeer in en rondom het huis.

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

We gaan graag nog een keertje naar t Nonnetje!

Wies
7-5-2018

Een last minute weekendje op Schier! We vonden het fijn dat de bus vlak bij het huisje stopte. Een klein paadje in en iets van de weg lag het huisje verscholen. We troffen een gezellig, eigentijds ingericht huisje aan. Vooral de stoelen vielen op, zie foto. Ze waren niet alleen leuk, maar zaten ook lekker. Dat het huisje wat achteraf ligt, geeft ons de nodige privacy. Vanaf de weg is het nauwelijks te zien. Lekker in de tuin gezeten en tot rust gekomen. Wat was niet goed? Tja, als je super-de-luxe op Schier wil zijn, kun je beter naar een hotel gaan. Alles wat we nodig hadden was er. Zelfs boeken en spelletjes.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettig, sympathiek huisje.

Betsy
6-5-2018

Rustig, in het groen gelegen huisje. Lekker licht door ramen aan alle kanten. Eenvoudige, smaakvolle inrichting.

Gereisd Met partner in april 2018

Snel weer een keer naartoe!

Emily
9-4-2018

Heerlijk huisje op Siberisch Schiermonnikoog. Fijn huisje waar de hazen omheen huppen in de sneeuw en gelukkig was het binnen lekker warm en knus. Tijd genoeg gehad om de puzzel van 500 stukjes te maken, te cocoonen en lekker naar buiten te kijken. Wifi was ook top en wat een mooi eiland. Binnenkort komen we terug om Schiermonnikoog zonder sneeuw te zien.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke plek

Janneke Fey
6-4-2018

Bus vanaf de boot stopt vlakbij het huisje. Bij de boot zijn ook fietsen te huren.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit weer

Susan Hummel
2-4-2018

Minpunten

De stoelen bij de eettafel vallen uit elkaar. De onderkant van de bank was stoffig en vies De gordijnen zitten vol vlekken. Achter de bedden veel stof en troep Loszittende stopcontact. Muffe geur in huis (vocht)?

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2018

Een heerlijk huisje om helemaal tot rust te komen!

Marlies
5-3-2018

Top: • Comfortabel huisje op een mooie plek. Veel privacy, ondanks dat je op een vakantiepark verblijft. • Er is veel aanwezig in het huisje. Spelletjes, puzzels, leuk servies, keukenattributen, boeken, DVD's, dekentjes op de bank, snelle wifi verbinding. Fijne bedden (een trapje naar de hoogslaper zou wel fijn zijn). Goede verwarming.

Iets minder: • De afstand tot het dorp is voor de kleinsten aan het einde van een enerverende dag soms net iets te ver om zelf te lopen. • Badkamer is erg klein. Douche en toilet zijn enkel gescheiden door een wastafeltje. Een douchegordijn of deurtje zou handig zijn. Enerzijds vanwege het water, anderzijds vanwege de privacy. Na een warme douche is de vloer van de badkamer nu nat door spetters en stoom. Iemand die op zijn sokken naar het toilet moet krijgt natte voeten. • Servies was niet zo goed afgewassen (door vorige gasten?) • Moltons van de matrassen niet helemaal fris (haartjes erop)

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2018

Heerlijke plek

Hieke Veenstra
4-11-2009

Het vakantiehuis Het Nonnetje is een smaakvol en vriendelijk ingericht huisje. Voor 3 personen was er genoeg ruimte en we hebben genoten van de rust die om het huisje heen is en de dieren die langs

Gereisd Met partner in oktober 2009
2006

't Nonnetje is gelegen op een bungalowpark

Linda
1-8-2006

't Nonnetje is gelegen op een bungalowpark. Het huisje ligt aan het eind van een schelpenpaadje, heerlijk rustig, afgelegen tussen het groen. De bus stopt bijna voor de deur. In de tuin allerlei wild. Het huisje is van binnen gezellig en knus en er is vanalles aanwezig in huis en in de keuken. Voor en achter terrassen en tuinstoelen met kussens. Alleen de parasol was niet op te zetten. Erg aan te raden als je voor rust en natuur gaat.

Gereisd Anders in augustus 2006

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis 't Nonnetje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Nonnetje in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Nonnetje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.