Vakantiehuis `t Musschenest

8.7FantastischScore uit 11 reviews
  • 8.6Inrichting
  • 9.2Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

11 Reviews over `t Musschenest

• 10Frank16-12-2015

Geweldig

Prachtig ingerichte woning op een heerlijk rustige locatie. Het huisje lijkt onlangs verbouwd en dat is terug te zien in de moderne, maar knusse inrichting. Het huis is van alle gemakken voorzien voor een aangenaam verblijf. Het huis is prima onderhouden en alles wat netjes achtergelaten. Indien men geen last heeft van smetvrees (zoals volgens mij een andere recensent van deze vakantiewoning) is er helemaal niets om zorgen over te maken. Er is zelfs draadloos internet, maar wie heeft dat nou eigenlijk nodig op dit fijne eiland in zo'n geweldig huis?

• 10Frank16-12-2015

Geweldig

• 4Loucas van den Berg11-08-2015

Afrader

De ligging is mooi, in een klein park met meer vakantiehuisjes. Bij aankomst was de keuken niet schoon. Bakpan waar het vet nog in stond, vieze glazen en een waterkaraf vol vlekken. De laden waren smoezelig. En dat terwijl je 40 euro moet betalen voor een eindschoonmaak. Al spoedig was het toilet verstopt We hebben een bedrijf laten komen om het te maken. Het bleek dat dit vaker aan de hand was geweest in het verleden. tot slot wordt je tuin gemaaid vroeg in de ochtend zonder overleg en met een hoop herrie. Het maakt deel uit van een algeheel plan, de tuinen zijn open en gaan in elkaar over. Met wat meer toewijding, properheid en repareren van achterstallig onderhoud kan dit een prima huisje zijn. Nu niet.

• 9Sabien08-11-2011

Oase van rust

Een oase van rust deze plek op de Monnik. Het mooi verbouwde huis was helemaal onze smaak. De inrichting is gezellig en wij voelden ons er onmiddellijk thuis. De grote tuin met konijnen, fazanten en vogels waren een ware sensatie voor onze 2 kinderen. Schiermonnikoog is altijd mooi, maar 't Musschenest maakt deze vakantie tot een waar thuiskomen.

• 8Noorderling6028-06-2011

Erg comfortabel en mooi huisje!

Wat een heerlijk huisje is 't Musschenest. Bij aankomst op de pier huur je een fiets en fiets je er in 5 minuten heen, het dorp is een paar minuten verder. Op zich heeft het parkje De Monnik me nooit zo aangesproken, maar in dit huisje is het heerlijk toeven. Moderne keuken, smaakvol en praktisch interieur, goede bedden. 's Morgens dartelen de konijntjes langs het grote schuifraam, en vanaf de picknicktafel in de grote tuin kan je al heerlijk vogels gaan spotten. Schier is een fantastisch eiland, en 't Musschenest maakt er helemaal vakantie van!

• 9V. Van der Ven17-06-2011

Een paradijsje

Op Schier is het altijd thuiskomen en 't Musschenest bevestigt dat gevoel alleen maar. De woning is ruim en van alle nodige extra's voorzien. De tuin is groot. wij hebben vele vogels gehoord en gezien en de konijntjes rondom het huisje zijn schattig. De bedden zijn goed en de rust is enorm, zodat wij in tijden niet zo lekker geslapen hebben. Een aanrader waar wij zeker vaker zullen bivakkeren.

• 10petra18-03-2011

Meidenweekend in 't Musschenest

Wat hebben wij een fijn, lang, gezellig en knus weekend gehad in 'Musschenest. Wij (vier vriendinnen) gaan elk jaar naar Schier in februari en 3 jaar geleden waren we ook in 't Musschenest. Wat is het huis mooi verbouwd! Het is dubbel zo groot geworden. De keuken was van alle gemakken voorzien en wij hebben elke avond gekookt en geborreld in dit gezellige huis. Buiten was het koud en bij Graf Bernsdorf hadden ze gelukkig dekens op het verwarmde terras, maar met gluhwein was het ook daar wel vol te houden. Kortom een oase van rust op een prachtige plek.

• 9Pieter & Leonie10-03-2011

Krokusvakantie om nooit te vergeten!

Wat hebben wij het fijn gehad in 't Musschenest. Terwijl het buiten stervenskoud was zochten wij de beschutting van dit mooie huis op de Monnik. Wij waren met z'n vieren en kregen ook nog een dagje familiebezoek omdat de jonste dochter jarig was. Ruimte genoeg voor iedereen. Wij kijken terug op een heerlijke vakantie!

• 9Dieuwke en Arnoud10-03-2011

Helemaal goed!

Eindelijk eens een modern en smaakvol ingericht vakantiehuis. Daar zijn er in NL niet teveel van. Hier voelden wij ons meteen thuis. Lekker vrij, mooi licht; zeker een van de betere huizen op De Monnik, want het huis is kort geleden geheel gerenoveerd. Het licht binnen is prachtig en ook als het buiten hard regent zit je binnen heel gezellig. Uitrusting is compleet, o.a. de keuken, maar zelfs met boeken en DVD's die niet de bekende afdankertjes zijn, maar waar je als je wilt mee vooruit kan. Aanrader!

• 9geanne09-03-2011

Een sfeervol huis op een rustige plek

Samen met mijn man en kleinkinderen hebben wij genoten van dit prachtige huis. Het was warm en zonnig, maar de bomen boden genoeg schaduw op het heetst van de dag. Het huis is gezellig en van alle gemakken voorzien. Er was zelfs een garnalennet en een surfplankje aanwezig, waar mijn kleinzoons zich dagelijks mee konden vermaken in zee. Het is zo goed bevallen dat wij in juli 20011 ook weer geboekt hebben.

Vakantiehuis `t Musschenest info

Facilities