Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.7Inrichting
  • 8.8Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over 't Âlde Bakhûs

• 9Gwendolyn06-04-2010

Ontzettend gezellig, romantisch, modern huisje

Zomer 2009 zijn wij hier geweest. Onze derde keer naar het eiland en de volgende keer komen we graag naar dit huisje terug!

Het is ontzettend mooi en modern ingericht. Het was erg warm toen we er waren maar het huisje was nog steeds cool. We mochten ook ons hondje meenemen, etensbakken stonden al klaar. Verder was er ook draadloos internet.

Ligging van het huisje is perfect, vlak naast de bakker en supermarkt. Alles op loopafstand! Alleen het strand is iets verder weg maar met de fiets prima te bereiken.

Kortom een perfect huisje!

• 9Lotte Sluiters21-12-2009

Wat een schattig, romantisch huisje!

Wij komen net terug en zaten in winter wonderland op Schiermonnikoog! Een prachtig huisje, erg mooi ingericht en vooral heel erg gezellig! Leuk om met z'n tweetjes of het gezin naar toe te gaan. Midden in het centrum maar achter een huis dus heel rustig.

Alleen de badkamer zou wel een flinke opknapbeurt kunnen gebruiken maar verder is het prachtig met oog voor detail! Normaal gaan wij nooit tweemaal naar dezelfde bestemming maar hier zouden we nog wel eens terug kunnen komen...!

• 9Arjan Timmerman28-11-2007

In november een weekend weggeweest naar dit mooie huisje! Op de foto's op internet lijkt het huisje nogal klein, maar dat is slecht schijn! Mooie en ruime ruimtes! Ook de ligging in het dorp is perfect! Je bent overal dichtbij en je kunt lekker snel op de fiets overal naar toe! Kortom, een super mooi huisje waar we zeker nog eens terugkeren!

• 8Susanne van den Eijnden11-11-2007

Voor de 2e keer in dit huisje en het was weer heerlijk hier. Sfeervol en functioneel. Het enige wat beter zou kunnen is de verlichting in de woonkamer m.b.t. lezen en de bedden zijn toch wel erg zacht waardoor een van ons erg veel pijn in het lijf kreeg. Verder een plek om terug te keren. Mede vanwege de vriendelijkheid van de gastvrouw, de prijs van het huisje, comfort.

• 8Marian Beernink13-06-2007

Met smaak ingericht knus huisje. Alles is aanwezig en het ziet er huiselijk en verzorgd uit. Erg attent dat er zelfs een deken en bak voor de hond aanwezig is. Mis alleen in de douche voldoende hang- en bergruimte voor toiletspullen. De trap is niet geschikt voor kleine kinderen of mensen die moeite hebben met traplopen. Is nogal stijl.

• 9H.J. Sanders30-05-2007

Erg mooi (binnenkant) huisje. Zeer verzorgt (zelfs een tv bij je bed). Alleen de bedden zijn niet geweldig en de douchkop mag wel vernieuwd worden. Verder niets dan lof!

• 10Marjan Koning21-01-2007

Prima huis(je), sfeervol ingericht, comfortabel. Heel geschikt voor een paar dagen/week uitwaaien op Schiermonnikoog. De hond mag kosteloos mee en de voorzieningen van het dorp zijn op loopafstand. Een aanrader! In de kamer een heel steile trap, waardoor het voor jonge kinderen minder geschikt is?

Vakantiehuis 't Âlde Bakhûs info

• CafeNiet beschikbaar