8,4

Weer vandaag3°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Strandresort Schier voor je op een rij gezet:

15 reviews over Appartement Strandresort Schier in het Nederlands

Appartementen zagen er keurig netjes uit, en ook precies zoals op de site vermeld staat. Vriendelijke ontvangst. Dicht bij het strand en bij het dorpje.

Prima plek

Harriët, 30-7-2017

Voor de 5e keer op Schiermonnikoog en voor het eerst op Strandresort Schier. Luxe appartement op begane grond geboekt voor 6 personen met 3 slaapkamers (nr.18) Op 1 slaapkamer last van de lift vanaf 's ochtends 07.00 uur. Inrichting verder prima. Alleen geen bad helaas en ook de jacuzzi bij de sauna's buiten is er niet. Beetje jammer. Verder vriendelijke mensen bij de receptie. Voldoende servies en pannen. En alles netjes schoon.

Genieten!

Claudia, 26-2-2017

Mooi complex met aardig personeel. We hebben genoten van het appartement met de heerlijke bedden. Alles was aanwezig, het was schoon en op een mooie plek op het eiland gelegen.. Compleet met sauna en zwembad. Wij komen zeker terug!

Schoon, netjes, alles aanwezig, heerlijk zwembad,

L. Van Haren, 29-1-2017

In één woord geweldig. Wat een rust en alles is schoon. Ontbijt regelen is ook mogelijk. Een minpuntje vond ik dat

Het luik naar terras bij het appartement erg zwaar is om te sluiten voor een vrouw. Zeer vriendelijke dame bij receptie.

Comfortabel

Paul Vreeling, 22-10-2016

Goed; locatie, luxueus, schoon, sanitair, douche en keuken uitstekend, ruim appartement, prachtig eiland

Niet goed; ?

zeer comfortabel appartement.nr 7 beg.gr.

selma, 28-9-2016

Van alle gemakken voorzien.

Rustige plek......ontspan de boog op Schiermonnikoog!

Het ressort biedt prima faciliteiten en personeel hulpvaardig en vriendelijk.

Aanrader!!

Prima resort

Thijs en Lianne, 9-6-2016

Aangekomen in het resort werden wij snel en behulpzaam verwelkomt door het vriendelijke personeel.

Wij hadden een luxe kamer met dakterras geboekt maar door de verre ligging (kinderwagen) van het appartement kregen wij vrijblijvend een nog luxere kamer aangeboden op de beganegrond wat inderdaad een stuk beter te bereikbaar was.

Uiteindelijk voor de laatste gekozen wat geen verkeerde keuze bleek.

Het schone en ruime appartement Heeft een lichte woonkamer met 2 ruime slaapkamers. Appartement is recentelijk gerenoveerd en is van alle gemakken voorzien.

Locatie van het resort ligt op 1km van het strand en op 1km van het gezellige centrum.

Kortom een prima locatie voor een ontspannen vakantie op Schiermonnikoog.

1 klein puntje van kritiek is het niet bijgehouden(lees niet aangeveegd), maar

Ach als dat alles is.

Fantastich

Michiel, 22-5-2016

Gezellig eiland. Kleine kern met supermarkt, winkeltjes en goede restaurants / terrassen. Autoluw, dus fietsers en voetgangers bepalen het beeld. Prima strandtenten met fijne terassen en goed eten. Hond-vriendelijk. De mooiste stranden van Noord-Europa: ook op drukke dagen zijn er grote verlaten stukken strand.

Het resort ligt tussen strand en dorp. Beiden binnen 10 minuten te belopen. Kleinschalig en luxe. Met zwembad, barrel-sauna's en infrarood sauna. Kinderen spelen heerlijk in omliggende duinen. Ons appartement (nummer 129) is een extra ruim 4-6 persoons. Zeer ruime en complete keuken. TV's met Chromacast (eigen Netflix of Youtube). Met prive infrarood sauna in grote badkamer en groot dakterras van 40 m2 met privacy en heerlijke ligbedden. Uitzicht op de vuurtoren.

Heerlijk uitvalspunt

Mark, 5-11-2015

De appartementen op Strandresort Schier waren een heerlijk uitvalspunt voor onze vakantie op Schiermonnikoog. Vanuit het Strandresort Schier waren we elke dag zo in de natuur, waarvan we ontzettend hebben genoten!

Ons appartement was lekker ruim en we vonden het appartement er goed en onderhouden uitzien. De ligging van de appartementen vonden we ideaal, dichtbij de haven en lekker dichtbij het strand en het dorp was ook zo te bereiken.

Van de heerlijke sauna en het zwembad hebben we veelvuldig gebruik gemaakt...heerlijk!

Heerlijke plek

Michiel, 25-10-2015

Vlak bij strand en dorp. Je loopt zo de duinen in. Eigen zwembad en diverse sauna's. Ons appartement (129) had bovendien een eigen sauna in de grote badkamer. Privé dakterras van 40m2 met hele dag zon. Ruim appartement met heerlijke bedden. TV's met Chromecast, dus Netflix kijken bij regen. Gastvrije ontvangst. Schoon. Luxe ervaring.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Strandresort Schier in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Strandresort Schier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Strandresort Schier scoort een 8.35 uit 10 op basis van 15 reviews.