Appartement Strandresort Schier

AppartementKleine hotelsWeer vandaag22°15°
Appartement Strandresort Schier
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Strandresort Schier voor je op een rij gezet:

18 reviews over Appartement Strandresort Schier in het Nederlands

Helemaal top.

Fam. Schrijver
5-8-2018

Soms zijn er van die locaties die je eigenlijk niet moet delen omdat ze zo goed zijn. Dit is er één van. Fijn appartement, dichtbij alles eigenlijk maar dat is op het kleine schier onvermijdelijk. Heerlijk dakterras dat veel privacy biedt. De appartementen zijn sfeervol ingericht en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Keuken is vrij compleet indien je zelf wenst te koken en ook op eventueel regenachtige dagen is het geen straf om in het appartement te verblijven. Het aanwezige zwembad...ach ja...dat is erg klein maar wie komt er nu naar Schiermonnikoog om te zwemmen in een zwembad. Het eiland zelf biedt volop mogelijkheden voor vertier en vermaak, mede dankzij een geweldig team (Lytje Willem) dat veel ontspanning biedt voor jong en oud. Het is wel een locatie waar veel gezinnen met (erg) jonge kinderen. Zoek je rust als je dat wilt en gezelligheid wanneer jou dat uit komt, dan is dit the place to be.

Wij komen zeker nog een keer terug 😉

Rachel
22-7-2018

Prachtig resort gelegen vlakbij het strand, stadje en vuurtoren. Vriendelijk ontvangst door personeel. Mooie schone en luxe appartementen.Heerlijk vertoeven bij slecht weer in het binnen zwembad met sauna's ... Dit jaar verbleven in appartement 130. Is een mooi appartement met een een fijn dakterras met veel privacy en prachtig uitzicht op de vuurtoren!!! Kortom alles voor een fijne vakantie!!!

TopLocatie

Ekko
10-4-2018

Modern en schoon appartement . Heerlijke en ruime douche.

Tussen dorp en strand.

Voordeeluitjes.nl

Appartementen zagen er keurig netjes uit, en ook precies zoals op de site vermeld staat. Vriendelijke ontvangst. Dicht bij het strand en bij het dorpje.

Prima plek

Harriët
30-7-2017

Voor de 5e keer op Schiermonnikoog en voor het eerst op Strandresort Schier. Luxe appartement op begane grond geboekt voor 6 personen met 3 slaapkamers (nr.18) Op 1 slaapkamer last van de lift vanaf 's ochtends 07.00 uur. Inrichting verder prima. Alleen geen bad helaas en ook de jacuzzi bij de sauna's buiten is er niet. Beetje jammer. Verder vriendelijke mensen bij de receptie. Voldoende servies en pannen. En alles netjes schoon.

Genieten!

Claudia
26-2-2017

Mooi complex met aardig personeel. We hebben genoten van het appartement met de heerlijke bedden. Alles was aanwezig, het was schoon en op een mooie plek op het eiland gelegen.. Compleet met sauna en zwembad. Wij komen zeker terug!

Schoon, netjes, alles aanwezig, heerlijk zwembad,

L. Van Haren
29-1-2017

In één woord geweldig. Wat een rust en alles is schoon. Ontbijt regelen is ook mogelijk. Een minpuntje vond ik dat

Het luik naar terras bij het appartement erg zwaar is om te sluiten voor een vrouw. Zeer vriendelijke dame bij receptie.

Comfortabel

Paul Vreeling
22-10-2016

Goed; locatie, luxueus, schoon, sanitair, douche en keuken uitstekend, ruim appartement, prachtig eiland

Niet goed; ?

zeer comfortabel appartement.nr 7 beg.gr.

selma
28-9-2016

Van alle gemakken voorzien.

Rustige plek......ontspan de boog op Schiermonnikoog!

Het ressort biedt prima faciliteiten en personeel hulpvaardig en vriendelijk.

Aanrader!!

Prima resort

Thijs en Lianne
9-6-2016

Aangekomen in het resort werden wij snel en behulpzaam verwelkomt door het vriendelijke personeel.

Wij hadden een luxe kamer met dakterras geboekt maar door de verre ligging (kinderwagen) van het appartement kregen wij vrijblijvend een nog luxere kamer aangeboden op de beganegrond wat inderdaad een stuk beter te bereikbaar was.

Uiteindelijk voor de laatste gekozen wat geen verkeerde keuze bleek.

Het schone en ruime appartement Heeft een lichte woonkamer met 2 ruime slaapkamers. Appartement is recentelijk gerenoveerd en is van alle gemakken voorzien.

Locatie van het resort ligt op 1km van het strand en op 1km van het gezellige centrum.

Kortom een prima locatie voor een ontspannen vakantie op Schiermonnikoog.

1 klein puntje van kritiek is het niet bijgehouden(lees niet aangeveegd), maar

Ach als dat alles is.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Strandresort Schier in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Strandresort Schier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.