Hotel Strandhotel ZandtaanZee

Hotel Strandhotel ZandtaanZee
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel ZandtaanZee voor je op een rij gezet:

77 reviews over Hotel Strandhotel ZandtaanZee in het Nederlands

Elke keer weer een verrassing

Ronald,
30-10-2018

Eenvoud, no-nonsens , direct aan het strand.

Prachtig uitzicht, heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en daarnaast nog eens hond-vriendelijk.

Prijs-kwaliteitverhouding: matig tot slecht

Lekker relaxen,
20-7-2018

Vriendelijk personeel, ontbijt pas vanaf 9 uur mogelijk, voor ons te laat! Prijs kwaliteit over de top! Zeer kleine kamer, badkamer simpel maar oké.

Het uitzicht vanaf het terras is prachtig.

Eerste avond de kok niet aanwezig tweede avond lang gewacht op hoofdgerecht, simpel geserveerd: zalm aan de huid gebakken verkeerd om op het bord, groenten minimaal. Prijs kwaliteit ook hier wat hoog gegrepen.

Super

Rinaldo,
23-12-2017

Zo’n ongelooflijke warme ontvangst.

Het eten, 3 gangen met zoveel liefde door de kok Kjell bereid was gewoonweg The Maxx.

De standaardkamer is sober maar om eerlijk te zijn hebben wij ook niet meer besteld en verwacht.

Als laatste het team. Dit is prettig gestoord, klantvriendelijk en ongelooflijk servicegevoelig, kortom geweldig

Lody muskita,
19-11-2017

Bruiloft feest gehad bij “zand aan zee”. Voelden ons welkom in een enorm ontspannen sfeer.

Heerlijk!

Bas de Goede,
19-11-2017

Fantastische locatie geweest voor onze bruiloft! Alles perfect geregeld! Fijn personeel, goed eten en prima kamers!

Perfecte ligging, erg slecht hotel

Mulder,
22-10-2017

Perfecte ligging met uitzicht op de Noordzee en duinen.

€300 voor 2 nachten is stevig en daar mag je wat voor verwachten qua service hygiëne, netheid, inrichting etc. In dit geval was het de €300 totaal niet waard, erg vies hotel, enorm stoffige kamer erg gedateerd met een oud krakend 2 persoonsbed.

Badkamer was vies, scherm om achter te douchen hing los dus niet meer in een scharnier en kon zo vallen met alle gevolgen van dien.

Achter, onder en op het aanwezige meubilair in de kamer lag erg veel stof, idem ook in de eetzaal van het hotel, ronduit vies.

Personeel was aardig, eigenaar echter erg onverschillig. Men informeert niet naar je wensen etc

Keuken was slecht, Magnetronvoer maar wel tegen de hoofdprijs.

Terras was heel rommelig en erg slordig en onverschillig, overal stoelen schots en scheef, alsof het ze niet interesseerd. Kapotte tafels en zonnebedden.

Heerlijk.

Joyce,
4-9-2017

Het is een super hotel, relaxte sfeer en goede gastvrije personeel.

Prima voor een paar nachtjes

Quoniam17,
10-8-2017

Deze week twee nachten vertoeft in dit hotel. Het was voor mij de tweede keer dus ik wist dat de kamers klein zijn, dat is geen probleem want je vertoeft toch meest buiten.

Wat me de vorige keer en ook nu weer opviel was dat de badkamer niet fris is, bij de douche is er veel roze/bruine aanslag. De laatste avond en de ochtend daarna kwam er geen warm water meer uit de kraan. Ook is het jammer dat er geen hor voor het raam en klapraampje zit, zo krijg je snel veel vliegen/muggen binnen. Wat frisse lucht is wel belangrijk want het is snel benauwd binnen.

Het ontbijt is prima evenals het diner.

Een compliment voor José, de medewerkster/ gastvrouw, ze is het 'zonnetje' van Zandt aan Zee, snel, adequaat, adrem, met humor en ondanks de drukte altijd vriendelijk. Hou haar in ere !

Top!

Manon,
4-8-2017

Wij hebben een super weekend gehad (laatste weekend van juni).

Vooraf werden we geïnformeerd dat er iets niet goed was gegaan in het boekingssysteem, waardoor we overboekt waren. Eigenaar had voor ons een alternatief in optie genomen. Appartement in het gebouw tegenover "Zandt".

Optimaal genoten van het uitzicht, de locatie, de ontbijtjjes... Heerlijk.

Wij gaan zeker nog (minimaal) één keer terug :)!

Mooie locatie slechte kamer

Fam,
20-7-2017

Bij aankomst een beknopte informatie ,en bij aankomst kamer enorm klein en de schoonmaak was ook achterwege gelaten.Het uitzicht was onkruid en een trap voor de ramen.Wij zouden dit hotel niet gelijk aanraden .

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel ZandtaanZee in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel ZandtaanZee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.