Hotel Strandhotel ZandtaanZee

Hotel Strandhotel ZandtaanZee

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel ZandtaanZee voor je op een rij gezet:

75 reviews over Hotel Strandhotel ZandtaanZee in het Nederlands

Super

Rinaldo
23-12-2017

Zo’n ongelooflijke warme ontvangst.

Het eten, 3 gangen met zoveel liefde door de kok Kjell bereid was gewoonweg The Maxx.

De standaardkamer is sober maar om eerlijk te zijn hebben wij ook niet meer besteld en verwacht.

Als laatste het team. Dit is prettig gestoord, klantvriendelijk en ongelooflijk servicegevoelig, kortom geweldig

Lody muskita
19-11-2017

Bruiloft feest gehad bij “zand aan zee”. Voelden ons welkom in een enorm ontspannen sfeer.

Heerlijk!

Bas de Goede
19-11-2017

Fantastische locatie geweest voor onze bruiloft! Alles perfect geregeld! Fijn personeel, goed eten en prima kamers!

Perfecte ligging, erg slecht hotel

Mulder
22-10-2017

Perfecte ligging met uitzicht op de Noordzee en duinen.

€300 voor 2 nachten is stevig en daar mag je wat voor verwachten qua service hygiëne, netheid, inrichting etc. In dit geval was het de €300 totaal niet waard, erg vies hotel, enorm stoffige kamer erg gedateerd met een oud krakend 2 persoonsbed.

Badkamer was vies, scherm om achter te douchen hing los dus niet meer in een scharnier en kon zo vallen met alle gevolgen van dien.

Achter, onder en op het aanwezige meubilair in de kamer lag erg veel stof, idem ook in de eetzaal van het hotel, ronduit vies.

Personeel was aardig, eigenaar echter erg onverschillig. Men informeert niet naar je wensen etc

Keuken was slecht, Magnetronvoer maar wel tegen de hoofdprijs.

Terras was heel rommelig en erg slordig en onverschillig, overal stoelen schots en scheef, alsof het ze niet interesseerd. Kapotte tafels en zonnebedden.

Heerlijk.

Joyce
4-9-2017

Het is een super hotel, relaxte sfeer en goede gastvrije personeel.

Prima voor een paar nachtjes

Quoniam17
10-8-2017

Deze week twee nachten vertoeft in dit hotel. Het was voor mij de tweede keer dus ik wist dat de kamers klein zijn, dat is geen probleem want je vertoeft toch meest buiten.

Wat me de vorige keer en ook nu weer opviel was dat de badkamer niet fris is, bij de douche is er veel roze/bruine aanslag. De laatste avond en de ochtend daarna kwam er geen warm water meer uit de kraan. Ook is het jammer dat er geen hor voor het raam en klapraampje zit, zo krijg je snel veel vliegen/muggen binnen. Wat frisse lucht is wel belangrijk want het is snel benauwd binnen.

Het ontbijt is prima evenals het diner.

Een compliment voor José, de medewerkster/ gastvrouw, ze is het 'zonnetje' van Zandt aan Zee, snel, adequaat, adrem, met humor en ondanks de drukte altijd vriendelijk. Hou haar in ere !

Top!

Manon
4-8-2017

Wij hebben een super weekend gehad (laatste weekend van juni).

Vooraf werden we geïnformeerd dat er iets niet goed was gegaan in het boekingssysteem, waardoor we overboekt waren. Eigenaar had voor ons een alternatief in optie genomen. Appartement in het gebouw tegenover "Zandt".

Optimaal genoten van het uitzicht, de locatie, de ontbijtjjes... Heerlijk.

Wij gaan zeker nog (minimaal) één keer terug :)!

Mooie locatie slechte kamer

Fam
20-7-2017

Bij aankomst een beknopte informatie ,en bij aankomst kamer enorm klein en de schoonmaak was ook achterwege gelaten.Het uitzicht was onkruid en een trap voor de ramen.Wij zouden dit hotel niet gelijk aanraden .

Mooie ligging maar service kan beter

Irem
30-4-2017

Kleine en eenvoudige kamers maar prima te doen! De omgeving is mooi en alles is makkelijk te bereiken. Ook is er heel mooi uitzicht en je loopt zo naar zee. De service is alleen niet zo goed omdat ze zich niet echt met je bezig houden en je moet lang wachten. De bediening komt wat onverzorgd over. Verder is het prima te doen!

Het unieke van dit hotel is de locatie aan zee. Daarnaast heb je hier geen last van bussen en auto's met toeristen zoals je dit in het dorp tegen komt.

De omgeving van het hotel is heerlijk rustig. Vanuit het hotel hebben we verschillende uitstapjes gemaakt. Via strand zijn we naar de Marlijn gelopen om te lunchen. Later die middag zijn we via de duinen terug gelopen waar we veel konijnen, ganzen en roofvogels hebben gezien. Als afsluiter hebben we 's avonds aangeschoven voor het diner bij van der Werff. Beide aanraders voor een leuk verblijf.

De kamers van het hotel Zandtaanzee zijn prima! Onze kamer had fantastisch uitzicht op zee en 's Morgens werden we getrakteerd op een heerlijk ontbijtbuffet met uitzicht op een rondscharrelende fazant in de duinen.

Het is een fijn hotel met hartelijk personeel dat vraagt hoe het met je gaat. Je voelt je er meteen thuis!

Wij zij een geweldige ervaring rijker en komen zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel ZandtaanZee in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel ZandtaanZee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandhotel ZandtaanZee scoort een 8.02 uit 10 op basis van 77 reviews.