Bed and Breakfast Sliepplak

Meer bedandbreakfast info

1 review over Bed and Breakfast Sliepplak

• 8Visscher03-09-2015

Heerlijk verblijf

De Sliepplak op Schiermonnikoog verdient zeker een compliment! Het is één van de weinige B&B's met een eigen website. Bij ontvangst werden wij hartelijk ontvangen. We konden meteen de kamer al op. We kregen de grootste kamer van de drie. De kamer en de gedeelde badkamer (met douche en toilet) zagen er schoon uit. Het ontbijt werd iedere ochtend beneden aan de trap voor ons klaargezet. Voor mensen die slecht ter been zijn, kan dit vervelend zijn, omdat zij een afbuigende trap af en op moeten lopen. Omdat wij nog in goede conditie verkeren, was dit voor ons geen probleem. Verder is er ook een gezamenlijke koelkast aanwezig, een informatiemap en een aantal (bord)spellen.

Ondanks de slechte voorspellingen hebben wij prima kunnen wandelen en fietsen op Schiermonnikoog. Het verblijf bij De Sliepplak is voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd in augustus 2015

0 tips over Bed and Breakfast Sliepplak