Camping Seedunesterster

Tonen op kaart

37 reviews over Camping Seedune

• 2018
    5Kees Dingler25-08-2018

Liever niet meer terug .Eerst andere management

Mooie ligging maar de campingbeheerder is buitengewoon klantonvriendelijk, waardoor onze vakantie een donker randje heeft gekregen Gezien andere reviews zijn wij niet de enigen die vervelende ervaringen hebben met de campingbeheerder.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Marlinda22-08-2018

Prachtig maar weinig aandacht voor hygiene

Mooie camping met ruime plekken. Jammer dat andere gasten zich snel storen als er wat geluid was van onze kinderen. 7 uur in de ochtend moet kunnen. En tentstof houdt geen geluid tegen. Plek is prima. Sanitair helaas heel erg vies en verouderd. Frans tafereel . In eerdere recensies is hier al veel over geschreven. Blijkbaar geen reden om er iets aan te doen. Jammer. Licht in de badkamer. Schone toiletten en goede bestrating zonder modderpoelen maken het veel aantrekkelijker. Zeep bij de wasbak helpt ook. Kortom we komen vast wel eens terug, maar gaan voor een sanitaire stop zo veel mogelijk ergwns anders heen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2Gigi22-08-2018

Mooie camping, maar voelde mij niet welkom.

Mooie camping. Maar..... Heel onaardige en inflexibele eigenaar. Vieze toiletten. Armoedige kantine. Huurtenten erg duur, niet schoon en incompleet.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Karen13-08-2018

Volgens jaar weer

Mooie ruime plaatsen, schoon sanitair als de andere gasten het niet versmeerden. Jammer dat je broodjes moet bestellen,

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8R.Schortinghuis23-07-2018

Mooie, relaxte camping

Relaxte, ruim opgezette en mooie camping. Geen voetballen die om je oren vliegen, geen luide muziek onder het mom van ‘moet kunnen’. Ik heb heerlijk van de rust en natuur genoten.

Alleen gereisd in juli 2018

• 9Erik30-06-2018

geweldige camping!!

Ontzettend genoten weer op Seedune. Werd vriendelijk ontvangen en ik kreeg duidelijke uitleg over op welk gedeelte ik een plekje mocht uitzoeken. Het is een fijne camping waar het 's avonds ook gewoon lekker rustig is. Geen muziek, geen gedoe, gewoon lekker genieten van het leven. De douches zijn prima, de toiletten mogen wel iets frequenter worden schoongemaakt. Al met al een absolute aanrader voor iedereen die er even lekker uit wil en in rust wil genieten!

Alleen gereisd in juni 2018

• 2017
    9Johan31-08-2017

Weekje in een huurtent gezeten, heerlijk ruim en we hadden alles wat we nodig hadden binnen handbereik op een prachtige camping!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 1Adje26-08-2017

Niet aan te raden.

Vooraf een reservering gedaan voor een 'privé plekje', omdat wij met een klein gezelschap een gezellig weekend weg wilden naar Schiermonnikoog. Eenmaal aangekomen bij de camping bleek onze reservering niet goed te zijn aangekomen. Nadat we toch ingecheckt waren kregen wij een plek toegewezen. Deze plek was totaal niet privé. Op 15 meter afstand zat een gezin in een tent, welke vermoedelijk geklaagd hebben. Wij wilden even een balletje trappen met muziek niet te hard en wat gezelligheid. Dit was van korte duur. Anderhalfuur nadat wij er waren kwam de campingbaas ten tonele, zonder een 'goeienavond' kregen wij direct de vraag 'of wij de borg even willen betalen'. Verbaasd als dat we waren zeiden wij dat dit al betaald was. Meneer bedoelde €100,- voor de overlast (??). Naar eigen mening maakten wij totaal geen lawaai, niet noemenswaardig althans. Dit maakten wij ook duidelijk maar daar wilde meneer niets van weten, we moesten maar betalen anders was het einde verblijf op de camping.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 1Jos26-08-2017

Valt tegen

Vrijdag bij aankomst werden we niet al te vriendelijk ontvangen door de camping baas. Dat is natuurlijk niet fijn om de vakantie mee te beginnen. Vervolgens kwam de campingbaas naar onze tent toe om uit het niets onze muziekboxen in beslag te nemen. Zonder enige aanleiding . De douches zijn overigens niet goed, hij springt van warm naar koud, overal liggen haren, modder etc. In de wc's zitten soms nog remsporen. Het campingterrein is bezaaid met sigaretten. Er is ook geen stroom aanwezig.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Veldhuizen28-05-2017

Fantastische plek. Sanitair zou veel beter kunnen

Mooie natuurlijke camping met te weinig aandacht voor het sanitair.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

2 tips over Camping Seedune

• Pdwg, 01-08-2014

Strandzeilen bij Thijs' vliegerparadijs

• Marc, 02-08-2014

Fietsen! (schierfiets.nl, caddy goed bevallen) Berkenplas. Restaurant Tox. Speelplek met kinderboerderij de Witte Winde.

3 vragen over Camping Seedune

• Ina Kleve-Ploeger, 19-09-2018

caravan

Is het mogelijk om onze eigen caravan voor een heel jaar te reserveren op de camping?

• gerben blanksma, 29-06-2016

tent bewaren

ik kom 2 nachten bij jullie, ga een paar dagen weer naar de vaste wal (zieke moeder) en vraag aan jullie of ik de afgebroken tent bij jullie kan laten bewaren? een week later kom ik weer een paar dagen, dus dat is een hoop gesleep minder... Hebben jullie een plekje daarvoor? en wat kost dat? tot binnen kort!

• Willem de Bruin , 14-04-2016

reservering plek

Hierbij de vraag of het nodig is voor 3 volwassenen en 2 tenten te reserveren. De data 2 Mei t/m 6 Mei a.s. ? vr.gr. Willem de Bruin Wagendwarsstraat 2 bis 3581 WL Utrecht 0651648547

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig