Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

41 Reviews over Seedune

• 5PJ10-08-2021

Kom pas terug als je als gast wordt behandeld

Mooie plek in een Natuurreservaat, voorzieningen wel gedateerd en (jong en onbeschoft) personeel die geen flauw idee hebben hoe je met gasten omgaat. Een paar voorbeelden:Je gebruikt een plastic (bijzet) tafeltje dat in geen jaren is gebruikt en die staat bij de verblijven waar personeel slaapt. Krijg ik te horen dat ik dat de volgende keer dien te vragen (gast, ik zet ‘m 2 uur later terug, je had het niet eens gemerkt, ik maak ‘m nog schoon ook en er was niet eens iemand dus wie had ik het móeten vragen? Bovendien had ie ‘m zeg helemaal niet gemist). Zelfde dag wordt ik ook weer aangesproken door een meisje (denk 20 jaar) met de vraag of de muziek die uit een boxje van 3 bij 4 cm komt, zachter kan. Ja hoor, geen probleem, maar ik had ‘m ietsje harder gezet omdat mijn buren een huilbaby hebben. Zegt ze: u heeft ‘m altijd hard staan, u liegt! Ik ben echt met stomheid geslagen. Communistisch bewind!

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7Martine Baas09-09-2020

Was een super verblijf met een nare nasmaak

Hadden 3 tenten met 3 gezinnen .vertrokken in de regen morgens om half tien .de dag ervoor tenten zo goed mogelijk schoongeveegd . Het bleek dat we de pannen niet afgestoft hadden evenals het pannenrek en er nog Een duimbreed zand op de vloer te vinden was .Vervelende mail van Freek gehad en we zijn niet meer welkom op de camping

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Michel Langeveld15-08-2020

Mooie camping met veel natuur te zien

Zeer mooie camping gelegen in de duinen. Mooie planten en veel bijzondere vogels te zien. Na 10 minuten op de camping vloog al een buizerd en een wespendief over. De buizerd bleek elke dag drie keer langs te te komen. Camping is ruim opgezet met voldoende ruimte tussen tenten. Personeel was vriendelijk (!!). Goed weer gehad. Genoten van het bos, strand en duinen. Schiermonnikoog is prachtig - en ik ben nu op alle waddeneilanden geweest. Op de camping zijn meerdere speeltuintjes waar mijn kinderen zich prima vermaakt hebben. Wifi is te krijgen in de kantine. Binnen een aantal tafels buiten genoeg picknick tafels waar altijd wel plek is. Toiletgebouwen waren schoon. Kan me geenzins herkennen in de negatieve reviews over deze camping. Mijn kinderen zijn niet super rustig, maar geen problemen gehad. Hadden de jongeren in de andere reviews het veels te bont gemaakt?

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 6H. Ode13-04-2020

Prachtige locatie, ruime kampeerplaatsen.e

Accommodatie 's...letterlijk en figuurlijk jaren 60 met evident achterstallig onderhoud. Beleid zwart wit, ongenuanceerd. Personeel wel vriendelijk maar wordt bepaald ten nadele door de situatie.

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 5Kees Dingler25-08-2018

Liever niet meer terug .Eerst andere management

Mooie ligging maar de campingbeheerder is buitengewoon klantonvriendelijk, waardoor onze vakantie een donker randje heeft gekregen Gezien andere reviews zijn wij niet de enigen die vervelende ervaringen hebben met de campingbeheerder.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 6Marlinda22-08-2018

Prachtig maar weinig aandacht voor hygiene

Mooie camping met ruime plekken. Jammer dat andere gasten zich snel storen als er wat geluid was van onze kinderen. 7 uur in de ochtend moet kunnen. En tentstof houdt geen geluid tegen. Plek is prima. Sanitair helaas heel erg vies en verouderd. Frans tafereel . In eerdere recensies is hier al veel over geschreven. Blijkbaar geen reden om er iets aan te doen. Jammer. Licht in de badkamer. Schone toiletten en goede bestrating zonder modderpoelen maken het veel aantrekkelijker. Zeep bij de wasbak helpt ook. Kortom we komen vast wel eens terug, maar gaan voor een sanitaire stop zo veel mogelijk ergwns anders heen.

• 7Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 2Gigi22-08-2018

Mooie camping, maar voelde mij niet welkom.

Mooie camping. Maar..... Heel onaardige en inflexibele eigenaar. Vieze toiletten. Armoedige kantine. Huurtenten erg duur, niet schoon en incompleet.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 7Karen13-08-2018

Volgens jaar weer

Mooie ruime plaatsen, schoon sanitair als de andere gasten het niet versmeerden. Jammer dat je broodjes moet bestellen,

• 5Eetgelegenheden
  • 8R.Schortinghuis23-07-2018

Mooie, relaxte camping

Relaxte, ruim opgezette en mooie camping. Geen voetballen die om je oren vliegen, geen luide muziek onder het mom van ‘moet kunnen’. Ik heb heerlijk van de rust en natuur genoten.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Erik30-06-2018

geweldige camping!!

Ontzettend genoten weer op Seedune. Werd vriendelijk ontvangen en ik kreeg duidelijke uitleg over op welk gedeelte ik een plekje mocht uitzoeken. Het is een fijne camping waar het 's avonds ook gewoon lekker rustig is. Geen muziek, geen gedoe, gewoon lekker genieten van het leven. De douches zijn prima, de toiletten mogen wel iets frequenter worden schoongemaakt. Al met al een absolute aanrader voor iedereen die er even lekker uit wil en in rust wil genieten!

Camping Seedune info

Camping-informatie